T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nové přesuny:
HL --> VO 8340,8341,8342,8345
Nedošlo nyní poslední době k nějakým přesunům vozů do SA z VO.
Možno došlo k dalším přesunům, tak někdo prosim doplňte.
HL --> VO 8340,8341,8342,8345
Nedošlo nyní poslední době k nějakým přesunům vozů do SA z VO.
Možno došlo k dalším přesunům, tak někdo prosim doplňte.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8364 jsem myslím včera na PA zahlédl, ale nejsem si jist, koukal jsem průhledem přes 9207 a nedával jsem moc pozor.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8364 a 8366 jsou ještě na Pankráci nebo už taky v Hloubětíně?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No tak však taky dnes vyjela 9236, tak bylo na místě něco odeslat do HL.
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A na nádražíčku v HL dnes večer viděna i souprava 8365+8367 ... To se nám to sype pěkně rychle do toho Hloubětína ...tramvajka píše:Již asi týden v HL SAMSUNG 8363, dnes na 133/5 .
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Již asi týden v HL SAMSUNG 8363, dnes na 133/5 .
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
dreamliner jo, kluci tady popsali polohy čudlíků, to ovšem není všechno. Důležitá a ničím neovlivnitelná věc, hlavně na T3 (a klonech) je to, že každý vůz topí jinak. Wany obecně topí dost, takže souprava znamená vpředu vedro, vzadu zima. R.P většinou topí dost mizerně, i když vyjímky se najdou, ale hlavně tam hrozně táhne nade dveřmi, takže za jízdy tam i znatelně profukuje, hlavně na zadní plošině je to dost cítit. No a SU taky co kus to originál - někde stačí klapka a je vedro, někde se musí pustit i topnice aby se tam dalo sedět.
V poslední době při teplotách kolem nuly pouštím v noci topení na plno a jednou tam mám vedro, jindy s jiným vozem zimu. Neuděláš nic.
V poslední době při teplotách kolem nuly pouštím v noci topení na plno a jednou tam mám vedro, jindy s jiným vozem zimu. Neuděláš nic.
- HoFi
- Uživatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 29.11.2009 9:59
- Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
trainzjohny: Díky
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Doplním pro dreamlinera:
T6 vypnuto, pískovače, 1/2, 1/1, také mají klapku na odpadní teplý vzduch od měničů (dole-dovnitř, nahoře-ven), ale je to opravdu jen temperační efekt.
Ještě bych dodal, že podobně jako u starého KT, lze temperovat také T3SU(CS) klapkou, která reguluje množství odpadního ohřátého vzduchu od zrychlovače do vozu (klapka dole-vzduch jde ven, klapka nahoře-vzduch jde dovnitř). Některá táhla klapek mají i zářezy a jsou polohovatelná. Ta už umí zatopit hezky-třeba při sjezdu z Jana Masaryka může být na Krymské slušné vedro a při slunném dni a venkovní teplotě kolem 5°C / I. variantě topení, často ani není třeba zapínat topení jako takové.
T6 vypnuto, pískovače, 1/2, 1/1, také mají klapku na odpadní teplý vzduch od měničů (dole-dovnitř, nahoře-ven), ale je to opravdu jen temperační efekt.
Ještě bych dodal, že podobně jako u starého KT, lze temperovat také T3SU(CS) klapkou, která reguluje množství odpadního ohřátého vzduchu od zrychlovače do vozu (klapka dole-vzduch jde ven, klapka nahoře-vzduch jde dovnitř). Některá táhla klapek mají i zářezy a jsou polohovatelná. Ta už umí zatopit hezky-třeba při sjezdu z Jana Masaryka může být na Krymské slušné vedro a při slunném dni a venkovní teplotě kolem 5°C / I. variantě topení, často ani není třeba zapínat topení jako takové.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Hm hm....to asi máš pravdu Opravil jsem to.chemik píše:15T má automatický topení, tam se řidič o topení nestará.
Nemá náhodou RP ještě jeden stupeň? Teď nevim, ikdyž na to poslední dobou šmatám furt
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
15T má automatický topení, tam se řidič o topení nestará.
Nemá náhodou RP ještě jeden stupeň? Teď nevim, ikdyž na to poslední dobou šmatám furt
Nemá náhodou RP ještě jeden stupeň? Teď nevim, ikdyž na to poslední dobou šmatám furt
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
T3 - 0. stupeň vypnuto, 1. stupeň, 2. stupeň.dreamliner píše:Zdravím,
prosím, jaké jsou možnosti řidiče ohledně nastavení teploty ve vozech? Nenadávám, jen se ptám, bych třeba lépe pochopil, proč jsou v zimě v některých vozech teploty tropické a jindy zase poměrně zima Díky.
T3.RP - 0. stupeň vypnuto, 1. stupeň pískovače, 2. stupeň 1/3 výkon, 3. stupeň 2/3 výkon, 4. stupeň 3/3 výkon
KT8 - Vše vypnuto, Topení vozu ( = "sauna") zapíná se na článku A, Topení pískovačů ( = "mrazák") zapíná se na článku B
KTN - stejné jako u T3.RP, zapíná se v kabině, ze které řídím
14T - Temperování, Vypnuto, 1. stupeň, 2. stupeň (myslím až do 5 je to tam, ale nejsem si jist).
T6 jsem neměl už víc jak 2 roky, takže netušim takhle zhlavy
15T nemám papíry.
Jestli chceš přesně stupně Celsia na kolik to topí, tak to máš smůlu, takové možnosti řidič nemá (až na 15T myslim).
Třeba u KT8 je asi nejintenzivněji znát, že se topí z odporů. Takže třeba takový sjezd na Kulaťák slušně vůz vytopí, nebo když to ohulíš ze zahraďáku dolu na groš, to je taky sauna. Ale to řidič nemůže furt kontrolovat a myslet na to, jestli to zrovna topí víc nebo ne. Také je to vůz od vozu. Také třeba stačí párkrát neotevřít dveře a hned je tam vedro. Nebo naopak často otvírat a to je pak zima. Zkus si doma zatopit namaximum a každou minutu otevřít na 30 vteřin všechna okna dokořán - pak povyprávěj, jak je ti doma
Naposledy upravil(a) willyjeff dne 05.12.2011 2:57, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 13
- Registrován: 20.4.2010 20:45
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zdravím,
prosím, jaké jsou možnosti řidiče ohledně nastavení teploty ve vozech? Nenadávám, jen se ptám, bych třeba lépe pochopil, proč jsou v zimě v některých vozech teploty tropické a jindy zase poměrně zima Díky.
prosím, jaké jsou možnosti řidiče ohledně nastavení teploty ve vozech? Nenadávám, jen se ptám, bych třeba lépe pochopil, proč jsou v zimě v některých vozech teploty tropické a jindy zase poměrně zima Díky.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
nevim, k jakemu datu je ma trainz, ja k 14.9.11
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Trošku starší : 8417-8498,8424-8454.HoFi píše:Dotaz na zapisovače souprav:
24.11.11 8417+8xxx
30.11.11 8424+8xxx
Edit: 8424-8454 i 5.12, tedy to bude sedět.