T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Mám radost, že teoretická možnost důkazu je, byť asi až při PO (což se neví, zda bude) nebo při likvidaci. Já si počkám.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Důkaz samozřejmě není, ale vím jak to tam chodilo. Třeba se něco vyjmulo, že se to má nahradit něčím jiným a to něco jiného nepřišlo, tak se původní opravilo (opískovalo vyvařilo, včetně držáku na kastli), ale jelikož bylo víc vozidel ve stejném stavu vrátilo se to na jiný vůz než původně bylo (aby se i urychlila jeho oprava).
A sloupky dveří včetně vnějšího a vnitřního plechu se hodně měnilo. V Praze dokonce systematicky.
Jednoznačné by bylo najít vyražené ev. čísla na hlavním podélníku. Nemyslím, že je zabrušovali, ale jsou jen přepatlané gumosfaltem.
A sloupky dveří včetně vnějšího a vnitřního plechu se hodně měnilo. V Praze dokonce systematicky.
Jednoznačné by bylo najít vyražené ev. čísla na hlavním podélníku. Nemyslím, že je zabrušovali, ale jsou jen přepatlané gumosfaltem.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
S čelama se dělaly psí kusy, ale vyjmuté staré schůdky si opravdu nevybavuju. Pokud máš nějaký ideálně fotografický důkaz, tak budu jedině rád...
Ale je fakt, že na rozdíl od zaoblení rohů dveří u těch schůdků teoretická možnost vyjmutí a vrácení jinam je. Ale moc tomu nevěřím.
Ale je fakt, že na rozdíl od zaoblení rohů dveří u těch schůdků teoretická možnost vyjmutí a vrácení jinam je. Ale moc tomu nevěřím.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ke schůdkům, s ohledem na rozsah oprav skříní je v klidu možné, že byly vyjmuty a po repasy jích samotných či uložení ve skříni navráceny na jiný vůz. Úplně stejně jsou použitý i dvě různá čela na jednom voze či složenina několika v jednom.....................Pars dokázal divy.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jo, máme nějak nezvykle čistej dvoreček. To by mě zajímalo, kdy a čím nám ho zas zaplní......Absolut píše:No tak vyklízí se prodané smetí z Vokovic.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No tak vyklízí se prodané smetí z Vokovic. No a protože vozovna má zrychlovače na trati, tak se to tahá jako mrtvola Progreskama. Příští týden už ale přetahy tohoto typu nebudou.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Také byly v týdnu k vidění 8382+7057 a 8354+7179, nedávno také 8166+7044, nějak se s nimi zdá se roztrhl pytel...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vůz 8185 se vracel pouze z dílen do domovské vozovny. Pouze pomáhal odvézt dlouhodobě odstavený vůz ve VO T3SUCS ev. č. 7197 do dílen na odprodej..T3_6892 píše:8185 před 30 minutama u Želvy.Nebyla po nehodě zadek měla trošku umazanej a číslo taky
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ad Krivoj Rog: V tomto krásném městě se s jistou pravděpodobností pohybují i skříně č. 6412 a 6495.
Ad modernizace v PARS: Ano, skutečně došlo v létě 2000 k záměně vozů, údajně křížová záměna tří kusů. Jasně si pamatuju, jak tehdy kolovala fáma, že v Šumperku nějaký vůz obouchali při skládání a proto operativně místo něj zařadili jiný vůz. A bylo to přesně v době odvozů 6463, 6464, 6519 a 6520. Poměrně jednoznačně lze říci, že 8221-8222 jsou 6463 nebo 6464 a že 8219-8220 jsou 6519 nebo 6520. Jak ostatně níže píše Mr. Cross. Bohužel tehdy v létě 2000 jsem byl nadšený z toho že mám holku a nepídil jsem se tolik po tom, co se tehdy stalo a tu fámu jsem nijak nezkoušel prověřit. Ony byly tehdy i ty možnosti bez rozvinutého internetu horší, ale možná by se to zjistit podařilo. Nicméně to jsme prošvihli. Po létech jsem to zkoušel zjistit zpětně a nepodařilo se. S hodně velkou pravděpodobností je vyloučena varianta, že by byla v PARS tehdy použita nějaká jiná skříň, než z dodaných z Prahy, protože tou dobou tam byl jenom vrak 8029/I a ten tam zůstal hnít i po modernizacích T3R.P.
Ad modernizace v PARS: Ano, skutečně došlo v létě 2000 k záměně vozů, údajně křížová záměna tří kusů. Jasně si pamatuju, jak tehdy kolovala fáma, že v Šumperku nějaký vůz obouchali při skládání a proto operativně místo něj zařadili jiný vůz. A bylo to přesně v době odvozů 6463, 6464, 6519 a 6520. Poměrně jednoznačně lze říci, že 8221-8222 jsou 6463 nebo 6464 a že 8219-8220 jsou 6519 nebo 6520. Jak ostatně níže píše Mr. Cross. Bohužel tehdy v létě 2000 jsem byl nadšený z toho že mám holku a nepídil jsem se tolik po tom, co se tehdy stalo a tu fámu jsem nijak nezkoušel prověřit. Ony byly tehdy i ty možnosti bez rozvinutého internetu horší, ale možná by se to zjistit podařilo. Nicméně to jsme prošvihli. Po létech jsem to zkoušel zjistit zpětně a nepodařilo se. S hodně velkou pravděpodobností je vyloučena varianta, že by byla v PARS tehdy použita nějaká jiná skříň, než z dodaných z Prahy, protože tou dobou tam byl jenom vrak 8029/I a ten tam zůstal hnít i po modernizacích T3R.P.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Karotka píše:Díky za upřesnění čísel. Jenže staré schody má kupodivu i 8222 (ex 6520).
Podobná situace v Krivém Rogu - údajně tam šly se starými schody jen 6250, 6322, 6449, 6461, jenže v současnosti jich je tam o jednu víc: 058, 059, 061, 062 (ex 6250), 063 (ex 6461).
Pardon spletl sem se..
Nejedná se o vůz 8220 ale 8222 takže 8221+8222 = 6464+6463 ale jaká ke které patří se nepodařilo dopátrat,Pars Šumperk se dušuje že k záměně určitě nemohlo dojít,leč původní schody jsou jasným důkazem!
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 135
- Registrován: 29.1.2012 19:09
- Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8185 před 30 minutama u Želvy.Nebyla po nehodě zadek měla trošku umazanej a číslo taky
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Díky za upřesnění čísel. Jenže staré schody má kupodivu i 8222 (ex 6520).
Podobná situace v Krivém Rogu - údajně tam šly se starými schody jen 6250, 6322, 6449, 6461, jenže v současnosti jich je tam o jednu víc: 058, 059, 061, 062 (ex 6250), 063 (ex 6461).
Podobná situace v Krivém Rogu - údajně tam šly se starými schody jen 6250, 6322, 6449, 6461, jenže v současnosti jich je tam o jednu víc: 058, 059, 061, 062 (ex 6250), 063 (ex 6461).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak pro pana Karotku upřesnění...Karotka píše:Ono těch vozů s hranatými schůdky z Parsu je dokonce víc, než by podle čísel mělo být (a to jak v Praze, tak v Krivém Rogu). Moje teorie je, že pocházejí ze tří- až čtyřstováků údajně prodaných Inekonu v letech '95-96 (aspoň se tak píše v jisté knize, kde jsou ovšem nepřesnosti).
Staré schody u "Šumperáků": 8220(6464),8221(6463),8235(6139),8239(6502),8243(6434) a 8244(6356) Jinak v Pars Šumperk zřejmě došlo k záměně vozů která se nepovedla vypátrat,oficiálně se píše že vůz 8219 je 6464 což nesouhlasí protože 8219 má schody na střechu nové a 8220 je oficiálně psaná jako 6519 která nikdy staré schody neměla(a těžko by nové schody vyměnili za staré) a přitom je 8220 má,tudíž dle mého názoru došlo k záměně vozů 8219-8220 (6519 s 6464)
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono těch vozů s hranatými schůdky z Parsu je dokonce víc, než by podle čísel mělo být (a to jak v Praze, tak v Krivém Rogu). Moje teorie je, že pocházejí ze tří- až čtyřstováků údajně prodaných Inekonu v letech '95-96 (aspoň se tak píše v jisté knize, kde jsou ovšem nepřesnosti).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když se rozjížděly rekonstrukce T3R.P v ÚDDP Hostivař tak u 8302(6505),8303(6373),8304(6426),8305(6475),8306(6431),8313(6314),8325(6468),8332(6230),8334(6228) a poslední 8338(6383) se nechaly zakulacené rámy dveří,u vozů 8324(6142) a 8359(6124) se předělaly protože ono zaoblení u první série vozů T3 bylo větší. Dál se od toho upustilo a vozy které měly zaoblené dveřní prostory se předělaly na standard..(6365,6439,6257,..)Blaueminence píše:Včera jsem zaregistroval u 8325, že má ještě zaoblenou díru dveří v rohu (stejně jako předchůdkyně 6468: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 68-001.jpg), což u T3R.P asi není nejobvyklejší věc. Víte, jestli to má i nějaká jiná?
Ještě pro zajímavost,u vozů rekonstruovovaných v Pars Šumperk se nechával původní typ výsuvných schůdků (série 6102-6505) na střechu,ÚDDP Hostivař tyto schůdky předělala.