Stránka 33 z 41

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 11.12.2007 22:36
od Quetzalcoatl
PvvS: Tak to je docela drsné. Jak dlouho se dá ten průkaz recyklovat a jak moc se dá "náhradní díl" modifikovat? Nelíbí se mi představa, že by se postupem času z toho vyvrbila třeba NP kloubová obousměrná tramvaj. :) A ta by třeba jezdila na papíry nějakého šestitisícováka. Nebo ještě lépe T1/3. :)

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 11.12.2007 22:25
od demon
PvvS píše:Takze se neco malo usetri .
Vcelku souhlas, jen s malou poznámkou - ušetří se docela dost - rozhodně víc než "něco málo"... :wink:

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 11.12.2007 22:17
od PvvS
Vyrobce doda novou skrin tramvaje, v dilnach vytahnou ze skladu nahradni podvozky, koupi se nova vyzbroj, ze zasob renovovany motory, a jeste par drobnosti jako sedacny, okna, dvere, to vse se posklada a je z toho v podstate zcela nova tramvaj. Nezridka, se stara a nova potkaji jako 2 kompletni vozy (aspon v nekterych provozech). Pote se vyplni na drazni urad zadost o zmenu technickych parametru tramvaje. Tam se napise ze generalni oprava byla provedena za pouziti nove skrine, novych podvozku a nove vyzbroje. To vse jsou schvalene vymenne dily vozu.A jelikoz se jedna o schvaleny typ (T3R.PV) , tak se po dodani dokaldu o provedeni pozadovanych zkousek vystavi novy technicky prukaz vozidla. Ma to jedinou vyhodu, pri prestavbe vozidla , jako reko stavajiciho se nemusi dodrzet cela rada norem, ktery nyni plati pro novy vozidla. Takze se neco malo usetri .

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 11.12.2007 22:04
od 2217
Jak vlastně funguje "na staré papíry postavíme novou tramvaj"?

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 11.12.2007 21:16
od demon
Naprosto není důvod, starých papírů je momentálně přehršel...

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 10.12.2007 22:59
od Nin
Nevite nekdo jestli se pouziji papiry nebo kastle ze starych pluhu na nejakou rekonstrukci nebo novostavbu? Diky.....

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 05.12.2007 22:11
od MF
PvvS píše:Tak proc si u nas nechali na posum T3M (brno) ? A pluhy taky modernizuji ? Ze by uz nektery nebavilo menit vypaleny desky na prvnich stupnich zrychlu ? Videl sem i krasne rozsvicenej....
Vy jste tam vůbec divný :!: Všechno máte naopak :!: I tu polaritu v troleji :D

Jestli někde strkáte tyristorem po dílnách tak prosím - to my v UD máme na posun taky tyri, ale ve svahu je to s tím fakt hrozný zejména máš-li se v tom svahu rozjet. Zlatej zrychl.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 05.12.2007 20:36
od PvvS
Tak proc si u nas nechali na posum T3M (brno) ? A pluhy taky modernizuji ? Ze by uz nektery nebavilo menit vypaleny desky na prvnich stupnich zrychlu ? Videl sem i krasne rozsvicenej....

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 05.12.2007 9:36
od MF
S tyristorem můžeš jet trvale pomalu (proti své vůli), ale nemá to moc sílu. Se zrychlovačem uděláš pár nášlapů navíc, ale máš sílu na tah.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 04.12.2007 11:20
od Jabberwocky
MF píše:...protože s tyristorem sunout či vléci je bída.
Pročpak?

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 04.12.2007 10:08
od MF
Škoda 7 Tr píše:No jenže nový pluh 5416 zatím není.
Vždyť píši, že až po dodání nového pluhu. Myslím tedy, že tuto zimu ještě jezdit bude a pak šmitec. Ledaže by si Střešovice umínily, že jej budou používat jako pracovní. To ale myslím můžou pak i ten nový. Na posun vozů je však lepší starý vůz (4217), protože s tyristorem sunout či vléci je bída.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 04.12.2007 10:04
od Škoda 7 Tr
No jenže nový pluh 5416 zatím není.

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 04.12.2007 9:56
od MF
Škoda 7 Tr píše:A jaký?
Buď erpes (což vzhledem k mladším kandidátům zřejmě nevyjde), wana, ale spíš po dodání nového pluhu ho čekají vysoké pece :!:

Ale nezoufej, třeba z něj budeš mít doma pěkný příbor :!:

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 04.12.2007 9:49
od Škoda 7 Tr
A jaký?

Re: Pracovní a služební vozy

Napsal: 04.12.2007 9:27
od MF
Škoda 7 Tr píše:Díky za fotky.
On už je to totiž předposlední vůz s půlenýmí okny. Tím dalším vozem je 5406, který má dost nejistý osud.
Já myslím, že 5406 má osud poměrně jistý :o