Stránka 31 z 41

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 17.12.2007 11:00
od Proxy
Absolut píše:Proxy, nemám čas a sílu číst K-rep, ale jen malinká poznámka:
2) Slivenec je závislý na výstavbě
3) Malešice - pokud ano, tak už asi rovnou až za Průmyslovou (kreslí se), počítej dvě linky ve 2T, z čehož jedna by končila na Sídlišti Malešice
4) Malá naděje
5) Malá naděje - bohužel - i když jsou na městě lidé, kteří kopou tam, kde P4 pokulhává.
6) Suchdol má taky problém s realizací
Ty Malešice mne překvapují - já furt slyšel, jak by tramvajová trať tím směrem byla drahá, a že tím směrem je jen pár fabrik...

Nicméně, celkem to podporuje moji teorii, že více než 1000 vozů ekvivalentu T do roku 2018 potřeba nebude, spíš méně :(

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 17.12.2007 9:34
od Absolut
Proxy, nemám čas a sílu číst K-rep, ale jen malinká poznámka:

2) Slivenec je závislý na výstavbě
3) Malešice - pokud ano, tak už asi rovnou až za Průmyslovou (kreslí se), počítej dvě linky ve 2T, z čehož jedna by končila na Sídlišti Malešice
4) Malá naděje
5) Malá naděje - bohužel - i když jsou na městě lidé, kteří kopou tam, kde P4 pokulhává.
6) Suchdol má taky problém s realizací

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 15.12.2007 21:37
od Proxy
Radek píše:Osobně bych se rád dočkal i nějaké desockizace v podobě krácení intervalů...
To by se mi také líbílo, ale vzhledem k tomu, že plán financování MHD počítá do roku 2014 soustavným snižováním provozních dotací, je jakékoliv snižování intervalů odsouzeno na doživotí do říše bláhových šotoušských snů :( Ostatně některé tratě jsou již dnes na hranici propustnosti a ulevit jim může spíš zavedení nových linek eska nebo výstavba tratí metra
Radek píše:Proč zrovna 1000? To někdo někde spočítal? ...
Ta tisícovka je můj hrubý odhad ze stávajícího stavu + 30/40 vozů T na rozšířené tratě. Podrobně jsem to již rozepsal na k-repu
1) TT Radlická (1 linka) záleží zda 6 půjde do dvojic nebo nikoliv
2) TT Slivenec (4 linky na Barr, 2 do Sl.) zde už se moc nevejde, nárůst cca 8 vozů T
3) TT Malešice (2,5 linky v PDŠ) je možné nějaké navýšení, nárůst cca 15 vozů T
4) TT Václavák - budou přesuny existujících linek, ideálně v kombinaci se zprovozněním TT Malešice
5) TT Nové Dvory (2 linky) otočení části současného přepravního proudu, navýšení pokryto ze zrušené 21
6) TT Suchdol (3 linky v PDŠ) tady by mohl být nárůst vypravení, ale spíš to bude kompenzováno útlumem na tratích na P6 po prodloužení metra A

Důvod být optimistický příliš nevidím, ale kdybych chtěl snít..... @3659

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 15.12.2007 13:29
od Radek
Proxy píše: Počítejme, že díky rozvoji sítě bude potřeba cca 1000 vozů, takže zbývá 286 vozů T...
Proč zrovna 1000? To někdo někde spočítal? Osobně bych se rád dočkal i nějaké desockizace v podobě krácení intervalů...

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 14.12.2007 13:45
od Proxy
Radek píše:Šlo mi prostě jen o to, že v současnosti dodávaných 15 vozů ročně problém reprodukce vozového parku imho neřeší. A že se někdy? dodá víc, podle mě neopravňuje zastavit modernizace teď.
Od roku 2009 se má nakupovat 25 vozů ročně, což bohatě postačuje. Jak napsal r31 v roce 2018 tu budeme mít 714 nízkopodlažní ekvivalentů typu T. Počítejme, že díky rozvoji sítě bude potřeba cca 1000 vozů, takže zbývá 286 vozů T...
Již dnes máme 149 modernizací na PA, 136 v KO, 32 ve VO, 8 v MO, 24 rozpracováno v dílnách - to máme 349 modernizací. Řekl bych, že právě nyní je nejlepší doba zastavit modernizace, protože jinak budeme za pár let řešit co dělat s přebytečnými provozuschopnými tramvajemi. Pochybuji o jejich možném prodeji na východ, neb cena modernizace není příliš odlišná od ceny nové tramvaje vyrobené v Rusku.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 14.12.2007 12:25
od vláčky87
Zastavení modernizací řeší okamžitý efekt snížení dotací a snížení potřeb opravárenských kapacit, což umožní relizaci privatizace řady činností/ slovem privatizace rozumím rozprodej podnikového majetku/. To, že to následně přinese nůž na krk magistrátu s požadavkem na dotace jěště vyšší /přece ty činnosti nebude dělat nikdo bez zisku/ se teď neřeší.
Životní zkušenosti mě dovedly k zásadní nedůvěře profesionálním managerům, kteří mohou jednou řídit mlékárnu, pak kulturní dům, důl nebo fabriku na tramvaje.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 13.12.2007 15:07
od Radek
Šlo mi prostě jen o to, že v současnosti dodávaných 15 vozů ročně problém reprodukce vozového parku imho neřeší. A že se někdy? dodá víc, podle mě neopravňuje zastavit modernizace teď.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 13.12.2007 11:35
od radek31
Karotka píše:KT nahradí leda tak samy sebe (s každou modernizací zároveň ubude jedna "vysoká" kachna, takže to nelze považovat za náhradu téček).
tak to je samozřejmé, ale on počítal náhradu pro všechny vozy v Praze a ne jen T3

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 13.12.2007 11:10
od Karotka
KT nahradí leda tak samy sebe (s každou modernizací zároveň ubude jedna "vysoká" kachna, takže to nelze považovat za náhradu téček).

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 13.12.2007 10:21
od radek31
Radek píše:Vážně? 250+60 nahradí řekněme 620 vozů T, čili zbývá náhrada 400 a kolem roku 2016 se mají podle plánu začít masivně vyřazovat nejstarší T3R.P.
zapomínáš na Kt8D5.RN2P, které nahradí 94 T3, takže to už máš 714 vozů, k tomu nějaká ta wana, spousta R.P, které budou mít před sebou ještě 10 let - navíc pokud budou na všech linkách střídané přestávky s přechodem na jiný vůz ...

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 13.12.2007 9:57
od trainzjohny
Radek píše:Vážně? 250+60 nahradí řekněme 620 vozů T, čili zbývá náhrada 400 a kolem roku 2016 se mají podle plánu začít masivně vyřazovat nejstarší T3R.P. Návratnost modernizace je řekněme 5 let (počítám to dle údajů z jiných měst). A to nepočítám možné zbavení se T6 a jakýkoliv nárůst vypravení.
No a po roce 2016 můžeš vesel nakupovat v té době 314T od škody Plzeň a nahrazovat jimi R.P.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 13.12.2007 9:17
od Radek
Proxy píše:Reálně však pochybuji, že by nás Dopravní podnik s rekonstrukcemi v něčem ještě překvapil, neb při plánovaném nákupu 250 ks tramvají 15T už další rekonstrukce vlastně nejsou potřeba :!:
Vážně? 250+60 nahradí řekněme 620 vozů T, čili zbývá náhrada 400 a kolem roku 2016 se mají podle plánu začít masivně vyřazovat nejstarší T3R.P. Návratnost modernizace je řekněme 5 let (počítám to dle údajů z jiných měst). A to nepočítám možné zbavení se T6 a jakýkoliv nárůst vypravení.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 12.12.2007 22:17
od demon
Abysme se navrátili k tématu, tak dnes do dílen zavítal střešovický pluh 5406, započala definitivní likvidace strašnického pluhu 5405, TBZ vykonal školní vůz 5523 a už jen na montáž pluhu čeká dokončený vůz 5417.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 12.12.2007 21:47
od Proxy
2217 píše:no, kastle je taky vlastně kryt, ne? Jo a napadá mě, pokud někdo zlikviduje kaslti T6, dá se na to postavit něco jinýho, nebo prostě šrotace zbytku?
Teoreticky všechno jde :wink: Pokud se nemýlím tak vůz 8342 - dnes je to T3R.P je vlastně původně T1 zrekonstruovaná na T3 za použití náhradní skříně. Z:idea: modří doplní...

Reálně však pochybuji, že by nás Dopravní podnik s rekonstrukcemi v něčem ještě překvapil, neb při plánovaném nákupu 250 ks tramvají 15T už další rekonstrukce vlastně nejsou potřeba :!:

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 12.12.2007 21:42
od Nin
Trojwana v Praze to by byla parada...