A 107.thriller2 píše:Ta wana na 25 má hloubětínské pořadí (104).mart337 píše:(...) Myslím, že ta 25 ani nemusí být vypravená z HL ale ze SA.
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co vím tak mají půjčené 8271+8571 a 8272+8572. Možná ještě nějaké ale tyhle dvě jsem viděl na vlasní oči.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ta wana na 25 má hloubětínské pořadí (104).mart337 píše:(...) Myslím, že ta 25 ani nemusí být vypravená z HL ale ze SA.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
11ka má asi 8 pořadí + 4 přejezdová, 14ka má asi 12 pořadí + 2 přejezdová. Ta nepřejezdová pořadí jsou normálně HL (i šejdry).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak asi něco neklaplo, protože jsem viděl zatahovat dva šejdry ze 11+14 do Hloubětína...kruťák píše:Ono to souvisí i s výlukou Plynárny Michle, kdy na 6 pořadích rotují vozy HL<->PA. A jelikož z PA do HL přicházejí vysokopodlahy, tak si nízkopodlahy musel HL půjčit ze SA. Řekl bych, že kvůli lepší operativnosti souprav wana+RP oproti 15T.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No podle mne to je o tom, že v souvislosti s výlukou v Michli se dvě linky - 11 a 14 komplet obsazují KT. Tzn. že část vozů je na PA a zbytek jezdí z HL. A díky tomu se muselo upravit ostatní vypravení z vozoven. Co dřív jezdilo na 11 a 14 z jiných vozoven, tak teď se přesunulo na jiné linky za vypravení z HL. Myslím, že ta 25 ani nemusí být vypravená z HL ale ze SA.kruťák píše:Ono to souvisí i s výlukou Plynárny Michle, kdy na 6 pořadích rotují vozy HL<->PA. A jelikož z PA do HL přicházejí vysokopodlahy, tak si nízkopodlahy musel HL půjčit ze SA. Řekl bych, že kvůli lepší operativnosti souprav wana+RP oproti 15T.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono to souvisí i s výlukou Plynárny Michle, kdy na 6 pořadích rotují vozy HL<->PA. A jelikož z PA do HL přicházejí vysokopodlahy, tak si nízkopodlahy musel HL půjčit ze SA. Řekl bych, že kvůli lepší operativnosti souprav wana+RP oproti 15T.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V HL zjevně stále krize s počtem provozních KTN, neb dnes na 25 wanowlk(ci), v SA naopak například 8371+8370. To snad budou dřív hotový ty maďarky, než se spraví 9056...a další
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No a nemůže to i pak T3R.P celkem deklasovat, co se týče odprodeje někam na Východ?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Řekl bych že drobet vedle. Nikoli školního, školní jsou jen dobře placený papoušci (a vždycky tomu tak bylo), oni to ze svý hlavy nemaj. Tohle je nápad pomazanejch hlav z "baráku", který školní využívaj coby hlásnou troubu. Ostatně přesně takhle fungujou školení, to není o tom, co si na školním "navymejšlí", nýbrž o tom, že školní udělá nějakou prezentaci z nápadů a návrhů těch nahoře. Pak jim to přednese coby "zkušební školení" a oni mu to buď schválí, nebo neschválí (a školní to musí předělat). Proto je zcela bezpředmětný se jakkoli na školní rozčilovat, má to stejnej smysl a stejnou odezvu, jako nadávat televizi (tomu přístroji).Petr píše: Takže opět jeden z mnoha blábolů a keců stávajícího školního....
Každopádně přistupuju k tomu tak, že do toho oficiálně nesmím. Pro mě tím líp, přijde-li nějaká stížnost, jsem tím pádem zcela z obliga.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No, vážení, nevím co frfláte, zatím ještě nemrzne, tak se topí tak, jak se topí. Momentálně - je deset večer a venku je 5 nad nulou. Ještě zdaleka nemrzne. Až bude mrznout, tak se bude topit víc.
Problém RP vozů je v tom co tady bylo napsáno. U podlahy podél stěny jsou umístěny v plechových tunelech topnice. Je to bez ventilace, takže teplo se rozšiřuje do vozu dost omezeně (narozdíl od ostatních vozů). Problém je v tom, že i když to pustíš naplno, tak to tolik netopí, akorát se rozžhaví krycí plechy a pak si docela snadno spálíš opřenou nohu.
Problém RP vozů je v tom co tady bylo napsáno. U podlahy podél stěny jsou umístěny v plechových tunelech topnice. Je to bez ventilace, takže teplo se rozšiřuje do vozu dost omezeně (narozdíl od ostatních vozů). Problém je v tom, že i když to pustíš naplno, tak to tolik netopí, akorát se rozžhaví krycí plechy a pak si docela snadno spálíš opřenou nohu.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
zpet k T3RP: na delsi vzdalenosti (20 minut a vice) je to v zime doopravdy za trest. chce DP nejak jednat (treba naucit ridice topit na nejvyssi stupen pri mrazu apod.), nebo nam budou dalsich x let mrznout zadky (a s plastovymi sedackami to bude jeste horsi)?
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Shnul bych to takto. Vše kam oficiálně nesmíš ti prostě není přístupné a musíš se logovat servisní kartou. Takže opět jeden z mnoha blábolů a keců stávajícího školního, které se tím snaží vyřešit situaci "co, když to řidič nastaví a pak si cestující bude stěžovat" způsobem, že řekne, že řidič nesmí.Bobik píše:Jo, taky vim jak na to. Jenže oficiálně do toho nesmíš.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jo, taky vim jak na to. Jenže oficiálně do toho nesmíš.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano, tento nesmysl se na školení neustále propaguje. Když mám do toho přístup, tak to použiji. 15T bez klimatizace se nejlépe vytopí, když vypnu stropní ventilaci a nechám pouze podsedákové agregáty.Bobik píše:Prakticky ne. Topení/ventilace je v jednom a řidič to akorát při startu zapne a to je celý. Zbytek si řídí systém (podle toho jak je nastaven), nakolik to bude topit či chladit.