Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od JANEK L. » 22.1.2010 21:34

Do kterých vozoven byly přiděleny Cvičné vozy? Vím, že Pankrác měla 5501-5504, 5513, 5514, 5519 a Vokovice 5505, 5506, 5509, 5511, 5515-5518; 5507, 5508, 5510 a 5512 v té době už byly vyřazeny. Ve kterých vozovnách byly umístěny? Díky

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od demon » 08.4.2009 21:03

Pokud se ještě vejdou a nepřekáží na vozovně, tak je to lepší, než aby se na nich cvičili další generace sprejerů na objízdné koleji dílen... :roll:

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od VIKtor » 08.4.2009 18:08

Petr píše:
VIKtor píše:Jaký je současný stav vozů 5513 a 5517? na páteři se z Pankráckého stavu tiše vytratily a na ÚD vláknu o jejich likvidaci, ba i příjezdu pan démon pomlčel...
Stojí na Pankráci na 1 koleji v kleci a čekají
Děkuji!

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Petr » 08.4.2009 18:07

VIKtor píše:Jaký je současný stav vozů 5513 a 5517? na páteři se z Pankráckého stavu tiše vytratily a na ÚD vláknu o jejich likvidaci, ba i příjezdu pan démon pomlčel...
Stojí na Pankráci na 1 koleji v kleci a čekají

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od VIKtor » 08.4.2009 18:00

Jaký je současný stav vozů 5513 a 5517? na páteři se z Pankráckého stavu tiše vytratily a na ÚD vláknu o jejich likvidaci, ba i příjezdu pan démon pomlčel...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od demon » 09.2.2009 20:47

Absolut píše:Démon: Sněhový pluh z 8058?
Asi tak...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Absolut » 06.2.2009 15:53

Tak to každopádně.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Brejšín » 05.2.2009 17:13

Absolut píše:V roce 1985 totiž ještě neoperoval doktor Brejšín. Zato v roce 1996 let to bylo úplně jiné, když dostala chřipku 6102, ...... .
Teda tak to abych na příští setkání přišel s kytkou a šampusem. 8-[

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Damir Holas » 05.2.2009 11:59

Josef píše:tož 5406 do šrotu..... :cry:
No a? Nebude první ani poslední... :devilsmokin

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od MF » 05.2.2009 11:02

Josef píše:Hm, nový pluh? tož 5406 do šrotu..... :cry:
5406 není žádný zázrak. Je akorát více opečováván. jinak je to žďorb stejně jako byly ostatní.

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Josef » 05.2.2009 10:19

Hm, nový pluh? tož 5406 do šrotu..... :cry:

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Damir Holas » 05.2.2009 8:16

Absolut píše:V roce 1985 totiž ještě neoperoval doktor Brejšín. Zato v roce 1996 let to bylo úplně jiné, když dostala chřipku 6102, tak byl tým v čele s doktorem Brejšínem a specialistou RM připraven, byla nasazena účinná terapie k zachování životních funkcí a po jejich stabilizaci došlo i k náročné a dlouhé operaci včetně několika transplantací na vyhlášené klinice ÚDDP v Hostivaři a pacient byl zachráněn. Kolegium lékařské komory o této jedinečné exhibici moderní medicíny vydalo dokonce knihu, ve které je popsáno mnoho pokrokových lékařských postupů vážených pánů kolegů. Existuje dokonce fotodokumentace TrDr. Brejšína při provádění náročného odběru důležitých orgánů k transplantaci od nevyléčitelně nemocného dárce, který byl objeven díky pátrací akci kolegia v nehostinných podmínkách polního lazarertu v Praze na Smíchově.
Krásně napsáno :) Každopádně zmíněnou literaturu můžu jedině doporučit, nachází se v mém inventáři a je vážně very good... :wink:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Absolut » 05.2.2009 8:10

Démon: Sněhový pluh z 8058?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Absolut » 05.2.2009 8:02

V roce 1985 totiž ještě neoperoval doktor Brejšín. Zato v roce 1996 let to bylo úplně jiné, když dostala chřipku 6102, tak byl tým v čele s doktorem Brejšínem a specialistou RM připraven, byla nasazena účinná terapie k zachování životních funkcí a po jejich stabilizaci došlo i k náročné a dlouhé operaci včetně několika transplantací na vyhlášené klinice ÚDDP v Hostivaři a pacient byl zachráněn. Kolegium lékařské komory o této jedinečné exhibici moderní medicíny vydalo dokonce knihu, ve které je popsáno mnoho pokrokových lékařských postupů vážených pánů kolegů. Existuje dokonce fotodokumentace TrDr. Brejšína při provádění náročného odběru důležitých orgánů k transplantaci od nevyléčitelně nemocného dárce, který byl objeven díky pátrací akci kolegia v nehostinných podmínkách polního lazarertu v Praze na Smíchově.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Pracovní a služební vozy

Příspěvek od Damir Holas » 04.2.2009 22:18

Josef píše:A ještě se chci zeptat...co se stalo s prototypem 6101?
Sešrotován, tuším v r. 1985.

Odpovědět