T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 30.11.2016 17:58

thriller2 píše:
mart337 píše:(...) Myslím, že ta 25 ani nemusí být vypravená z HL ale ze SA.
Ta wana na 25 má hloubětínské pořadí (104).
A 107.

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 204
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 7001 » 30.11.2016 17:53

Co vím tak mají půjčené 8271+8571 a 8272+8572. Možná ještě nějaké ale tyhle dvě jsem viděl na vlasní oči.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od thriller2 » 30.11.2016 16:33

mart337 píše:(...) Myslím, že ta 25 ani nemusí být vypravená z HL ale ze SA.
Ta wana na 25 má hloubětínské pořadí (104).

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 30.11.2016 15:10

11ka má asi 8 pořadí + 4 přejezdová, 14ka má asi 12 pořadí + 2 přejezdová. Ta nepřejezdová pořadí jsou normálně HL (i šejdry).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 30.11.2016 14:41

kruťák píše:Ono to souvisí i s výlukou Plynárny Michle, kdy na 6 pořadích rotují vozy HL<->PA. A jelikož z PA do HL přicházejí vysokopodlahy, tak si nízkopodlahy musel HL půjčit ze SA. Řekl bych, že kvůli lepší operativnosti souprav wana+RP oproti 15T.
Tak asi něco neklaplo, protože jsem viděl zatahovat dva šejdry ze 11+14 do Hloubětína...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 30.11.2016 14:08

kruťák píše:Ono to souvisí i s výlukou Plynárny Michle, kdy na 6 pořadích rotují vozy HL<->PA. A jelikož z PA do HL přicházejí vysokopodlahy, tak si nízkopodlahy musel HL půjčit ze SA. Řekl bych, že kvůli lepší operativnosti souprav wana+RP oproti 15T.
No podle mne to je o tom, že v souvislosti s výlukou v Michli se dvě linky - 11 a 14 komplet obsazují KT. Tzn. že část vozů je na PA a zbytek jezdí z HL. A díky tomu se muselo upravit ostatní vypravení z vozoven. Co dřív jezdilo na 11 a 14 z jiných vozoven, tak teď se přesunulo na jiné linky za vypravení z HL. Myslím, že ta 25 ani nemusí být vypravená z HL ale ze SA.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 30.11.2016 13:49

Ono to souvisí i s výlukou Plynárny Michle, kdy na 6 pořadích rotují vozy HL<->PA. A jelikož z PA do HL přicházejí vysokopodlahy, tak si nízkopodlahy musel HL půjčit ze SA. Řekl bych, že kvůli lepší operativnosti souprav wana+RP oproti 15T.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 30.11.2016 12:18

V HL zjevně stále krize s počtem provozních KTN, neb dnes na 25 wanowlk(ci), v SA naopak například 8371+8370. To snad budou dřív hotový ty maďarky, než se spraví 9056...a další :-(

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.11.2016 1:48

No a nemůže to i pak T3R.P celkem deklasovat, co se týče odprodeje někam na Východ?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 06.11.2016 6:06

Petr píše: Takže opět jeden z mnoha blábolů a keců stávajícího školního....
Řekl bych že drobet vedle. Nikoli školního, školní jsou jen dobře placený papoušci (a vždycky tomu tak bylo), oni to ze svý hlavy nemaj. Tohle je nápad pomazanejch hlav z "baráku", který školní využívaj coby hlásnou troubu. Ostatně přesně takhle fungujou školení, to není o tom, co si na školním "navymejšlí", nýbrž o tom, že školní udělá nějakou prezentaci z nápadů a návrhů těch nahoře. Pak jim to přednese coby "zkušební školení" a oni mu to buď schválí, nebo neschválí (a školní to musí předělat). Proto je zcela bezpředmětný se jakkoli na školní rozčilovat, má to stejnej smysl a stejnou odezvu, jako nadávat televizi (tomu přístroji).

Každopádně přistupuju k tomu tak, že do toho oficiálně nesmím. Pro mě tím líp, přijde-li nějaká stížnost, jsem tím pádem zcela z obliga.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 05.11.2016 22:14

No, vážení, nevím co frfláte, zatím ještě nemrzne, tak se topí tak, jak se topí. Momentálně - je deset večer a venku je 5 nad nulou. Ještě zdaleka nemrzne. Až bude mrznout, tak se bude topit víc.
Problém RP vozů je v tom co tady bylo napsáno. U podlahy podél stěny jsou umístěny v plechových tunelech topnice. Je to bez ventilace, takže teplo se rozšiřuje do vozu dost omezeně (narozdíl od ostatních vozů). Problém je v tom, že i když to pustíš naplno, tak to tolik netopí, akorát se rozžhaví krycí plechy a pak si docela snadno spálíš opřenou nohu.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od pawel » 05.11.2016 19:48

zpet k T3RP: na delsi vzdalenosti (20 minut a vice) je to v zime doopravdy za trest. chce DP nejak jednat (treba naucit ridice topit na nejvyssi stupen pri mrazu apod.), nebo nam budou dalsich x let mrznout zadky (a s plastovymi sedackami to bude jeste horsi)?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petr » 05.11.2016 11:04

Bobik píše:Jo, taky vim jak na to. Jenže oficiálně do toho nesmíš.
Shnul bych to takto. Vše kam oficiálně nesmíš ti prostě není přístupné a musíš se logovat servisní kartou. Takže opět jeden z mnoha blábolů a keců stávajícího školního, které se tím snaží vyřešit situaci "co, když to řidič nastaví a pak si cestující bude stěžovat" způsobem, že řekne, že řidič nesmí.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 05.11.2016 10:51

Jo, taky vim jak na to. Jenže oficiálně do toho nesmíš.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 05.11.2016 10:19

Bobik píše:Prakticky ne. Topení/ventilace je v jednom a řidič to akorát při startu zapne a to je celý. Zbytek si řídí systém (podle toho jak je nastaven), nakolik to bude topit či chladit.
Ano, tento nesmysl se na školení neustále propaguje. Když mám do toho přístup, tak to použiji. 15T bez klimatizace se nejlépe vytopí, když vypnu stropní ventilaci a nechám pouze podsedákové agregáty.

Odpovědět