Ta místa však byla sjízdná manipulačně a byla to prakticky jen Královka.Karosák píše:Pro EVO platily nejen potkavačky, ale i několik zakázaných míst, kde drhla velmi nízkou plentou na čelech a dále pak místa s nutností sklápět levé zrcátko.
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pro EVO platily nejen potkavačky, ale i několik zakázaných míst, kde drhla velmi nízkou plentou na čelech a dále pak místa s nutností sklápět levé zrcátko.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jasně, ale to zabere nějaký čas a hlavně peníze. Takže než k tomu dojde, tak se zatím nemusíme stresovat, když tu máme vany.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Podle mě lepší tyhle vozovny rekonstruovat tak jako ty ostatní, než tím zdůvodňovat nutnost pořizování méně perspektivních vozů.thriller2 píše:Podle mě lepší potkávačka pro pár sólíček než nemožnost odstavovat nové těžké np tramvaje ve strašnicích a žižkově..
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pro EVO1 taky platily potkávačky, ne? Jak je na tom vlastně s nadbíháním v obloucích Vario?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Podle mě lepší potkávačka pro pár sólíček než nemožnost odstavovat nové těžké np tramvaje ve strašnicích a žižkově..
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Otázka je zda opravdu potřebujeme 1T tramvaj do pražské sítě!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Navíc i kačen přibývá, že. A potkávaček je už jenom pár a nejhorší potkávačka u Národního divadla byla zkrácena, takže je teď perfektně přehledná a nedělá žádné problémy.
Což je ovšem otázka, která vůbec nesouvisí s výtkami na barvu, design a potkávačky.9001 píše:Otázka je zda opravdu potřebujeme 1T tramvaj do pražské sítě!
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 10.10.2016 9:33, celkem upraveno 2 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
takže použitelná NP 1T TRAM musí být bez tzv. potkávaček, když kačeny s potkávačkami tu budou ještě pěknou řádku letslonik píše:A ještě to má ty potkávačky, krám nad krám......... Ale co už, když nikdo není schopen vyrobit použitelnou 1T np tramvaj...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A ještě to má ty potkávačky, krám nad krám. Červenou má ale DP jinak všude stejnou, sice se k ní sem tam přimotá bílá, někdy žlutá, krémová, černá, šedivá, ale kromě wan je červená vždycky stejná. Ale co už, když nikdo není schopen vyrobit použitelnou 1T np tramvaj...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jiná barva wany je taky pro odlišení typu kvůli potkávačkám. Nezapomínejte na to.
DPP má korporátních designů X, takže o jeden víc nehraje roli.pawel píše:jakýkoli korporátní design.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vždyť by to potom byla nuda šeď všechno unifik, co by šotouši lovili Přiznám se, že se mi ta vínová líbí. Ale proti gustu... Souprava wana + RP vypadá děsně o tom žádná.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
souhlas, ten lak je otřesný a zcela mimo jakýkoli korporátní design. nechápu, proč alespoň odstín červené není na všech tramvajích, autobusech a metrech stejný.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jestli se ale jediná z těch wan objeví v soupravě, měl by za to rozhodnutí někdo pykat. Naprosto ohavná nepraktická paskvilní tramvaj (podpořená nepražským lakem), už těch 30 je děsivě moc, natož 60.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To bych netvrdil. Nejstarší wany pochází z roku 2004 a za těch 12 let provozu se už různě po republice pár velkých prohlídek na wanách udělalo. Byť samozřejmě nastavení kilometrických proběhů mezi prohlídkami se u jednotlivých dopravců liší.thriller2 píše:Nemá smysl o tom spekulovat, použitou vanu ještě nikdo neviděl, tudíž řeči o jejich stavu jsou zcela zcestné.