Pracovní, služební a dispečerské vozy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Pracovní a služební vozy
Do kterých vozoven byly přiděleny Cvičné vozy? Vím, že Pankrác měla 5501-5504, 5513, 5514, 5519 a Vokovice 5505, 5506, 5509, 5511, 5515-5518; 5507, 5508, 5510 a 5512 v té době už byly vyřazeny. Ve kterých vozovnách byly umístěny? Díky
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Pokud se ještě vejdou a nepřekáží na vozovně, tak je to lepší, než aby se na nich cvičili další generace sprejerů na objízdné koleji dílen...
Re: Pracovní a služební vozy
Děkuji!Petr píše:Stojí na Pankráci na 1 koleji v kleci a čekajíVIKtor píše:Jaký je současný stav vozů 5513 a 5517? na páteři se z Pankráckého stavu tiše vytratily a na ÚD vláknu o jejich likvidaci, ba i příjezdu pan démon pomlčel...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Stojí na Pankráci na 1 koleji v kleci a čekajíVIKtor píše:Jaký je současný stav vozů 5513 a 5517? na páteři se z Pankráckého stavu tiše vytratily a na ÚD vláknu o jejich likvidaci, ba i příjezdu pan démon pomlčel...
Re: Pracovní a služební vozy
Jaký je současný stav vozů 5513 a 5517? na páteři se z Pankráckého stavu tiše vytratily a na ÚD vláknu o jejich likvidaci, ba i příjezdu pan démon pomlčel...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní a služební vozy
Asi tak...Absolut píše:Démon: Sněhový pluh z 8058?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pracovní a služební vozy
Tak to každopádně.
Re: Pracovní a služební vozy
Teda tak to abych na příští setkání přišel s kytkou a šampusem.Absolut píše:V roce 1985 totiž ještě neoperoval doktor Brejšín. Zato v roce 1996 let to bylo úplně jiné, když dostala chřipku 6102, ...... .
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pracovní a služební vozy
No a? Nebude první ani poslední...Josef píše:tož 5406 do šrotu.....
Re: Pracovní a služební vozy
5406 není žádný zázrak. Je akorát více opečováván. jinak je to žďorb stejně jako byly ostatní.Josef píše:Hm, nový pluh? tož 5406 do šrotu.....
Re: Pracovní a služební vozy
Hm, nový pluh? tož 5406 do šrotu.....
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pracovní a služební vozy
Krásně napsáno Každopádně zmíněnou literaturu můžu jedině doporučit, nachází se v mém inventáři a je vážně very good...Absolut píše:V roce 1985 totiž ještě neoperoval doktor Brejšín. Zato v roce 1996 let to bylo úplně jiné, když dostala chřipku 6102, tak byl tým v čele s doktorem Brejšínem a specialistou RM připraven, byla nasazena účinná terapie k zachování životních funkcí a po jejich stabilizaci došlo i k náročné a dlouhé operaci včetně několika transplantací na vyhlášené klinice ÚDDP v Hostivaři a pacient byl zachráněn. Kolegium lékařské komory o této jedinečné exhibici moderní medicíny vydalo dokonce knihu, ve které je popsáno mnoho pokrokových lékařských postupů vážených pánů kolegů. Existuje dokonce fotodokumentace TrDr. Brejšína při provádění náročného odběru důležitých orgánů k transplantaci od nevyléčitelně nemocného dárce, který byl objeven díky pátrací akci kolegia v nehostinných podmínkách polního lazarertu v Praze na Smíchově.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pracovní a služební vozy
Démon: Sněhový pluh z 8058?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pracovní a služební vozy
V roce 1985 totiž ještě neoperoval doktor Brejšín. Zato v roce 1996 let to bylo úplně jiné, když dostala chřipku 6102, tak byl tým v čele s doktorem Brejšínem a specialistou RM připraven, byla nasazena účinná terapie k zachování životních funkcí a po jejich stabilizaci došlo i k náročné a dlouhé operaci včetně několika transplantací na vyhlášené klinice ÚDDP v Hostivaři a pacient byl zachráněn. Kolegium lékařské komory o této jedinečné exhibici moderní medicíny vydalo dokonce knihu, ve které je popsáno mnoho pokrokových lékařských postupů vážených pánů kolegů. Existuje dokonce fotodokumentace TrDr. Brejšína při provádění náročného odběru důležitých orgánů k transplantaci od nevyléčitelně nemocného dárce, který byl objeven díky pátrací akci kolegia v nehostinných podmínkách polního lazarertu v Praze na Smíchově.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pracovní a služební vozy
Sešrotován, tuším v r. 1985.Josef píše:A ještě se chci zeptat...co se stalo s prototypem 6101?