Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod jara v 04.4.2007 21:31

arny napsal:Je to bruska tak si vezmi a zkus brousit železo a uvidíš ten rachot. No jestli jsi to slyšel ve dne a z autobusu, tak to moc hlučný není, protože máš poustu jiné městského hluku, ale v noci kdy je docela klid by to zrovna tichý nebude, když se to rozlehá mezi barákama. Ty jiskry bych řekl, že jsou ten nejměnší problém.
No to já vím, jakej hluk to dělá. Ale stejně mi to přišlo o něco méně hlučné. Třeba je to nějaké nová technologie.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod arny v 04.4.2007 21:20

jara napsal:...zas tak velkej hluk nedělá...

Je to bruska tak si vezmi a zkus brousit železo a uvidíš ten rachot. No jestli jsi to slyšel ve dne a z autobusu, tak to moc hlučný není, protože máš poustu jiné městského hluku, ale v noci kdy je docela klid by to zrovna tichý nebude, když se to rozlehá mezi barákama. Ty jiskry bych řekl, že jsou ten nejměnší problém.
DavidD napsal:...stojí 4x RT6 a nikomu to neva...

S těma RT6 by to nemusel být tak špatný nápad. Postavil bych to z 04. střední podvozek se stejně při brždění očas zasekne, tak bych tam dal brusný kola a brousilo by to samo. Na druhou stranu bych šoupnul stanoviště třeba z 02 a doplnil bych dveře z na druhé straně nejlépe do nízké části. Přece se nebudou s tím pískem tahat do schodů. Aspoň by k něčemu byli 8-)
Já vím není schválená. Myšleno jako vtip
Uživatelský avatar
arny
Uživatel
 
Založen: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Odeslatod jara v 04.4.2007 20:58

Smurfx napsal:Tak to by se pomalu mohl začít starat i o další tramvajové tratě. Jak velký to dělá hluk? Pokud jeto relativně tiché (stejně jako projíždějící tramvaj) tak by se mohly brousit koleje v noci, kdy jsou intervaly dlouhé. Jednou za 20 minut by se poodjelo aby mohla projet tramvaj a brousilo by se dál
Co jsem to viděl z autobusu v provozu, tak se mi zdálo že to zas tak velkej hluk nedělá. Ale létají od toho dost jiskry.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Smurfx v 04.4.2007 20:52

DPmPET napsal:To čenichadlo má SPZ z Essenu(ex. západní Německo,zelená Leasing?)Jednoznačně se jedná o nějakou německou firmu,která u nás začíná hoblovat kolejnice .Jestli si jí najmul DP nebo firma Eulagen nemohu potvrdit.Jinak zajímavé vozidlo a doufám že ho někdo také zvěčnil.DPmPET 8-)


Tak to by se pomalu mohl začít starat i o další tramvajové tratě. Jak velký to dělá hluk? Pokud jeto relativně tiché (stejně jako projíždějící tramvaj) tak by se mohly brousit koleje v noci, kdy jsou intervaly dlouhé. Jednou za 20 minut by se poodjelo aby mohla projet tramvaj a brousilo by se dál
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod DPmPET v 04.4.2007 19:31

To čenichadlo má SPZ z Essenu(ex. západní Německo,zelená Leasing?)Jednoznačně se jedná o nějakou německou firmu,která u nás začíná hoblovat kolejnice .Jestli si jí najmul DP nebo firma Eulagen nemohu potvrdit.Jinak zajímavé vozidlo a doufám že ho někdo také zvěčnil.DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Kolejové brusy

Odeslatod DavidD v 04.4.2007 18:32

Káem napsal:Víš určitě, jak moc by byl takový brus využit aby se vyplatil? Umíš spočítat, kolik peněz žere vozidlo, které stojí?
No spočítat to neumim, ale asi moc by to nebylo(už jen když nám stojí 4x RT6 a nikomu to neva)-hlavně netušim, proč by měl jako stát.Ale vím, že je lepší zaplatiti stojící vozidlo, než poslochat ten bordel co dělaj neudržované koleje :!:
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod demon v 04.4.2007 18:20

Tita napsal:V neděli odpoledne jsem to potkal za zastávkou Modřanská Rokle a docela jsem koukal...Obsluha se v autě vůbec nenacházela, dva šli vedle auta, třetí seděl na jakési nástavbě vepředu a nohy šoural po kolejích. Je to běžné?

To asi jo, i já to viděl v provozu bez řidiče, pokud tam teda nebyl řidič velikosti Aťky Janouškové...
Takže nejspíš je to ovládáno dálkově. :shock:
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod Tita v 04.4.2007 17:41

demon napsal:Mimochodem broušení kolejí tenhle týden probíhá/lo na trati v Modřanech.
Jde o nástavbu na nákladním autě.

V neděli odpoledne jsem to potkal za zastávkou Modřanská Rokle a docela jsem koukal...Obsluha se v autě vůbec nenacházela, dva šli vedle auta, třetí seděl na jakési nástavbě vepředu a nohy šoural po kolejích. Je to běžné?
Tita
Uživatel
 
Založen: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku

Kolejové brusy

Odeslatod DPmPET v 04.4.2007 17:25

Pro Prahu bych doporučoval zásadně kolejové brusy s kameny,protože to nezlikviduje plechové rybiny v panelech BKV a kopíruje to kolej i v obloucích narozdíl od typu brusu rotačních .(závisí na sjetosti blokové koleje B1).Je stejně naprosto jedno o jaký typ zařízení se jedná,hlavně že se odstraní takzvaná roleta.DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Kolejové brusy

Odeslatod DPmPET v 04.4.2007 17:17

Káem napsal:Víš určitě, jak moc by byl takový brus využit aby se vyplatil? Umíš spočítat, kolik peněz žere vozidlo, které stojí?
V Praze by se určitě uživil nějaký ten brus ,jak kolejový nebo mobilní .Ale to už je jedno.Na jednu stranu,v Ostravě tam mají Čerta přestavěného na kolejový brus s rotačními brusnými kameny +T3 s pevnými kameny.Praha-Externí firmy.DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod syverin v 04.4.2007 17:12

Káem: Pokud by měl brus malý přítlak kamenů, mohl by jezdit třeba denně. A podotýkám, že jeho funkcí není jenom zbavovat kolejnice nerovností, ale i odstraňovat z nich různý bordel, ať už kluzké podzimní listí, nebo různé drobné kamínky ze silnice. Ne nadarmo takovému vozu v Německu říkají Schienenpflegewagen (Pro německy nemluvící "vůz pečující o kolejnice").
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Odeslatod syverin v 04.4.2007 16:52

Smurfx: To si piš, že se změní. Pokud bude zbroušení provedeno pořádně, odstraní se vlnkovatost kolejí a velká část hluku, za kterou jsou vlnky zodpovědné. Typické vlnky se tvoří v zatáčkách projížděných vyšší rychlostí, méně typické (ale častější) na místech, kde se na koleje dostane bordel ze silnice.
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Odeslatod Smurfx v 04.4.2007 15:23

Tak to jsem opravdu zvědavý, jestli se na kvalitě jizdy (hlučnosti) něco po zbroušení změní...
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod Absolut v 04.4.2007 14:02

Tak to brousítko tam je. Zabrousil jsem tam a udělal pár rychlých fotek. Budou zítra ve FŽ. Bohužel obsluha byla zrovna na obědě, takže jsem s nimi nemohl hodit řeč. A musel jsem hned pokračovat dál.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Kolejové brusy

Odeslatod Káem v 04.4.2007 12:24

DPmPET napsal:Protože DP Praha má na to soukromou firmu Eulagen která to provádí ,takže není potřeba aby byl ve stavu nějaký ten kolejový brus ,který provede tuto operaci za poměrně kratší dobu a vlastní režii.DPmPET 8-)

Víš určitě, jak moc by byl takový brus využit aby se vyplatil? Umíš spočítat, kolik peněz žere vozidlo, které stojí?
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Mira a 2 návštevníků

cron