Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod trainzjohny v 26.9.2006 19:30

Sirka napsal:Z roku 1962?!? Že by nejstarší vůz v Praze?
To těžko v Muzeu je 6102.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod Sirka v 26.9.2006 19:12

Z roku 1962?!? Že by nejstarší vůz v Praze?
Sirka
Uživatel
 
Založen: 11.6.2005 14:55
Bydliště: Praha 13

Odeslatod Karotka v 26.9.2006 8:39

Aha. Tak on je tady: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 513-01.jpg
- světla ne, větračky ne... jsou to ty dveře!

Má takové ještě 5505? http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 505-01.jpg
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod MOp v 26.9.2006 8:35

MOp napsal:SEDÁKY MÁ SKOŘÁPKY, ale má PŮVODNÍ DVEŘE! [sorry za caps lock]
sorry to já..
MOp
 

Odeslatod Návštěvník v 26.9.2006 8:34

Jabberwocky napsal:Že by takové ty staré koženkové sedáky? Nebo snad starý typ zadních světel?

SEDÁKY MÁ SKOŘÁPKY, ale má PŮVODNÍ DVEŘE! [sorry za caps lock]
Návštěvník
 

Odeslatod Karotka v 26.9.2006 8:32

Ještě by měl mít starý typ rozlamovacích dveří (ale ty má snad ještě několik dalších prac. vozů) a možná menší posuvnou část oken.
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod Jabberwocky v 26.9.2006 8:19

Že by takové ty staré koženkové sedáky? Nebo snad starý typ zadních světel?
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
 
Založen: 27.5.2005 9:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Odeslatod tramvajak v 25.9.2006 23:08

A máme tady dalšího adepta na přestavbu – kondiční vůz ev.č. 5513.
Tento, poměrně zapomenutý pracovní vůz na sebe během předchozích dní (naposledy dnes - tedy v pondělí) několikrát nešťastně upozornil skutečností, že na dvoře vozovny Pankrác asi čtyřikrát vykolejil při zpětném pohybu a tedy byl odvozen závěr, že s vozem nelze do lodí najíždět jinak, než „po čumáku“. I tak bylo vydáno nařízení o nutné přítomnosti směnového mistra při jízdě s vozem v areálu vozovny. Když si k tomu ještě spojíme technický stav vozu (skříň), je asi každému jasný jeho další osud...
Jde pouze o to, bude-li určen k modernizaci na klasickou T3R.P, nebo cvičnou T3R.P podle vzoru vozu 5516. #-o
Připravil jsem si pro vás v souvislosti s touto tramvají „soutěžní“ otázku:
HÁDEJTE, V ČEM SPOČÍVÁ SOUČASNÁ JEDINEČNOST TOHOTO VOZU ??? :-k
Nápovědou budiž stručná historie vozu: jedná se o vůz T3 původního ev.č. 6129 z roku 1962, tedy úplně první dodávky vozů T3. V roce 1985 byl upraven na reklamní vůz a obdržel ev.č. 5519I, na bočnicích měl instalované reklamní panely. Jinak nebyl upravován. V roce 1995 byl opět vrácen do pravidelného provozu s cestujícími se svým původním evidenčním číslem a konečně na přelomu let 1997 a 98 byl vyřazen pro potřeby Školy ED, kde doposud slouží jako kondiční vůz ev.č. 5513. Za celou svou existenci prošel pouze minimílními úpravami (jediným větším zásahem je dosazení nového předního čela při nehodě v roce 1981) a některé sjednocovací zásahy se jej nedotkly - už tušíte, v čem by mohl být v dnešní době originální?
Šotosoutěžím zdar! 8-[
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Podbíječky

Odeslatod DPmPET v 26.6.2006 16:06

No celkem jsou 3 akorát že jsou upraveny na zatlačování gumy,stačí sehnat podbíjecí kladiva a může se podbíjet o sto šest.No u podniku se používá na podbíjení Liebher,kdy se podle potřeby namontuje na rameno podbíjecí kladiva.Poprvé se to použilo na rekonstrukci kolejové křižovatky Nákladové nádraží Žižkov.Je pravda že by se jedna strojní podbíječka v Praze uživila ale to by se nesměly provádět zadláždění a zatravnˇování .S pozdravem DPmPET 8-)
DPmPET
 

Podbíječka

Odeslatod Quetzalcoatl v 25.6.2006 21:42

Když jsem si pročítal povídání o podbíječce, tak mě napadlo, zda by se nedala použít na některé případy podbíječka z metra, když už tramvaje nemají vlastní. Sice by se všude asi nevešla, ale pokud ano, tak by DP mohl ušetřit za pronájem tramvajové.
Quetzalcoatl
Uživatel
 
Založen: 23.6.2006 14:23
Bydliště: Praha

Re: Škoda

Odeslatod Predseda v 19.4.2006 12:56

DPmPET. napsal:S tou kabinou jak popisuješ tal jěště mají Pražské služby.U DP máme akorát snad 2 s nástavbou pro přepravu teplé živice.Nástavba podobná jako sypáky pro posyp soli.Co popisuješ tak to je pro přepravu litého asfaltu a to spíš mají Pražské služby.S pozdravem DPmPET 8-)


Jo jo, byla to 706ka na krátkým šasi (MT), ovšem s dlouhou RT kabinou. Nikdy předtím jsem to neviděl, jediná, kterou znám, tak je na středním šasi.
Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
 
Založen: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa

Škoda

Odeslatod DPmPET. v 19.4.2006 12:52

Predseda napsal:Ahoj, mám dotaz. Má DP Praha speciální vozidlo na asfaltování povrchu? Zahlédl jsem včera trambus - Škodu 706, stejnou jako mám v ikonce, ale nebyl to hovnocuc, nýbrž auto na převoz horkého asfaltu (takovej ten hrnec). A protože byla v úplně stejných barvách, napadlo mě, že by mohla patřit DP. Je to tak? Připadně mohl bych jí někde vidět? Potkal jsem jí ve Stodůlkách (resp. na Lužinách) a tam nikde tramvaje nejezdí, ale třeba mohla jet na Beránka nebo do Řep?
S tou kabinou jak popisuješ tal jěště mají Pražské služby.U DP máme akorát snad 2 s nástavbou pro přepravu teplé živice.Nástavba podobná jako sypáky pro posyp soli.Co popisuješ tak to je pro přepravu litého asfaltu a to spíš mají Pražské služby.S pozdravem DPmPET 8-)
DPmPET.
 

Odeslatod Predseda v 19.4.2006 12:13

Ahoj, mám dotaz. Má DP Praha speciální vozidlo na asfaltování povrchu? Zahlédl jsem včera trambus - Škodu 706, stejnou jako mám v ikonce, ale nebyl to hovnocuc, nýbrž auto na převoz horkého asfaltu (takovej ten hrnec). A protože byla v úplně stejných barvách, napadlo mě, že by mohla patřit DP. Je to tak? Připadně mohl bych jí někde vidět? Potkal jsem jí ve Stodůlkách (resp. na Lužinách) a tam nikde tramvaje nejezdí, ale třeba mohla jet na Beránka nebo do Řep?
Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
 
Založen: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa

Odeslatod jara v 18.3.2006 18:53

Tita napsal:Prosím Vás,pročpak jezdí na 22 měsíček-5602 :?: Zase nějáká reklamní akce nějáké společnosti :?:
Ano reklama na milionovou nevěstu od rádia impuls. Měla by jezdit různě každý den na jiné lince.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Tita v 18.3.2006 17:36

Prosím Vás,pročpak jezdí na 22 měsíček-5602 :?: Zase nějáká reklamní akce nějáké společnosti :?:
Tita
Uživatel
 
Založen: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron