SEDÁKY MÁ SKOŘÁPKY, ale má PŮVODNÍ DVEŘE! [sorry za caps lock]Jabberwocky píše:Že by takové ty staré koženkové sedáky? Nebo snad starý typ zadních světel?
Pracovní, služební a dispečerské vozy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
A máme tady dalšího adepta na přestavbu – kondiční vůz ev.č. 5513.
Tento, poměrně zapomenutý pracovní vůz na sebe během předchozích dní (naposledy dnes - tedy v pondělí) několikrát nešťastně upozornil skutečností, že na dvoře vozovny Pankrác asi čtyřikrát vykolejil při zpětném pohybu a tedy byl odvozen závěr, že s vozem nelze do lodí najíždět jinak, než „po čumáku“. I tak bylo vydáno nařízení o nutné přítomnosti směnového mistra při jízdě s vozem v areálu vozovny. Když si k tomu ještě spojíme technický stav vozu (skříň), je asi každému jasný jeho další osud...
Jde pouze o to, bude-li určen k modernizaci na klasickou T3R.P, nebo cvičnou T3R.P podle vzoru vozu 5516.
Připravil jsem si pro vás v souvislosti s touto tramvají „soutěžní“ otázku:
HÁDEJTE, V ČEM SPOČÍVÁ SOUČASNÁ JEDINEČNOST TOHOTO VOZU ???
Nápovědou budiž stručná historie vozu: jedná se o vůz T3 původního ev.č. 6129 z roku 1962, tedy úplně první dodávky vozů T3. V roce 1985 byl upraven na reklamní vůz a obdržel ev.č. 5519I, na bočnicích měl instalované reklamní panely. Jinak nebyl upravován. V roce 1995 byl opět vrácen do pravidelného provozu s cestujícími se svým původním evidenčním číslem a konečně na přelomu let 1997 a 98 byl vyřazen pro potřeby Školy ED, kde doposud slouží jako kondiční vůz ev.č. 5513. Za celou svou existenci prošel pouze minimílními úpravami (jediným větším zásahem je dosazení nového předního čela při nehodě v roce 1981) a některé sjednocovací zásahy se jej nedotkly - už tušíte, v čem by mohl být v dnešní době originální?
Šotosoutěžím zdar!
Tento, poměrně zapomenutý pracovní vůz na sebe během předchozích dní (naposledy dnes - tedy v pondělí) několikrát nešťastně upozornil skutečností, že na dvoře vozovny Pankrác asi čtyřikrát vykolejil při zpětném pohybu a tedy byl odvozen závěr, že s vozem nelze do lodí najíždět jinak, než „po čumáku“. I tak bylo vydáno nařízení o nutné přítomnosti směnového mistra při jízdě s vozem v areálu vozovny. Když si k tomu ještě spojíme technický stav vozu (skříň), je asi každému jasný jeho další osud...
Jde pouze o to, bude-li určen k modernizaci na klasickou T3R.P, nebo cvičnou T3R.P podle vzoru vozu 5516.

Připravil jsem si pro vás v souvislosti s touto tramvají „soutěžní“ otázku:
HÁDEJTE, V ČEM SPOČÍVÁ SOUČASNÁ JEDINEČNOST TOHOTO VOZU ???

Nápovědou budiž stručná historie vozu: jedná se o vůz T3 původního ev.č. 6129 z roku 1962, tedy úplně první dodávky vozů T3. V roce 1985 byl upraven na reklamní vůz a obdržel ev.č. 5519I, na bočnicích měl instalované reklamní panely. Jinak nebyl upravován. V roce 1995 byl opět vrácen do pravidelného provozu s cestujícími se svým původním evidenčním číslem a konečně na přelomu let 1997 a 98 byl vyřazen pro potřeby Školy ED, kde doposud slouží jako kondiční vůz ev.č. 5513. Za celou svou existenci prošel pouze minimílními úpravami (jediným větším zásahem je dosazení nového předního čela při nehodě v roce 1981) a některé sjednocovací zásahy se jej nedotkly - už tušíte, v čem by mohl být v dnešní době originální?
Šotosoutěžím zdar!

Podbíječky
No celkem jsou 3 akorát že jsou upraveny na zatlačování gumy,stačí sehnat podbíjecí kladiva a může se podbíjet o sto šest.No u podniku se používá na podbíjení Liebher,kdy se podle potřeby namontuje na rameno podbíjecí kladiva.Poprvé se to použilo na rekonstrukci kolejové křižovatky Nákladové nádraží Žižkov.Je pravda že by se jedna strojní podbíječka v Praze uživila ale to by se nesměly provádět zadláždění a zatravnˇování .S pozdravem DPmPET 

-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Podbíječka
Když jsem si pročítal povídání o podbíječce, tak mě napadlo, zda by se nedala použít na některé případy podbíječka z metra, když už tramvaje nemají vlastní. Sice by se všude asi nevešla, ale pokud ano, tak by DP mohl ušetřit za pronájem tramvajové.
Re: Škoda
Jo jo, byla to 706ka na krátkým šasi (MT), ovšem s dlouhou RT kabinou. Nikdy předtím jsem to neviděl, jediná, kterou znám, tak je na středním šasi.DPmPET. píše:S tou kabinou jak popisuješ tal jěště mají Pražské služby.U DP máme akorát snad 2 s nástavbou pro přepravu teplé živice.Nástavba podobná jako sypáky pro posyp soli.Co popisuješ tak to je pro přepravu litého asfaltu a to spíš mají Pražské služby.S pozdravem DPmPET
Škoda
S tou kabinou jak popisuješ tal jěště mají Pražské služby.U DP máme akorát snad 2 s nástavbou pro přepravu teplé živice.Nástavba podobná jako sypáky pro posyp soli.Co popisuješ tak to je pro přepravu litého asfaltu a to spíš mají Pražské služby.S pozdravem DPmPETPredseda píše:Ahoj, mám dotaz. Má DP Praha speciální vozidlo na asfaltování povrchu? Zahlédl jsem včera trambus - Škodu 706, stejnou jako mám v ikonce, ale nebyl to hovnocuc, nýbrž auto na převoz horkého asfaltu (takovej ten hrnec). A protože byla v úplně stejných barvách, napadlo mě, že by mohla patřit DP. Je to tak? Připadně mohl bych jí někde vidět? Potkal jsem jí ve Stodůlkách (resp. na Lužinách) a tam nikde tramvaje nejezdí, ale třeba mohla jet na Beránka nebo do Řep?

Ahoj, mám dotaz. Má DP Praha speciální vozidlo na asfaltování povrchu? Zahlédl jsem včera trambus - Škodu 706, stejnou jako mám v ikonce, ale nebyl to hovnocuc, nýbrž auto na převoz horkého asfaltu (takovej ten hrnec). A protože byla v úplně stejných barvách, napadlo mě, že by mohla patřit DP. Je to tak? Připadně mohl bych jí někde vidět? Potkal jsem jí ve Stodůlkách (resp. na Lužinách) a tam nikde tramvaje nejezdí, ale třeba mohla jet na Beránka nebo do Řep?
Já si myslím to samé co ty... právě proto mě to zajímá co je v pácu.radek31 píše:imho bude časem rekonstruována většina - za pár let se rozloučíme se zrychlovačema, tak proč učit nové řidiče na něčem, s čím pak už nikdy neprojede - ale to je jen můj názor, někdy se zeptám povolanějších co je v plánu