Stránka 35 z 41

Napsal: 05.4.2007 22:45
od zdepa
ano ano foťte sněžné pluhy nebudou. mají být vyměněny během roku za T3M a to všechny,

Napsal: 05.4.2007 18:33
od DavidD
Jakou bude mít výzbroj ten sněžný pluh z 8061?TV1?

Napsal: 05.4.2007 16:40
od DPmPET
Tita píše:Myslím, že zmiňovaný německý brousící náklaďák se podařil cvaknout "konkurenci"
http://prahamhd.vhd.cz/Nahradni/2007/petriny.htm
Konkrétně na 11. snímku vpravo. Je to ono, nebo mě šálí zrak?
Co je vedle autobusu ,tak to je jeden z Mecedesů s nástavbou co mají Svářeči DP Praha.To vozidlo o čem je řeč tak také brousilo na TT-Petřiny-Octárna.Zdraví DPmPET 8-)

Napsal: 05.4.2007 14:00
od Tita
Myslím, že zmiňovaný německý brousící náklaďák se podařil cvaknout "konkurenci"
http://prahamhd.vhd.cz/Nahradni/2007/petriny.htm
Konkrétně na 11. snímku vpravo. Je to ono, nebo mě šálí zrak?

Napsal: 04.4.2007 22:31
od jara
arny píše:Je to bruska tak si vezmi a zkus brousit železo a uvidíš ten rachot. No jestli jsi to slyšel ve dne a z autobusu, tak to moc hlučný není, protože máš poustu jiné městského hluku, ale v noci kdy je docela klid by to zrovna tichý nebude, když se to rozlehá mezi barákama. Ty jiskry bych řekl, že jsou ten nejměnší problém.
No to já vím, jakej hluk to dělá. Ale stejně mi to přišlo o něco méně hlučné. Třeba je to nějaké nová technologie.

Napsal: 04.4.2007 22:20
od arny
jara píše:...zas tak velkej hluk nedělá...
Je to bruska tak si vezmi a zkus brousit železo a uvidíš ten rachot. No jestli jsi to slyšel ve dne a z autobusu, tak to moc hlučný není, protože máš poustu jiné městského hluku, ale v noci kdy je docela klid by to zrovna tichý nebude, když se to rozlehá mezi barákama. Ty jiskry bych řekl, že jsou ten nejměnší problém.
DavidD píše:...stojí 4x RT6 a nikomu to neva...
S těma RT6 by to nemusel být tak špatný nápad. Postavil bych to z 04. střední podvozek se stejně při brždění očas zasekne, tak bych tam dal brusný kola a brousilo by to samo. Na druhou stranu bych šoupnul stanoviště třeba z 02 a doplnil bych dveře z na druhé straně nejlépe do nízké části. Přece se nebudou s tím pískem tahat do schodů. Aspoň by k něčemu byli 8-)
Já vím není schválená. Myšleno jako vtip

Napsal: 04.4.2007 21:58
od jara
Smurfx píše:Tak to by se pomalu mohl začít starat i o další tramvajové tratě. Jak velký to dělá hluk? Pokud jeto relativně tiché (stejně jako projíždějící tramvaj) tak by se mohly brousit koleje v noci, kdy jsou intervaly dlouhé. Jednou za 20 minut by se poodjelo aby mohla projet tramvaj a brousilo by se dál
Co jsem to viděl z autobusu v provozu, tak se mi zdálo že to zas tak velkej hluk nedělá. Ale létají od toho dost jiskry.

Napsal: 04.4.2007 21:52
od Smurfx
DPmPET píše:To čenichadlo má SPZ z Essenu(ex. západní Německo,zelená Leasing?)Jednoznačně se jedná o nějakou německou firmu,která u nás začíná hoblovat kolejnice .Jestli si jí najmul DP nebo firma Eulagen nemohu potvrdit.Jinak zajímavé vozidlo a doufám že ho někdo také zvěčnil.DPmPET 8-)
Tak to by se pomalu mohl začít starat i o další tramvajové tratě. Jak velký to dělá hluk? Pokud jeto relativně tiché (stejně jako projíždějící tramvaj) tak by se mohly brousit koleje v noci, kdy jsou intervaly dlouhé. Jednou za 20 minut by se poodjelo aby mohla projet tramvaj a brousilo by se dál

Napsal: 04.4.2007 20:31
od DPmPET
To čenichadlo má SPZ z Essenu(ex. západní Německo,zelená Leasing?)Jednoznačně se jedná o nějakou německou firmu,která u nás začíná hoblovat kolejnice .Jestli si jí najmul DP nebo firma Eulagen nemohu potvrdit.Jinak zajímavé vozidlo a doufám že ho někdo také zvěčnil.DPmPET 8-)

Re: Kolejové brusy

Napsal: 04.4.2007 19:32
od DavidD
Káem píše:Víš určitě, jak moc by byl takový brus využit aby se vyplatil? Umíš spočítat, kolik peněz žere vozidlo, které stojí?
No spočítat to neumim, ale asi moc by to nebylo(už jen když nám stojí 4x RT6 a nikomu to neva)-hlavně netušim, proč by měl jako stát.Ale vím, že je lepší zaplatiti stojící vozidlo, než poslochat ten bordel co dělaj neudržované koleje :!:

Napsal: 04.4.2007 19:20
od demon
Tita píše:V neděli odpoledne jsem to potkal za zastávkou Modřanská Rokle a docela jsem koukal...Obsluha se v autě vůbec nenacházela, dva šli vedle auta, třetí seděl na jakési nástavbě vepředu a nohy šoural po kolejích. Je to běžné?
To asi jo, i já to viděl v provozu bez řidiče, pokud tam teda nebyl řidič velikosti Aťky Janouškové...
Takže nejspíš je to ovládáno dálkově. :shock:

Napsal: 04.4.2007 18:41
od Tita
demon píše:Mimochodem broušení kolejí tenhle týden probíhá/lo na trati v Modřanech.
Jde o nástavbu na nákladním autě.
V neděli odpoledne jsem to potkal za zastávkou Modřanská Rokle a docela jsem koukal...Obsluha se v autě vůbec nenacházela, dva šli vedle auta, třetí seděl na jakési nástavbě vepředu a nohy šoural po kolejích. Je to běžné?

Kolejové brusy

Napsal: 04.4.2007 18:25
od DPmPET
Pro Prahu bych doporučoval zásadně kolejové brusy s kameny,protože to nezlikviduje plechové rybiny v panelech BKV a kopíruje to kolej i v obloucích narozdíl od typu brusu rotačních .(závisí na sjetosti blokové koleje B1).Je stejně naprosto jedno o jaký typ zařízení se jedná,hlavně že se odstraní takzvaná roleta.DPmPET 8-)

Re: Kolejové brusy

Napsal: 04.4.2007 18:17
od DPmPET
Káem píše:Víš určitě, jak moc by byl takový brus využit aby se vyplatil? Umíš spočítat, kolik peněz žere vozidlo, které stojí?
V Praze by se určitě uživil nějaký ten brus ,jak kolejový nebo mobilní .Ale to už je jedno.Na jednu stranu,v Ostravě tam mají Čerta přestavěného na kolejový brus s rotačními brusnými kameny +T3 s pevnými kameny.Praha-Externí firmy.DPmPET 8-)

Napsal: 04.4.2007 18:12
od syverin
Káem: Pokud by měl brus malý přítlak kamenů, mohl by jezdit třeba denně. A podotýkám, že jeho funkcí není jenom zbavovat kolejnice nerovností, ale i odstraňovat z nich různý bordel, ať už kluzké podzimní listí, nebo různé drobné kamínky ze silnice. Ne nadarmo takovému vozu v Německu říkají Schienenpflegewagen (Pro německy nemluvící "vůz pečující o kolejnice").