T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ke schůdkům, s ohledem na rozsah oprav skříní je v klidu možné, že byly vyjmuty a po repasy jích samotných či uložení ve skříni navráceny na jiný vůz. Úplně stejně jsou použitý i dvě různá čela na jednom voze či složenina několika v jednom.....................Pars dokázal divy.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jo, máme nějak nezvykle čistej dvoreček. To by mě zajímalo, kdy a čím nám ho zas zaplní......Absolut píše:No tak vyklízí se prodané smetí z Vokovic.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No tak vyklízí se prodané smetí z Vokovic. No a protože vozovna má zrychlovače na trati, tak se to tahá jako mrtvola Progreskama. Příští týden už ale přetahy tohoto typu nebudou.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Také byly v týdnu k vidění 8382+7057 a 8354+7179, nedávno také 8166+7044, nějak se s nimi zdá se roztrhl pytel...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vůz 8185 se vracel pouze z dílen do domovské vozovny. Pouze pomáhal odvézt dlouhodobě odstavený vůz ve VO T3SUCS ev. č. 7197 do dílen na odprodej..T3_6892 píše:8185 před 30 minutama u Želvy.Nebyla po nehodě zadek měla trošku umazanej a číslo taky
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ad Krivoj Rog: V tomto krásném městě se s jistou pravděpodobností pohybují i skříně č. 6412 a 6495.
Ad modernizace v PARS: Ano, skutečně došlo v létě 2000 k záměně vozů, údajně křížová záměna tří kusů. Jasně si pamatuju, jak tehdy kolovala fáma, že v Šumperku nějaký vůz obouchali při skládání a proto operativně místo něj zařadili jiný vůz. A bylo to přesně v době odvozů 6463, 6464, 6519 a 6520. Poměrně jednoznačně lze říci, že 8221-8222 jsou 6463 nebo 6464 a že 8219-8220 jsou 6519 nebo 6520. Jak ostatně níže píše Mr. Cross. Bohužel tehdy v létě 2000 jsem byl nadšený z toho že mám holku a nepídil jsem se tolik po tom, co se tehdy stalo a tu fámu jsem nijak nezkoušel prověřit. Ony byly tehdy i ty možnosti bez rozvinutého internetu horší, ale možná by se to zjistit podařilo. Nicméně to jsme prošvihli. Po létech jsem to zkoušel zjistit zpětně a nepodařilo se. S hodně velkou pravděpodobností je vyloučena varianta, že by byla v PARS tehdy použita nějaká jiná skříň, než z dodaných z Prahy, protože tou dobou tam byl jenom vrak 8029/I a ten tam zůstal hnít i po modernizacích T3R.P.
Ad modernizace v PARS: Ano, skutečně došlo v létě 2000 k záměně vozů, údajně křížová záměna tří kusů. Jasně si pamatuju, jak tehdy kolovala fáma, že v Šumperku nějaký vůz obouchali při skládání a proto operativně místo něj zařadili jiný vůz. A bylo to přesně v době odvozů 6463, 6464, 6519 a 6520. Poměrně jednoznačně lze říci, že 8221-8222 jsou 6463 nebo 6464 a že 8219-8220 jsou 6519 nebo 6520. Jak ostatně níže píše Mr. Cross. Bohužel tehdy v létě 2000 jsem byl nadšený z toho že mám holku a nepídil jsem se tolik po tom, co se tehdy stalo a tu fámu jsem nijak nezkoušel prověřit. Ony byly tehdy i ty možnosti bez rozvinutého internetu horší, ale možná by se to zjistit podařilo. Nicméně to jsme prošvihli. Po létech jsem to zkoušel zjistit zpětně a nepodařilo se. S hodně velkou pravděpodobností je vyloučena varianta, že by byla v PARS tehdy použita nějaká jiná skříň, než z dodaných z Prahy, protože tou dobou tam byl jenom vrak 8029/I a ten tam zůstal hnít i po modernizacích T3R.P.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Karotka píše:Díky za upřesnění čísel. Jenže staré schody má kupodivu i 8222 (ex 6520).
Podobná situace v Krivém Rogu - údajně tam šly se starými schody jen 6250, 6322, 6449, 6461, jenže v současnosti jich je tam o jednu víc: 058, 059, 061, 062 (ex 6250), 063 (ex 6461).
Pardon spletl sem se..
Nejedná se o vůz 8220 ale 8222 takže 8221+8222 = 6464+6463 ale jaká ke které patří se nepodařilo dopátrat,Pars Šumperk se dušuje že k záměně určitě nemohlo dojít,leč původní schody jsou jasným důkazem!
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 135
- Registrován: 29.1.2012 19:09
- Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8185 před 30 minutama u Želvy.Nebyla po nehodě zadek měla trošku umazanej a číslo taky
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Díky za upřesnění čísel. Jenže staré schody má kupodivu i 8222 (ex 6520).
Podobná situace v Krivém Rogu - údajně tam šly se starými schody jen 6250, 6322, 6449, 6461, jenže v současnosti jich je tam o jednu víc: 058, 059, 061, 062 (ex 6250), 063 (ex 6461).
Podobná situace v Krivém Rogu - údajně tam šly se starými schody jen 6250, 6322, 6449, 6461, jenže v současnosti jich je tam o jednu víc: 058, 059, 061, 062 (ex 6250), 063 (ex 6461).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak pro pana Karotku upřesnění...Karotka píše:Ono těch vozů s hranatými schůdky z Parsu je dokonce víc, než by podle čísel mělo být (a to jak v Praze, tak v Krivém Rogu). Moje teorie je, že pocházejí ze tří- až čtyřstováků údajně prodaných Inekonu v letech '95-96 (aspoň se tak píše v jisté knize, kde jsou ovšem nepřesnosti).
Staré schody u "Šumperáků": 8220(6464),8221(6463),8235(6139),8239(6502),8243(6434) a 8244(6356) Jinak v Pars Šumperk zřejmě došlo k záměně vozů která se nepovedla vypátrat,oficiálně se píše že vůz 8219 je 6464 což nesouhlasí protože 8219 má schody na střechu nové a 8220 je oficiálně psaná jako 6519 která nikdy staré schody neměla(a těžko by nové schody vyměnili za staré) a přitom je 8220 má,tudíž dle mého názoru došlo k záměně vozů 8219-8220 (6519 s 6464)
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono těch vozů s hranatými schůdky z Parsu je dokonce víc, než by podle čísel mělo být (a to jak v Praze, tak v Krivém Rogu). Moje teorie je, že pocházejí ze tří- až čtyřstováků údajně prodaných Inekonu v letech '95-96 (aspoň se tak píše v jisté knize, kde jsou ovšem nepřesnosti).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když se rozjížděly rekonstrukce T3R.P v ÚDDP Hostivař tak u 8302(6505),8303(6373),8304(6426),8305(6475),8306(6431),8313(6314),8325(6468),8332(6230),8334(6228) a poslední 8338(6383) se nechaly zakulacené rámy dveří,u vozů 8324(6142) a 8359(6124) se předělaly protože ono zaoblení u první série vozů T3 bylo větší. Dál se od toho upustilo a vozy které měly zaoblené dveřní prostory se předělaly na standard..(6365,6439,6257,..)Blaueminence píše:Včera jsem zaregistroval u 8325, že má ještě zaoblenou díru dveří v rohu (stejně jako předchůdkyně 6468: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 68-001.jpg), což u T3R.P asi není nejobvyklejší věc. Víte, jestli to má i nějaká jiná?
Ještě pro zajímavost,u vozů rekonstruovovaných v Pars Šumperk se nechával původní typ výsuvných schůdků (série 6102-6505) na střechu,ÚDDP Hostivař tyto schůdky předělala.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Včera jsem zaregistroval u 8325, že má ještě zaoblenou díru dveří v rohu (stejně jako předchůdkyně 6468: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 68-001.jpg), což u T3R.P asi není nejobvyklejší věc. Víte, jestli to má i nějaká jiná?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Snad neurazí fotka ze zelených, ale krásná ukázka co wana dokáže projet.
http://www.k-report.net/discus/obrazky/62/24/776224.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/62/24/776224.jpg
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nesmysl, mě tudle škrábali okno dva pitomcí mezi Vencaplacem a Jindřišskou v plný tramvaji. Vystartoval po nich akorát jeden odvážlivec, ostatní jenom čuměli blbě nebo jinam. Skutečné systematické řečení je akorát to, že se celá tramvaj zvedne a dá jim přes držku. Prázdný vozy ten vadalismus jenom podporujou, to jo, ale nic víc.MM-Mikulovsky píše: ...jediné skutečně systematické řešení omezení vandalismu ve vozech MHD je maximálně omezit jízdy prázdných vozů