A právě na tom PO se "třeba" objevilo, že skříně nejsou v ideálním stavu a výpočty o jejich pevnosti se taky asi úplně nepovedlyKarosák píše:Už čtvrt roku máme po velké železárně odstavený 8156, a nehýbe se s ním, takže možný adept, ale ostatní chodí také na PO...nerozumím tomu.
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
57 wan, proč ne, práce by se pro ně našla, ale sólo nebo 2x wana bych to viděl raději...
Každopádně se shodnem, že největší blbost je udělat je z RPV, čili z nových skříní VAR
Každopádně se shodnem, že největší blbost je udělat je z RPV, čili z nových skříní VAR
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A silnější motory aspon podle prt.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
určo tam má být jiná zajišťovací brzda - místo čelisťové kotoučová9001 píše:.........
Navíc stejně podvozky z RP musí mít určitou úpravu, aby mohly pod wanu...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
thriller2: To mi přijde jako blbost... Jaký je rozdíl mezi digitální RP a wanou?
Navíc stejně podvozky z RP musí mít určitou úpravu, aby mohly pod wanu...
Navíc stejně podvozky z RP musí mít určitou úpravu, aby mohly pod wanu...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Já jsem to celý nepobral. Když se řekne "přiděláme wany" čekal jsem buď čisté novostavby, nebo "papírové" reko ala LBC ze zbylých SU. Demon říkal že ani všechny 15T nenahradí vyřazené SU a T6, čili nechápu tu recyklaci. Spíš by bylo potřeba něco přidělat navíc. Jsem ochoten připustit ještě ty analogy, bo to jsou opravdu kastle co zažily mnoho, byť po omlazovací kúře a navíc řekněme trochu atyp výzbroj a jako nouzovka do 2025 možná. Nedávno však prodělaly PO a dostávají nové APEXy, čili opět trošku protichůdné procesy. Ale u RPV jsem si fakt ťukal na čelo A dále se tu již jednou řešilo (nebo Jenki na K-r říkal), že Progress do wany a RP je sice schématicky stejný, ale vpodstatě všechno je "trošku jinak", a zaměnitelné to moc není.
Hluku bych se nebál, zajistit šumící výzbroj lze, jak se již na několika RP stalo.
A další, čeho se obávám u recyklace, že to opět bude ultrasocka verze, čili nožní řadič na věčné časy, parodie na stěrače, a jak psal P_V původní podvozky, byť to není největší bolest, ale pod krnov prostě už patří Komfort
Dále pak běží VŘ na asi 30 kusů klimatizací, které měly přijít právě na krnovy, takže to mi taky moc neštimuje.
Už čtvrt roku máme po velké železárně odstavený 8156, a nehýbe se s ním, takže možný adept, ale ostatní chodí také na PO...nerozumím tomu.
Hluku bych se nebál, zajistit šumící výzbroj lze, jak se již na několika RP stalo.
A další, čeho se obávám u recyklace, že to opět bude ultrasocka verze, čili nožní řadič na věčné časy, parodie na stěrače, a jak psal P_V původní podvozky, byť to není největší bolest, ale pod krnov prostě už patří Komfort
Dále pak běží VŘ na asi 30 kusů klimatizací, které měly přijít právě na krnovy, takže to mi taky moc neštimuje.
Už čtvrt roku máme po velké železárně odstavený 8156, a nehýbe se s ním, takže možný adept, ale ostatní chodí také na PO...nerozumím tomu.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A nebylo by tedy lepší vzít novější R.Péčka (ideálně třeba po nehodách) a těm dát novou karoserii ?thriller2 píše:Pražská vana postavená v dílnách z pražských tramvají bude mnohem levnější než Vario nebo EVO. Tudíž výhoda. Použití R.PV je taky výhoda, protože z nich půjde všechno krásně vykuchat a znovu použít ve vaně. Když se budou předělávat starý R.P, tak se bude muset jejich výzbroj modernizovat a bude to trochu dražší.
Rekonstruovat znovu R.PVéčka je donebevolající blbost a vyhazování peněz.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pokud se vážně vezmou RPV, tak bych jim nechal původní čísla, měli bysme dvě řady wan 81.. a 82..von Špilberk píše:Ovšem pozor Zásadní otázka pro šotouše: Jak se to bude číslovat
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
EVO přeci DPP taky vystrojil sám. Akorát že ne pro sebe. Z pražských tramvají se wana rozhodně nestaví, skříň je nová. To by žádný Franta se svářečkou z T3 nepředělal, jelikož nosníky jsou úplně jinak.
Zachování původních vysokých podvozků je sice cenová výhoda, ale ty podvozky se zachovají i se všemi nectnostmi, které byly za uplynulých 50 let evoluce vyřešeny jinak a lépe. Včetně např. hluku, což je poslední dobou docela významný argument proti budování nových TT.
Modernizace výzbroje (když už tedy wana a ne EVO) by taky pomohla, opět kvůli hluku (pronikavý jekot u RP/RPV vs tiché šumění u nynějších wan). Týká se to snad jen řídící karty, ne silové části.
Zachování původních vysokých podvozků je sice cenová výhoda, ale ty podvozky se zachovají i se všemi nectnostmi, které byly za uplynulých 50 let evoluce vyřešeny jinak a lépe. Včetně např. hluku, což je poslední dobou docela významný argument proti budování nových TT.
Modernizace výzbroje (když už tedy wana a ne EVO) by taky pomohla, opět kvůli hluku (pronikavý jekot u RP/RPV vs tiché šumění u nynějších wan). Týká se to snad jen řídící karty, ne silové části.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pražská vana postavená v dílnách z pražských tramvají bude mnohem levnější než Vario nebo EVO. Tudíž výhoda. Použití R.PV je taky výhoda, protože z nich půjde všechno krásně vykuchat a znovu použít ve vaně. Když se budou předělávat starý R.P, tak se bude muset jejich výzbroj modernizovat a bude to trochu dražší.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Rozdíl mezi EVO a wanou bude asi jen v ceně podvozků. Že by to bylo tolik?
Pokud by výrobce dodal snížené podvozky s DC motory, tak by šla převzít i výzbroj. Železa bude na váhu stejně. Všechna ostatní bižuterie se při "rekonstrukci" stejně bude dělat nová.
Pokud by výrobce dodal snížené podvozky s DC motory, tak by šla převzít i výzbroj. Železa bude na váhu stejně. Všechna ostatní bižuterie se při "rekonstrukci" stejně bude dělat nová.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No, divné to je.9001 píše:Řeším to, že by se měly dávat pryč R.PV = cca 10let stará skřín a přitom původní skříně vozů 65xx a 66xx by měly zůstat...
EVO sice jde koupit, ale když na ně DP nemá, tak pak vznikají takovéhle úsporné nápady. O pár wan víc by mi nevadilo, ale udělal bych je na papíry Sůček, co šly do šrotu. (doufám, že si papíry DP nechal) Jenže to by bylo dražší, protože kromě kastle by se musel koupit i vnitřek, a na to zase už asi peníze nejsou, když vznikla tahle bejkárna. Hlavně, že Praha má údajně peníze, a neví, co s nimi.9001 píše: Wana v době, kdy jde koupit EVO je kravina...
Z mého pohledu je ovšem blbost vůbec kupovat nová solo vozidla...
Ovšem pozor Zásadní otázka pro šotouše: Jak se to bude číslovat
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Možná by výrobce byl schopen udělat retro EVO s okny v gumě a čely Kardaus Ale spíš ne, ten vůz má jiné výškové proporce a už by to neladilo. Určitě by šlo EVO nadesignovat ála T6, ale ten škatulózní design zas není nadčasový natolik, aby to stálo za to.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Petr03: Řeším to, že by se měly dávat pryč R.PV = cca 10let stará skřín a přitom původní skříně vozů 65xx a 66xx by měly zůstat...
Vzhled je druhá věc... Tenhle retro styl by opravdu již měl odejít... Navíc jak tu zaznělo... Wana v době, kdy jde koupit EVO je kravina...
Z mého pohledu je ovšem blbost vůbec kupovat nová solo vozidla...
Vzhled je druhá věc... Tenhle retro styl by opravdu již měl odejít... Navíc jak tu zaznělo... Wana v době, kdy jde koupit EVO je kravina...
Z mého pohledu je ovšem blbost vůbec kupovat nová solo vozidla...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Při vší úctě k dílu p. Kardause, od doby co na koleje vyjely jednočlánkové tramvaje s otočnými podvozky a přitom celoNP, a městské autobusy se už dlouho jiné než celoNP nepořizují, se mi fungl nová tramvaj s prolézačkou jeví jako morálně neperspektivní. I v Mostě se nám budou smát
Ostatně neperspektivní byl už celý program R.PV, to měly být wany už tehdy před 10 lety.
Ostatně neperspektivní byl už celý program R.PV, to měly být wany už tehdy před 10 lety.