Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Napsal: 21.1.2015 21:00
9001 - docela pochybuju. Starší vozy se dost odprodávaly.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=588
Jo tak proto zase vidám v ulicích starý fábky s majákama No to je tedy gól.MF píše:To jen v Praze se berou auta výhodné od sixtu, které se teď vrací zpet a navic s pokutou za přejete kilometry. A na historické podnikové auta se dávají Modry majaky...jestli nic ne koupi jako ze vyberko zrušili, tak nebude čím jezdit...
nájezd tak nějak nikoho nezajímáMM-Mikulovsky píše: na jedné předávce vidím nájezd větší o skoro 4 km[/url]!
Já vím, že jsi nejlepší a vše už máš navrženo od doby krále klacka. Ale proč dělat takovéto opičárny, když v ÚD vede kolej, která se používá pro TBZky hnedka vedle té samé zkušební koleje. :-/ :-/ občas se člověk nestačí divit, co je schopen člověk z provozu vymyslet. Nehledě na to, že tu jsou také nějaké předpisy jak pro tram, tak pro metro ale i ČSN apod. A jestli to bude fungovat tak jako některé pracovní mechanismy u JPM, tak ať si to radči nechají.MM-Mikulovsky píše:Jirka: 100% souhlas - pro lehké předávání mezi TT a =M= by bylo vhodné vybudovat (mnou na TF již v minulosti navržené) manipulační propojení tratí u Depa Hostivař pomocí dlouhodobě plánovaného nového TRAM obratiště (jenž by mělo nahradit stávající obratiště od centra "o zastávku dříve" = bez návaznosti na =M=).
u zarážedlu
Osobně přepravu vidím jednoduše:Karosák píše:..... Další problém vidím v tom tažném hnacím vozidle, protože třeba taková 5572 asi neposkytne trvalých 300 kW. Na videu je vidět, že to tahá Unimog, který máme i s adaptérem. Ale aby jel Unimog s brusem už z vozovny/dílen, to by jednak asi trvalo, pak nevím, co by na to Hloch a legislativa, kdyby se mu v provozu motal pomalý obojživelník. A kdyby se to mělo někde nakolejovat, jak tam zase dostat ten brus? ....
Velké pro bych viděl v tom, že by se to dalo nesjpíš sdílet s metrem.Karosák píše: pro i proti je dost, takže co vy na to