Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Petrpes » 06.11.2017 21:43

Jakoby ta 90 nemohla být normální 95...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od von Špilberk » 06.11.2017 16:27

"Všichni" hasiči DP na Palmovce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Bobik » 29.9.2017 20:13

Petr píše:Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.
Nabízí se otázka, jak to bude, bude-li potřeba více náhrad. Protože volná je jenom ta 90. Může bý ještě třeba 89 a 86, zbytek osmdesátek jsou služebáky. I když to by asi mohlo stačit, nevzpomínám si, že by někdy bylo potřeba mít víc jak 3 náhradní linky.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Petr » 29.9.2017 20:04

JANEK L. píše:Dotaz, noční výlukové nočky mají označení 60 - 69, pod kterou KGX jsou, když 50 - 68 jsou elekrobusy a tykadláci? Díky
Noční výlukové linky již samozřejmě řadu 60-69 nemají.... Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.... http://www.prazsketramvaje.cz/preview.p ... 2013010202

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od 9001 » 29.9.2017 19:39

Pánové klid :lol:. Udělá se jednotka Provoz Trolejbusy. :devilsmokin Za 70k si tam klidně půjdu sednout a šéfovat těm 5 lidem :lol:

Ale vážně. Pokud to bude zatím jeden kus, tak je celkem jedno, kam to spadne... Legislativně taky není co řešit... V DP člověk co má všechny papíry pro provoz čehokoli drážního je, takže není co řešit...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.9.2017 19:25

bobik: jsem přesvědčen, že vyřešení technických problémů (jako palubní počítač a jeho nastavení pro přihlášení do řídícího/sledovacího systému) je značně jednodušší než vyřešení problémů vyvolaných nutností dodržet legislativu = jak kdysi z PA jezdili nejen TRAM, ale i BUS a ze Střešovic TRAM a TROLEJbusy, tak to může obdobně fungovat do budoucna s BUS a TROLEJbusy = VYPRAVOVANÉ OBOJE Z BUS GARÁŽÍ, ALE TROLEJbusy SPADAJÍCÍ POD POVRCHOVOU ELEKTRO/TRAM TRAKCI.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Bobik » 29.9.2017 19:15

No, jsem taky zvědavej, kam to spadne. Tykadlák na jednu stranu sice je taky drážní vozidlo, na druhou stranu to ale budou vypravovat busáci, ne? Takže z hlediska řízení provozu by logicky spíš měl spadat pod Audis, než pod Doris.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.9.2017 18:11

Karosák píše:..... pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".
Uvedené by dávalo smysl - jízda pod trolejí je drážní provoz, aniž by k tomu musely sloužit ještě koleje + lanovky jsou také drážní provoz a u DPP spadají pod TRAM (mimořádnosti se řeší totiž u drah podobně, tak proč by se jejich postupy měli učit další pracovníci než ti zařazení k TRAM)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Karosák » 29.9.2017 17:52

Volací znaky vozů tram linek jsou ve tvaru
KGX 8LL/PP. L-linka, P-pořadí. Takže náhradní noční například šedesát čtyřka druhá bude mít KGX 864/2. Nynější 90 má třeba 890/64. Žádná tykadlová linka se do DORISu zatím nepřihlásila, takže bych si nedělal nervy :D A nemám tucha, pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od JANEK L. » 29.9.2017 15:41

Dotaz, noční výlukové nočky mají označení 60 - 69, pod kterou KGX jsou, když 50 - 68 jsou elekrobusy a tykadláci? Díky

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od mart337 » 07.7.2017 18:14

Asi jo. Když jsem si to podle těchto údajů propočítával, tak to vychází, že na m2 vychází zhruba něco přes 1,5 l vody. To zn. při 3 okruzích na trať je to asi 5 l na m2. To by asi při "normálním" počasí mohlo stačit, když to občas proleje nějaký ten deštík. Při větších a delších vedrech by to asi chtělo víc.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od DavidD » 07.7.2017 18:00

Nejde o to prolít trávík durch, stačí malá ale pravidelná závlaha každý den. V současné době se zkušebně zalévají tratě ve Vršovicích, Černokostelecká, Evropská a Podbaba. Tramvaj doplňuje vodu na Pankráci, Strašnicích a Vokovicích.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od vlakoň » 07.7.2017 13:04

S49 má na výšku nějakých 15cm? Na trávník je to málo, ale než se to proleje vodou naskrz, tak to chvíli trvá. Dva tři průjezdy to určitě neprolejí skrz, spíš to steče po povrchu...
Do vyprahlého truhlíku za oknem cca 15x70 klidně vyleju 2 litry a skrz nic neproteče.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od kruťák » 07.7.2017 11:43

vlakoň píše:Jednou zalít pořádně
Já teda nejsem žádný zahradník, ale ono je otázka, kolik ten koberec bez hlíny pojme vody. Jestli to množství, jakým se to teď kropí, neni zároveň oním maximem :twisted:

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od vlakoň » 07.7.2017 11:21

Jen takový nápad: Aby tráva přežila, šlo by to střídat třeba ob 2-3 dny. Jednou zalít pořádně (víckrát to samé místo), další noc do jiné části Prahy atd.

Odpovědět