Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 29.9.2017 19:13

Petr napsal:Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.
Nabízí se otázka, jak to bude, bude-li potřeba více náhrad. Protože volná je jenom ta 90. Může bý ještě třeba 89 a 86, zbytek osmdesátek jsou služebáky. I když to by asi mohlo stačit, nevzpomínám si, že by někdy bylo potřeba mít víc jak 3 náhradní linky.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Petr v 29.9.2017 19:04

JANEK L. napsal:Dotaz, noční výlukové nočky mají označení 60 - 69, pod kterou KGX jsou, když 50 - 68 jsou elekrobusy a tykadláci? Díky
Noční výlukové linky již samozřejmě řadu 60-69 nemají.... Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.... http://www.prazsketramvaje.cz/preview.p ... 2013010202
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod 9001 v 29.9.2017 18:39

Pánové klid :lol:. Udělá se jednotka Provoz Trolejbusy. :devilsmokin Za 70k si tam klidně půjdu sednout a šéfovat těm 5 lidem :lol:

Ale vážně. Pokud to bude zatím jeden kus, tak je celkem jedno, kam to spadne... Legislativně taky není co řešit... V DP člověk co má všechny papíry pro provoz čehokoli drážního je, takže není co řešit...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod MM-Mikulovsky v 29.9.2017 18:25

bobik: jsem přesvědčen, že vyřešení technických problémů (jako palubní počítač a jeho nastavení pro přihlášení do řídícího/sledovacího systému) je značně jednodušší než vyřešení problémů vyvolaných nutností dodržet legislativu = jak kdysi z PA jezdili nejen TRAM, ale i BUS a ze Střešovic TRAM a TROLEJbusy, tak to může obdobně fungovat do budoucna s BUS a TROLEJbusy = VYPRAVOVANÉ OBOJE Z BUS GARÁŽÍ, ALE TROLEJbusy SPADAJÍCÍ POD POVRCHOVOU ELEKTRO/TRAM TRAKCI.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 29.9.2017 18:15

No, jsem taky zvědavej, kam to spadne. Tykadlák na jednu stranu sice je taky drážní vozidlo, na druhou stranu to ale budou vypravovat busáci, ne? Takže z hlediska řízení provozu by logicky spíš měl spadat pod Audis, než pod Doris.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod MM-Mikulovsky v 29.9.2017 17:11

Karosák napsal:..... pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".
Uvedené by dávalo smysl - jízda pod trolejí je drážní provoz, aniž by k tomu musely sloužit ještě koleje + lanovky jsou také drážní provoz a u DPP spadají pod TRAM (mimořádnosti se řeší totiž u drah podobně, tak proč by se jejich postupy měli učit další pracovníci než ti zařazení k TRAM)
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Karosák v 29.9.2017 16:52

Volací znaky vozů tram linek jsou ve tvaru
KGX 8LL/PP. L-linka, P-pořadí. Takže náhradní noční například šedesát čtyřka druhá bude mít KGX 864/2. Nynější 90 má třeba 890/64. Žádná tykadlová linka se do DORISu zatím nepřihlásila, takže bych si nedělal nervy :D A nemám tucha, pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod JANEK L. v 29.9.2017 14:41

Dotaz, noční výlukové nočky mají označení 60 - 69, pod kterou KGX jsou, když 50 - 68 jsou elekrobusy a tykadláci? Díky
JANEK L.
Uživatel
 
Založen: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod mart337 v 07.7.2017 17:14

Asi jo. Když jsem si to podle těchto údajů propočítával, tak to vychází, že na m2 vychází zhruba něco přes 1,5 l vody. To zn. při 3 okruzích na trať je to asi 5 l na m2. To by asi při "normálním" počasí mohlo stačit, když to občas proleje nějaký ten deštík. Při větších a delších vedrech by to asi chtělo víc.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod DavidD v 07.7.2017 17:00

Nejde o to prolít trávík durch, stačí malá ale pravidelná závlaha každý den. V současné době se zkušebně zalévají tratě ve Vršovicích, Černokostelecká, Evropská a Podbaba. Tramvaj doplňuje vodu na Pankráci, Strašnicích a Vokovicích.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod vlakoň v 07.7.2017 12:04

S49 má na výšku nějakých 15cm? Na trávník je to málo, ale než se to proleje vodou naskrz, tak to chvíli trvá. Dva tři průjezdy to určitě neprolejí skrz, spíš to steče po povrchu...
Do vyprahlého truhlíku za oknem cca 15x70 klidně vyleju 2 litry a skrz nic neproteče.
vlakoň
Uživatel
 
Založen: 01.12.2007 22:57

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod kruťák v 07.7.2017 10:43

vlakoň napsal:Jednou zalít pořádně
Já teda nejsem žádný zahradník, ale ono je otázka, kolik ten koberec bez hlíny pojme vody. Jestli to množství, jakým se to teď kropí, neni zároveň oním maximem :twisted:
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod vlakoň v 07.7.2017 10:21

Jen takový nápad: Aby tráva přežila, šlo by to střídat třeba ob 2-3 dny. Jednou zalít pořádně (víckrát to samé místo), další noc do jiné části Prahy atd.
vlakoň
Uživatel
 
Založen: 01.12.2007 22:57

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Karosák v 07.7.2017 8:55

Taky jsem s ním měl v noci brífink u hydrantu u nás na 20. :-D Naplnil, dojel na Černokosteleckou a zpět a zbývala ještě 1/3, když lil pouze na trávu a rychlostí max 20 km/h. Došli jsme ke spekulacím, že někteří to musí otevřít hned za vratama a cákají všude bo jinak prý neví, jak je možné to tak rychle vylít. Naplnění i s manipulací opravdu v klidu do půl hodiny a to je prý v našem hydrantu ještě malý tlak.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Odeslatod Bobik v 07.7.2017 8:16

Dneska jsem se bavil s řidičem mazavky, bo u nás ve vozovně bere vodu. Cisterna mu vystačí z Dejvický (Zelený? nějak jsem se zapomněl přesně zeptat, říkal "zespoda") až do Vokovic a ještě prý něco zbyde. A protože jsem měl služebák, pořád jsme se potkávali a nepřišlo mi, že kropí málo, ono se tam najednou toho nedá vylejt moc (bo to steče). Bral to asi 3x nahoru a dolů, přišlo mi to dostatečný.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron