Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 26.9.2006 9:32

Ještě by měl mít starý typ rozlamovacích dveří (ale ty má snad ještě několik dalších prac. vozů) a možná menší posuvnou část oken.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 26.9.2006 9:19

Že by takové ty staré koženkové sedáky? Nebo snad starý typ zadních světel?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 26.9.2006 0:08

A máme tady dalšího adepta na přestavbu – kondiční vůz ev.č. 5513.
Tento, poměrně zapomenutý pracovní vůz na sebe během předchozích dní (naposledy dnes - tedy v pondělí) několikrát nešťastně upozornil skutečností, že na dvoře vozovny Pankrác asi čtyřikrát vykolejil při zpětném pohybu a tedy byl odvozen závěr, že s vozem nelze do lodí najíždět jinak, než „po čumáku“. I tak bylo vydáno nařízení o nutné přítomnosti směnového mistra při jízdě s vozem v areálu vozovny. Když si k tomu ještě spojíme technický stav vozu (skříň), je asi každému jasný jeho další osud...
Jde pouze o to, bude-li určen k modernizaci na klasickou T3R.P, nebo cvičnou T3R.P podle vzoru vozu 5516. #-o
Připravil jsem si pro vás v souvislosti s touto tramvají „soutěžní“ otázku:
HÁDEJTE, V ČEM SPOČÍVÁ SOUČASNÁ JEDINEČNOST TOHOTO VOZU ??? :-k
Nápovědou budiž stručná historie vozu: jedná se o vůz T3 původního ev.č. 6129 z roku 1962, tedy úplně první dodávky vozů T3. V roce 1985 byl upraven na reklamní vůz a obdržel ev.č. 5519I, na bočnicích měl instalované reklamní panely. Jinak nebyl upravován. V roce 1995 byl opět vrácen do pravidelného provozu s cestujícími se svým původním evidenčním číslem a konečně na přelomu let 1997 a 98 byl vyřazen pro potřeby Školy ED, kde doposud slouží jako kondiční vůz ev.č. 5513. Za celou svou existenci prošel pouze minimílními úpravami (jediným větším zásahem je dosazení nového předního čela při nehodě v roce 1981) a některé sjednocovací zásahy se jej nedotkly - už tušíte, v čem by mohl být v dnešní době originální?
Šotosoutěžím zdar! 8-[

DPmPET

Podbíječky

Příspěvek od DPmPET » 26.6.2006 17:06

No celkem jsou 3 akorát že jsou upraveny na zatlačování gumy,stačí sehnat podbíjecí kladiva a může se podbíjet o sto šest.No u podniku se používá na podbíjení Liebher,kdy se podle potřeby namontuje na rameno podbíjecí kladiva.Poprvé se to použilo na rekonstrukci kolejové křižovatky Nákladové nádraží Žižkov.Je pravda že by se jedna strojní podbíječka v Praze uživila ale to by se nesměly provádět zadláždění a zatravnˇování .S pozdravem DPmPET 8-)

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Podbíječka

Příspěvek od Quetzalcoatl » 25.6.2006 22:42

Když jsem si pročítal povídání o podbíječce, tak mě napadlo, zda by se nedala použít na některé případy podbíječka z metra, když už tramvaje nemají vlastní. Sice by se všude asi nevešla, ale pokud ano, tak by DP mohl ušetřit za pronájem tramvajové.

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda

Příspěvek od Predseda » 19.4.2006 13:56

DPmPET. píše:S tou kabinou jak popisuješ tal jěště mají Pražské služby.U DP máme akorát snad 2 s nástavbou pro přepravu teplé živice.Nástavba podobná jako sypáky pro posyp soli.Co popisuješ tak to je pro přepravu litého asfaltu a to spíš mají Pražské služby.S pozdravem DPmPET 8-)
Jo jo, byla to 706ka na krátkým šasi (MT), ovšem s dlouhou RT kabinou. Nikdy předtím jsem to neviděl, jediná, kterou znám, tak je na středním šasi.

DPmPET.

Škoda

Příspěvek od DPmPET. » 19.4.2006 13:52

Predseda píše:Ahoj, mám dotaz. Má DP Praha speciální vozidlo na asfaltování povrchu? Zahlédl jsem včera trambus - Škodu 706, stejnou jako mám v ikonce, ale nebyl to hovnocuc, nýbrž auto na převoz horkého asfaltu (takovej ten hrnec). A protože byla v úplně stejných barvách, napadlo mě, že by mohla patřit DP. Je to tak? Připadně mohl bych jí někde vidět? Potkal jsem jí ve Stodůlkách (resp. na Lužinách) a tam nikde tramvaje nejezdí, ale třeba mohla jet na Beránka nebo do Řep?
S tou kabinou jak popisuješ tal jěště mají Pražské služby.U DP máme akorát snad 2 s nástavbou pro přepravu teplé živice.Nástavba podobná jako sypáky pro posyp soli.Co popisuješ tak to je pro přepravu litého asfaltu a to spíš mají Pražské služby.S pozdravem DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 19.4.2006 13:13

Ahoj, mám dotaz. Má DP Praha speciální vozidlo na asfaltování povrchu? Zahlédl jsem včera trambus - Škodu 706, stejnou jako mám v ikonce, ale nebyl to hovnocuc, nýbrž auto na převoz horkého asfaltu (takovej ten hrnec). A protože byla v úplně stejných barvách, napadlo mě, že by mohla patřit DP. Je to tak? Připadně mohl bych jí někde vidět? Potkal jsem jí ve Stodůlkách (resp. na Lužinách) a tam nikde tramvaje nejezdí, ale třeba mohla jet na Beránka nebo do Řep?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 18.3.2006 18:53

Tita píše:Prosím Vás,pročpak jezdí na 22 měsíček-5602 :?: Zase nějáká reklamní akce nějáké společnosti :?:
Ano reklama na milionovou nevěstu od rádia impuls. Měla by jezdit různě každý den na jiné lince.

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 18.3.2006 17:36

Prosím Vás,pročpak jezdí na 22 měsíček-5602 :?: Zase nějáká reklamní akce nějáké společnosti :?:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 06.3.2006 12:06

5521 je tam proto, ze dnes pojede zkusebni jizdy na modřanech.

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 05.3.2006 19:06

Zpráva pro šotouše-fotiče:
V ex-provozovně Vinohrady odstavena 5521.
Naposledy upravil(a) Tita dne 10.3.2006 18:57, celkem upraveno 1 x.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 23:27

radek31 píše:imho bude časem rekonstruována většina - za pár let se rozloučíme se zrychlovačema, tak proč učit nové řidiče na něčem, s čím pak už nikdy neprojede - ale to je jen můj názor, někdy se zeptám povolanějších co je v plánu
Já si myslím to samé co ty... právě proto mě to zajímá co je v pácu.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 16.1.2006 23:03

Martin-KT8D5.RN2P píše:Bude ještě rekonstruován nějaký cvičný vůz na T3R.P???
imho bude časem rekonstruována většina - za pár let se rozloučíme se zrychlovačema, tak proč učit nové řidiče na něčem, s čím pak už nikdy neprojede - ale to je jen můj názor, někdy se zeptám povolanějších co je v plánu

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 17:07

Bude ještě rekonstruován nějaký cvičný vůz na T3R.P???

Odpovědět