Stránka 38 z 41

Napsal: 22.2.2007 23:19
od DJ LA DÉFENSE
neřiká se náhodou Tyristor? já teda nevim, a vysvětlí mi někdo o co jde??? já to nějak nepochopil

Napsal: 22.2.2007 23:14
od slimman
aspirine píše:co je ruka po generální opravě je línější,je to sice teristor, ale o srovnání z normálnim teristorem to poznat jde
????? :shock: :shock: Opravdu úžasný.

Napsal: 22.2.2007 23:06
od aspirine
co je ruka po generální opravě je línější,je to sice teristor, ale o srovnání z normálnim teristorem to poznat jde,vzhled má pěknej ale ty jízdní vlastnosti to kazej,je to sice pracovní tramvaj nepotřebuje to ale na to přejíždění a plužení v zimě by se to šiklo :wink:

Napsal: 28.9.2006 11:44
od Karotka
Sirka píše:2 Karotka - Díky. Myslel jsem T3, ale takhle to je ještě lepší. Možná ještě jedna otázka mě teď napadla - byla řada ev. čísel T3 bez významnějších mezer (např. 6009, 6010 atd., protože nějak nechápu, když první T3 byla 6102, co bylo před 6102 za čísla)?
Přesměrovávám -> viewtopic.php?t=574

Napsal: 28.9.2006 11:40
od Sirka
2 Karotka - Díky. Myslel jsem T3, ale takhle to je ještě lepší. Možná ještě jedna otázka mě teď napadla - byla řada ev. čísel T3 bez významnějších mezer (např. 6009, 6010 atd., protože nějak nechápu, když první T3 byla 6102, co bylo před 6102 za čísla)?

Napsal: 28.9.2006 7:17
od I.am.good
Petr píše:Optimisto, 5516 celý kurz mít nemůžeš :-) 5516 a 5519 máš v kurzu maximálně jednu směnu. Jinak jezdíš na voze, který patří instruktorovi a 5513 je jen vlek, pro zkoušky jízd s dvojicí. Takže se neboj, ovládat ho budeš maximálně z jiného vozu
Škoda, ale aspoň, že to je vlečňák.... Co ho takhle někde nenápadně zrušit.. :D Jéje, pane instruktor, ono to vykolejilo samo a spadlo do Vltavy :twisted:

Napsal: 27.9.2006 19:57
od Karotka
Sirka píše:Myslel jsem nejstarší nemuzejní (a 6102 se snad dá považovat za muzejní). Jinak teda žasnu nad tímto unikátem a zároveň mě napadá ještě jedna OT otázka - jaké nejnižší evid. číslo měla kdysi jakákoliv pražská tramvaj (bez prac. vozů 5xxx nebo 4xxx)?
To jsou otázky :lol: samozřejmě že č. 1 a dokonce několikrát (koňka, Křižík, Hlaváček, Vinohrady)
- "Klasické" vozy s designem od Jana Kotěry začínaly č. 178.
- Pracovní vozy vzniklé úpravou osobních se původně číselně neodlišovaly, pak se zařadily mezi 4xxx a 5xxx.
- Nejnižší číslo vozu T1 bylo 4101 (pracovní s "billboardy", jen krátce), z osobních bylo nejnižší číslo 5001.
- Nejnižší číslo vozu T3 je 5401 (pracovní se sněhovým pluhem), z osobních 6009 (papírová modernizace T1).

(podle: Vozidla pražské tramvajové dopravy. Stanislav Linert, 1995)

Napsal: 27.9.2006 19:02
od Sirka
Myslel jsem nejstarší nemuzejní (a 6102 se snad dá považovat za muzejní). Jinak teda žasnu nad tímto unikátem a zároveň mě napadá ještě jedna OT otázka - jaké nejnižší evid. číslo měla kdysi jakákoliv pražská tramvaj (bez prac. vozů 5xxx nebo 4xxx)?

Napsal: 27.9.2006 14:38
od trainzjohny
To Petr Co se týče 6102 tak díky za ponaučení. Vím jen to co se dočtu v knihách od DP. Když ji vyráběli tak jsem u toho nebyl (ani nemoch) a tak ještě jednou dík za upřesnění.

Napsal: 27.9.2006 12:00
od Petr
I.am.good píše:Mno, hlavně je to pěknej šrot a vzhledem k tomu, že 2.10. jdu do kurzu ŘED a je na tento termín 27!!! lidí, tak doufám, že na něj nebudu mít smůlu...Bral bych tak 5516 :twisted:
Optimisto, 5516 celý kurz mít nemůžeš :-) 5516 a 5519 máš v kurzu maximálně jednu směnu. Jinak jezdíš na voze, který patří instruktorovi a 5513 je jen vlek, pro zkoušky jízd s dvojicí. Takže se neboj, ovládat ho budeš maximálně z jiného vozu

Napsal: 27.9.2006 11:52
od vláčky87
Jako pamětník musím potvrdit údaje, které tu uvedl Petr. Nastoupil jsem 1.8. 62 doTatrovky a motal se kolem náběhu výroby T3. Vůz 6102 určitě nebyl první předaný DP, vyráběl se neskutečně dlouhou dobu a měl sloužit jako cvičný pro zapracování dělníků a ověření řady nových technologií. Nakonec jej předběhly vozy první serie. Bylo to dáno tím,že Tatra do té doby měla výrobu tramvají jako okrajovou záležitost a hlavní byla výroba osobních a nákladních vagónů /Bai,Raj.Nsk,energovlaky pro SSSR a pojízdné měnírny/.O skutečném uvedení 6102 do provozu vypovídá protokol otištěný v knížce p.Mary otomto voze. Dokonce roku 1962 pak obdržel DP celkem 70 vozů,jejichž provedení, především v oblasti místa pro průvodčího se dávku od dávky výrazně měnilo. Po zkušenostech s průběhem výroby tohoto vozu se později od výroby ověřovacích vozů upustilo.

Napsal: 27.9.2006 11:41
od I.am.good
tramvajak píše:Řešení soutěže o kondičním voze ev.č. 5513...
Mno, hlavně je to pěknej šrot a vzhledem k tomu, že 2.10. jdu do kurzu ŘED a je na tento termín 27!!! lidí, tak doufám, že na něj nebudu mít smůlu...Bral bych tak 5516 :twisted:

Napsal: 27.9.2006 10:33
od Petr
trainzjohny píše:to tramvaják: Jesli se nepletu tak 6102 byla dodaná v roce 1961 jako první sériová T3. Takže taková ověřovačka. Ostatní T3 se začaly dodávat až od 1962. Tedy je prokazatelně starší než celá dodávka 6103-6171. Jinak vzhledem k nahrazování zničených T3 jsou někdy i čísla vedle sebe od sebe i několik let. To vím, přece nejsem blbej. :D
No pleteš se velmi... 6102 byl vyráběn jako předsunutý vůz první série vozů T3 na přelomu let 1961/62, aby si na něm Tatrovka vyzkoušela náběh na sériovou výrobu. Do poloviny roku 62 byla hotová jen bočnice a spodek vozu.... Vůz byl dokončen již s prvními vozy až v září 1962 :!: Odlišný byl vůz 6101, 6102 se stavěla více méně shodně s dalšími, tuším, třemi vozy T3

Napsal: 27.9.2006 10:19
od trainzjohny
to tramvaják: Jesli se nepletu tak 6102 byla dodaná v roce 1961 jako první sériová T3. Takže taková ověřovačka. Ostatní T3 se začaly dodávat až od 1962. Tedy je prokazatelně starší než celá dodávka 6103-6171. Jinak vzhledem k nahrazování zničených T3 jsou někdy i čísla vedle sebe od sebe i několik let. To vím, přece nejsem blbej. :D

Napsal: 27.9.2006 9:34
od syverin
Tramvajak: vidíš a tohle by mne třeba nenapadlo...
Ačkoliv si vzpomínám, že mne ty lišty (jakkoliv zatřené emailem) zaujaly už na 6365, když ještě jezdila.