T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od KGX 63 » 12.2.2009 0:40

demon píše:Jsou tam sice drobné zádrhele, ale věřim že se to podaří rozetnout ještě v únoru. :wink:
Hlavně s tou wanou pošlete do cVokovic nějakej manuál k tý klimošce. Už vidím jak se vám to hned druhej nebo třetí den vrací zpátky do ÚD, páč naší depáci nebudou vědět co s tím :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od demon » 11.2.2009 19:08

Ale no táááák, pane MF... :lol:

lucas: Jsou tam sice drobné zádrhele, ale věřim že se to podaří rozetnout ještě v únoru. :wink:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od MF » 11.2.2009 17:34

lukas píše:Kdy bude předána historicky první wana s klimatizací?
až jí někdo vyrobí #-o

lukas

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od lukas » 11.2.2009 17:08

Kdy bude předána historicky první wana s klimatizací?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od demon » 09.2.2009 20:51

Bohužel se pánům z Krnova na kastli 8263 úplně nepovedl jeden z čepů, takže nabírá další drobné zpoždění. :?

Ještě poznámečka k DO: Ony 3 "kroužky" na panelu 8263 vedle regulátoru klimy nejsou tlačítka ale kontrolky.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od demon » 31.1.2009 14:48

tramvajak píše:Ještě by mne zajímala jedna věc - když budou výdechy klimatizace vyvedeny do výdechů pro náporové větrání (nedovedu si to moc dobře představit vzhledem k transparentu, ale to neřešme), toto zůstane také zachováno, nebo bude zaslepeno a v případě poruchy klimatizace bude řidič odkázán jen na okýnko a otevřené dveře do kabiny? Osobně předpokládám druhou možnost... :roll:
Ještě to není úplně dokončeno, ale předpokládam vyvedení klimy do dřívějšího prostoru výdechů náporového větrání, kteréžto by mohlo být zaslepeno nebo vybaveno nějakou klapkou pro mixování vzduchu (ale to už je pouze dohad...).
V provozu to tedy ještě nebylo, takže hlučnost nejsem schopen posoudit.
Jak píšu níž, tak má desetistupňovou regulaci výkonu, takže omrzliny a to ani lokální na čele :lol: , by hrozit neměly, protože výdechy se dají samozřejmě nasměrovat mimo řidiče.
Chladný vzduch vždy klesá dolů, takže výstupy nahoře jsou naprosto obvyklé, tady je to ještě umocněno faktem, že dolů je prostě vést není kudy.

Edit: Po bližším zkoumání zjištěno, že náporové větrání zůstává zachováno a výdechy klimatizace jsou ve stropě kousek před panelem výdechů náporového větrání.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od radek31 » 31.1.2009 12:36

Štěpán píše:Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
za krk fouká jen lidem, kteří si neumí pootočit výdechy klimatizace na stranu - každý motolský řidič to samozřejmě zvládne, takže s tou klimoškou nemáme větší problémy (akorát ten hluk by mohl být o chlup menší)

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Fořtík » 31.1.2009 12:21

9001 píše:A která tramvaj vám vyhovovala?? Jestli vůbec taková existuje ...
S nízkou káčou se jezdí velmi dobře 8-)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od MF » 31.1.2009 12:06

jsem na tu klímu u PLF zvědavej! Doufám, že to nebude ála 14T, kdy přezdívka "vysavač vší" sedí naprosto přesně. Je to hlučné už na první stupeň ventilátoru, prostě hrůza. Neříkal bych nic, ale za 60 mega to už mohlo být trochu vylepšené.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od 9001 » 31.1.2009 11:54

A která tramvaj vám vyhovovala?? Jestli vůbec taková existuje ...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Fořtík » 31.1.2009 11:00

9001 píše:Mě přijde i kdyby vám tam dali zlatý prase, tak stejně na něm budete hledat chyby...

U T3 podle mě toho moc nevykoumáš. Přece jenom prostorově na tohle projektovaná nebyla. A až budou hrozný vedra budete rádi že tam něcou fouká.
Bože, to je zase argument. To, že ta tramvaj má spoustu nevychytávek, za to řidič nemůže. Ten jenom může sdělit svůj názor. Jsou to drobnosti, ale souhrnně jich asi není málo. Třeba mě u 14T vadilo, že není kam postavit jízdní řád. No a jak jsem viděl na Innotransu, tak stojánek na jízdní řád není něco, co by existovat nemohlo, akorát by se muselo přemýšlet hlavou.

Ty bys taky kritizoval auto, v kterém bys musel jezdit a které by ti vůbec nevyhovovalo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od 9001 » 31.1.2009 9:58

Štěpán píše:O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
Mě přijde i kdyby vám tam dali zlatý prase, tak stejně na něm budete hledat chyby...

U T3 podle mě toho moc nevykoumáš. Přece jenom prostorově na tohle projektovaná nebyla. A až budou hrozný vedra budete rádi že tam něcou fouká.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Bobik » 30.1.2009 23:42

Štěpán píše:O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
To víš je jo, už aby byla! Taky mě celý léto Hloubětín rozčiloval, když přijely na Palmovku kde všichni umíraly vedrem, vystoupil řidič v bundě a se slovy "to jsem rád za přestávku, konečně se ohřeju" odkráčel středem :D (na rozdíl od Motolskejch, který to maj na hlavu ještě víc než bude tohle a tlumili si to)

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Štěpán » 30.1.2009 23:26

O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od tramvajak » 30.1.2009 22:42

demon píše: ...
Děkuji za vyčerpávající popis. Tenhle werk neznám.
Ještě by mne zajímala jedna věc - když budou výdechy klimatizace vyvedeny do výdechů pro náporové větrání (nedovedu si to moc dobře představit vzhledem k transparentu, ale to neřešme), toto zůstane také zachováno, nebo bude zaslepeno a v případě poruchy klimatizace bude řidič odkázán jen na okýnko a otevřené dveře do kabiny? Osobně předpokládám druhou možnost... :roll:

Odpovědět