T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 11.5.2014 16:52

Karosák píše:Nenapadlo by me, ze bude nekdo obhajovat nohu.
Je dost řidičů, kteří říkají, že raději jezdí na nohu. A já nepopírám, že je i dost řidičů, kteří raději ruku.
A jaké jsou argumenty pro ruku :?: Je to už po několikáté, kdy sem někdo napsal, že by RPéčka měla mít ruční řadič. Ale proč, to už nikdo nenapíše. Já dávám svoje argumenty pro nohu a uznávám, že cit je subjektivní věc. Ale symbióza s vozem není irelevantní věc, to je dost důležitá věc. Jen nevím, jak oddělit to, co dělá 15T, od toho, co dělá řadič. Uznávám, že srovnávám 15T s řadičem a RP s pedály. Ale nevím, jak to prohodit. :-k :D

To s tím malováním a hodináři jsem nepochopil. Nohama většinou malují lidé, kteří ruce nemají nebo o ně přišli. A mám pocit, že v televizi ukazovali i chlapa bez rukou, který opravoval hodinky nohama.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 11.5.2014 16:36

Nenapadlo by me, ze bude nekdo obhajovat nohu. Nevim, me to nebavi ji mit porad pod bradou a sedet zkroucenej, abych tu jednu neustale drzel nad pedaly. Symbioza s vozem je zase irelevantni, protoze u 15 je mezi radicem a koly o rad vic elektroniky, ktera te odcizuje. Myslis, ze s Forcitkou na nohu by se ti jezdilo lip? Malovani nohama je jiste zajimava umelecka technika, ale hodinari sve remeslo stale delaji radeji rukama...to jen k tomu citu :-D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 11.5.2014 15:42

Šťourání je snad sranda, ne.
RPéčka na PA mají většinou pedály OK, s T6 jsem rok nejel.
Navíc trpím pocitem, že přes pedály mám lepší kontakt s vozem a cítím, co dělá, hlavně když se blíží skluz nebo smyk. U 15T mám pocit, že přes páku cítím tramvaj mnohem míň.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 11.5.2014 15:34

Tak stourani vsudemozne neni argument, a to, ze 14 a 15ky jedou min 5 je dane uz ridici elektronikou, ne radicem. T6 je taky na ruku a muzes smrdlat. Chovani vozu se tim nezmeni a nebudes muset resit tvrde/mekke pedaly a jejich podivny sklon, ze ktereho ti muze sklouznout noha, kdyz si ji tam nemuzes oprit, ne? ;-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 11.5.2014 10:22

Já taky nevím, co máte pořád s ručními řadiči. Pedály a RPéčko je ideální spojení. Za jízdy se můžu klidně jednou rukou šťourat v nose a druhou škrábat na zadku, a v pohodě jedu. :D
Navíc při potřebě pomalé jízdy (třeba když se protahuju kolem aut) si s pedálem pěkně vyhraju: když chci jet 2 km/h, tak je bez problémů plynule jedu. 15T (14T) umí plynule minimálně 5 km/h a to je někdy moc, takže musím cukat pákou sem a tam jak blb. :roll:

Výhradu mám ovšem k pedálům u RPV a Wan, kde je často "pěkná" kombinace příliš tuhé jízdy + příliš měkké brzdy (nemůžu si tam volně položit nohu, protože to hned brzdí) a taky mají ty pedály často podivný sklon. :?

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Fořtík » 11.5.2014 10:04

Vůbec! Ručních řadičů je tu tři řitě, tak nechtějte s nima kazit ještě erpéčka! Fuj!

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od gabuliatko » 11.5.2014 9:49

DG7021 píše:Takhle se může ptát jedině člověk, který nikdy nedobíhal soupravu RP. :wink:
Tramvaj se nedobíbá, na tramvaj se čeká. :D

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MKzB » 11.5.2014 9:40

Hoši, T3R.P nejezdí jenom v Praze. Třeba to už v jiných městech ČR schválili.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 11.5.2014 0:18

U toho řadiče jsem pochopil ten problém s potřebou schválení DÚ, ale tyto 1000 a jedna drobnost... #-o

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 10.5.2014 22:51

Karosák píše:K sockizaci RPcek me jeste napadlo: Na doplneni tlacitek dvc vne vozu u prvnich a poslednich dveri pri PO ckach take asi nedochazi, ze?

Samozřejmě, že ne. Stejně tak by mě zajímalo, proč vozy po PO nemohly dostat ruční řadič. A cenu už v dneska neberu jako argument.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od DG7021 » 10.5.2014 22:32

9001 píše:
Karosák píše:K sockizaci RPcek me jeste napadlo: Na doplneni tlacitek dvc vne vozu u prvnich a poslednich dveri pri PO ckach take asi nedochazi, ze?
A jaký by to mělo smysl? Současný počet je celkem dostačující.
Takhle se může ptát jedině člověk, který nikdy nedobíhal soupravu RP. :wink:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 10.5.2014 22:00

Urychlení odbavování v zastávkách s nižší poptávkou, kde lze smysluplně využívat DVC Z:idea:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 10.5.2014 21:07

Karosák píše:K sockizaci RPcek me jeste napadlo: Na doplneni tlacitek dvc vne vozu u prvnich a poslednich dveri pri PO ckach take asi nedochazi, ze?
A jaký by to mělo smysl? Současný počet je celkem dostačující.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 10.5.2014 15:22

K sockizaci RPcek me jeste napadlo: Na doplneni tlacitek dvc vne vozu u prvnich a poslednich dveri pri PO ckach take asi nedochazi, ze?

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od DG7021 » 04.5.2014 23:52

Po půl roce opět jezdí 8513 8-)

Odpovědět