žeby z mrtvých vstání?demon píše:Teď ještě 5501.
Pracovní, služební a dispečerské vozy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pracovní a služební vozy
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Jo vida, tohle jsem sem chtěl včera napsat...MF píše:PS: 5503 je po deseti dnech opět k dispozici.
Schody vyvařeny a jede se dál. Teď ještě 5501.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Ten vůz už pamatuje tolik, že ho nějakej MF kterej mu sebere pojistky nerozhodí tomu říkám czechmade
Pracovní a služební vozy
Pár obrázků cvičného vozu 5513 (ex. 6129) z roku 1962. Je neuvěřitelné, že tento vůz je stále prakticky denně v provozu už 46 let, byť už lidi nevozí. Dnes už jako jediný, který se vyskytuje ve městě (nepočítám muzeum a depozitář) má původní dveře s panty...
Malá příhoda: požádal mě kurzista o předvedení situace, kdy dojde k přetavení pojistek řízení 15 i 20A na tomto řízeném voze. Vyhověl jsem mu a pojistky na tomto veze vyjmul. Jaké bylo překvapení když jsme soupravu nastartovaly a ono to jelo Počítal jsem s nějakou chybou ve spojitosti s vozem 552O, ale i po sejmutí kabelu mnohočlenného řízení vůz 5513 šel nahodit a normálně jel...
PS: 5503 je po deseti dnech opět k dispozici.
Malá příhoda: požádal mě kurzista o předvedení situace, kdy dojde k přetavení pojistek řízení 15 i 20A na tomto řízeném voze. Vyhověl jsem mu a pojistky na tomto veze vyjmul. Jaké bylo překvapení když jsme soupravu nastartovaly a ono to jelo Počítal jsem s nějakou chybou ve spojitosti s vozem 552O, ale i po sejmutí kabelu mnohočlenného řízení vůz 5513 šel nahodit a normálně jel...
PS: 5503 je po deseti dnech opět k dispozici.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Tak hlavně že bylo ještě do čeho šlapat a nepropadla noha až do podvozku.MF píše:To je jako když se odkryl kabelový kanál u 6102 a někdo do něj šlápl - to bylo jak první stopa na měsíci...
U nás pořád ještě hnije 5515 a tam něco podobnýho už hrozí.
Když jezdí bez nějaký větší opravy přes 10 let, tak se neni co divit.Fořtík píše:...měl něco s podvozkama...
Jo na těchhle podvozcích se najdou poklady, až srdce zaplesá...
Edit: Tak nemá, zbývá jí ještě 17 tisíc, takže nevim...demon píše:Myslim že má najetý kilometry do PÚ, takže jí rádi uvítáme...
Asi MO ?
Re: Pracovní a služební vozy
demon píše:No ale na zrušení taky zrovna nevypadá, počítam že leckterý z vlečňáků je na tom hůř.Štěpán píše:Po tramvajové školce se šíří informace, že prý nám dojezdila T3 ev. č. 5503. Už dokonce ani není mezi ostatníma cvičkama (narozdíl od 5501, která nejezdí už delší dobu).
Myslim že má najetý kilometry do PÚ, takže jí rádi uvítáme...
asi tak jak píšeš. Dost se divím, že vůbec ty starý vleky ještě drží pohromadě. Vždyť je taková hromada SU, které by se jen přečíslovaly a mohly by se používat jako vlečné. To je jako když se odkryl kabelový kanál u 6102 a někdo do něj šlápl - to bylo jak první stopa na měsíci - takový bude asi i stav 5513 + 5517
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Řekl bych, že ten vůz má docela smůlu, není to tak dlouho, co byl též dlouhodobě odstaven - měl něco s podvozkama, či co. Chvilku jezdil a je zase odstaven...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
No ale na zrušení taky zrovna nevypadá, počítam že leckterý z vlečňáků je na tom hůř.Štěpán píše:Po tramvajové školce se šíří informace, že prý nám dojezdila T3 ev. č. 5503. Už dokonce ani není mezi ostatníma cvičkama (narozdíl od 5501, která nejezdí už delší dobu).
Myslim že má najetý kilometry do PÚ, takže jí rádi uvítáme...
Re: Pracovní a služební vozy
Dnes po meste litala dvojice cvicek vozu T3R.P ev.cisel 5516-5523...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06.12.2007 21:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Dneska jsem jí fotil na Pankráci je odstavená vzadu http://www.prazsketramvaje.wbs.cz/Fotoz ... ti_PT.htmlMF píše:Je do odvolání vyřazena z provozu...Štěpán píše:Po tramvajové školce se šíří informace, že prý nám dojezdila T3 ev. č. 5503. Už dokonce ani není mezi ostatníma cvičkama (narozdíl od 5501, která nejezdí už delší dobu).
Re: Pracovní a služební vozy
Je do odvolání vyřazena z provozu...Štěpán píše:Po tramvajové školce se šíří informace, že prý nám dojezdila T3 ev. č. 5503. Už dokonce ani není mezi ostatníma cvičkama (narozdíl od 5501, která nejezdí už delší dobu).
Re: Pracovní a služební vozy
Po tramvajové školce se šíří informace, že prý nám dojezdila T3 ev. č. 5503. Už dokonce ani není mezi ostatníma cvičkama (narozdíl od 5501, která nejezdí už delší dobu).
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pracovní a služební vozy
Jasně, 6412, už si vzpomínám. Díky, pane Démone
Tyče byly unifikovány při dílenské prohlídce někdy kolem roku 1999-2000
Tyče byly unifikovány při dílenské prohlídce někdy kolem roku 1999-2000
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Pan Démon si takhle rané odesílání vozů do Šumperku určitě nepamatuje, protože tehdy ještě touto úchylkou netrpěl...Absolut píše:Jestlipak pan Démon pamatuje, jak se poslaly Parsu (tehdy ještě ŽOS) vozy 6929, 6940 a 6965...Docela hezky byly ty vozy tehdy odlišitelné i v interieru - jiný povrch tyčí, úžasné plastové popisky tlačítek na panelu, myslím že i trošku jinou gumovou podlahovou krytinu měly... No a protože ŽOS Šumperk tehdy skoro nevěděl, co je to tramvaj, tak dostal taky něco jako zdroj náhradních dílů - myslím, že to byla 6386 a pak ještě nějaká T3...
Nicméně má pan Absolut zcela samozřejmě pravdu, "úžasné" (no, možná tehdy takové byly... ) plastové popisky vydržely doteď, stejně jako poněkud odlišnější podlahová krytina (širší drážky), jen ten povrch tyčí si nějak nevybavuji.
Vedle 6386 byla do ŽOSu odeslána ještě nebožka 6412 (tedy ne že bych si to snad pamatoval, jen nejsem tolik líný... ).
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pracovní a služební vozy
Hele, už se ukousne první z dávných generálek z Šumperka... Jestlipak pan Démon pamatuje, jak se poslaly Parsu (tehdy ještě ŽOS) vozy 6929, 6940 a 6965 a vrátily se bílé v přípravě na reklamu (kterou pak fakt dostaly - 6929 - Himi´s, 6940+6965 Clorius + Danfoss). Docela hezky byly ty vozy tehdy odlišitelné i v interieru - jiný povrch tyčí, úžasné plastové popisky tlačítek na panelu, myslím že i trošku jinou gumovou poslahovou krytinu měly... No a protože ŽOS Šumperk tehdy skoro nevěděl, co je to tramvaj, tak dostal taky něco jako zdroj náhradních dílů - myslím, že to byla 6386 a pak ještě nějaká T3... nemám po ruce evidenci, respektive jsem líný na to zapínat notebook... to bylo někdy v roce 1992-93 a vlastně to byly první Parsí tramvajové pokusy