určitě to tak bylo - jel jsem proti této koloně ještě před započetím spojování,trainzjohny píše:Hádám že první souprava zdechla, sólem co stojí za ní jí sunout neleze, tak se spřahuje dál ...
ale vždy si v takových situacích říkám:
1.) co se stalo, že byly "odrovnané" oba vozy vadné soupravy = po odpojení propojovacího kabelu nemohl jeden vůz soupravy odsunout/odtáhnout druhý vadný jako samostatné sólo sólem?
Zejména, když si pamatuji, že "mi" (na lince, asi č16, s čerpáním BP tzv. oddělením řidičů od vozu = jejich vystřídáním několika pořadí, potažmo i typů TRAM, za směnu) na Tylák od Míráku cca před 5ti lety byla dokonce tzv. Rychlou rotou přivezena ŽI souprava "klasik" s napálenými zrychlovači na obou vozech, která snad fakt brzdila jen zajišťovací brzdou. O situaci jsem byl telefonicky vyrozuměn výpravčím, jenž mi přikázal, že se mám ze zastávky IPP DC rychle přemístit před výhybky od Míráku - následně jsem byl odvezen tou soupravou na Zvonařku a tam ji střežil než ze ŽI přijela postupně 2 sóla (minimálně jedno vybaveno dalším propojovacím kabelem), která byla použita jako zadní vozy dvou nově vytvořených dočasných manipulačních souprav se zapnutým HP na prvních vozech, jenž byly z původní celé vadné soupravy.
2.) když je za tou vadnou soupravou (potažmo kloubákem) jen sólo TRAM, tak náhodou není jednodušší (zejména když je to pár desítek metrů před křižovatkou TT - jako dnes na "té Želvě") na (respektive před) tu vadnou "dlouhou" TRAM najet zpětným pohyben "dlouhou" TRAM, která provede následně její odvlečení, které je mnohem bezpečnější než sunutí i jen jednou "rovnocenou" TRAM (o situaci sunutí 1 "slabou" + další "rovnocenou" TRAM ani nemluvě)?
+ každé sunutí je snad navíc D1/2 povoleno jen do nejbližšího vhodného obratiště, kde jej lze změnit na vlečení!