T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Polaanek v 27.1.2017 21:02

Zaujala mně věc v Okně do dílen:
Odvezeny: 8156 (SA).

Prozradí někdo, kam byla odvezena? To už nějak souvisí s rekonstrukcí R.PV na Wany?
Uživatelský avatar
Polaanek
Uživatel
 
Založen: 26.4.2007 15:16

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod ZXS91 v 27.1.2017 20:59

7175 dorazila do Mariupolu. Nepočítalo se sem původně se 7115 a 7134?

p.s. mohu poprosit o přesun do správného tématu? Ani jsem si nevšiml, že jsem se překlikl :(
Naposledy upravil ZXS91 dne 28.1.2017 15:49, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
 
Založen: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod zdepa v 01.1.2017 23:52

Pánové, pánové,... plán vypravení, jízdní řád,.... to je stále dokola. Ale plány narušují nepředvídatelné náležitosti typu nehody s IAD, závady většího rozsahu, vandalismus cestujících.... A pokud se tyto věci mají řešit v pozdně večerních hodinách, když je vozovna již ze 2/3 plná a je další část večerního zatažení, tak je docela problém vytáhnout někde v hlouby odstavený náhradní vůz za "wanu". To je lepší šáhnout po odstaveném záložním T3R.P, ten spojit, nechat vyzkoušet nastavení ČB a doufat, že už se nic dalšího pro večer nepotento.... A když jsou občas v rámci podvečerní husté IAD i 2-3 nehody a nejen "wan", tak to vytváření nových vlaků stojí za to. Touto větou trochu narážím na to, kdy na sousední diskuzi byla údržba SA popichována, že oproti MO trhá a přehazuje vozy T6, které jezdily drahnou dobu spolu.
Prostě provoz na druhém břehu Vltavy je trochu jinej.... :)
zdepa
Uživatel
 
Založen: 15.2.2007 19:03

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 01.1.2017 1:21

9001 napsal:........ Wana je vlastně R.P a ještě s "ksichtem Kardous"... To není jako před 20 lety držet zásobu dílů na SU, M, KT na jedné vozovně...
....
no ony tam dílově rozdíly ovšem budou - už kvůli jiným zajišťovacím brzdám (místo čelistí kotouče) a umístě většiny el. výzbroje místo pod podlahou na střeše = vnější plenty "pod podlahou" jsou také jinak, a zrovna ty srážky s IAD odnášejí velmi často, takže by měly být dostupné na všech vozovnách s deponací.

Jinak ona sice voz. SA je "hned vedle" té ŽI, ale je to už podstatně dál na Palmovku a na výjezdu na l.2 už neuděláš mnou popasnou vychytávku s pomocí l.9 (sice šla by na Výtoň s pomocí l.7)
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 01.1.2017 1:08

MM: Ono i z SA to není nikam moc daleko...

Jak napsal fricoolinek2. Wana je vlastně R.P a ještě s "ksichtem Kardous"... To není jako před 20 lety držet zásobu dílů na SU, M, KT na jedné vozovně...

Když už se tu nakously opět wany. Jak to vypadá s akci R.PV do kopru? Budou další wany?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 01.1.2017 0:31

fricoolinek2 napsal:.............

Každopádně je vidět, že by se využití na sólách našlo. A propó - ono je nějaký velký problém dát wany do vozovny, kde jsou R.Pčka? 10 do VO, 10 na PA, na oplátku poslat do Strašidelnic 20 R.P z VO + PA

........
já tvrdím, to co před přesunem wan z VO do SA
chápu umístění tak malého počtu vlaků stejného typu v jediné vozovně, ale mělo by to být v té se "strategickou" polohou = ŽI s poměrně krátkým dojezdem:
1.) na ul. Vinohradskou/Černokosteleckou = l.13, 15 (a v její druhé konečné Kotlářka 1/2 -l.15 je jen o 4 min. s delší jízdní dobou mezi konečnými než l.21- wan přejíždějících na/po špičce PD na/z l.21, v poledním sedle ty NP vozy obou linek jen na l.15 - raději ať zatáhnou ty s tzv. standartní podlahou, a to logicky do MO = proti přejíždějícím NP z l.21) + mimo PD 7+7
2.) na Palmovku = mimo PD 6, 14
3.) na křižovatku Lazarská (po l.9, jejíž jízdní řády by mohly být uvedeny v úseku Voz.ŽI - Lazarská jako souhrné s posilovými spoji l.2, které by byly označeny poznámkou a v jejích vysvětlivkách uveden konec na trase l.9 + DC skutečná cílová zastávka = Nádr.Braník/Sídl.Petřiny) = cca střed trasy l.2
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod fricoolinek2 v 31.12.2016 23:24

Skoro bych spíše počítal jen 27-28 ks wan. PÚ, PO, MO, rezerva... ono se to nasčítá.

Každopádně je vidět, že by se využití na sólách našlo. A propó - ono je nějaký velký problém dát wany do vozovny, kde jsou R.Pčka? 10 do VO, 10 na PA, na oplátku poslat do Strašidelnic 20 R.P z VO + PA

No a Wlky polepit.

Nakonec i ta Evička byla brána jako možné řešení pro větší znízkopodlažnění sólo linek, pokud se nepletu.

Takže pokud se (byť výhledově) řeší, jak mít více NP vozů na sólech, tak by tomu mělo předcházet využívaní 15/16m sólo vozů (tedy wan) výhradně na solo linkách.
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 31.12.2016 22:21

mart337 napsal:Jenomže jde o to že SA tam mají co poslat. A dělat to kvůli tomu, že nějaké estetično? A že by sóla musela jezdit komplet NP, zatímco ostatní linky by NP prořídly?
když máš:
a) 30 NP SÓLO vozů tzv. wan (3 zbývající do celkového počtu = rezerva/údržba)
b) již dnes skoro 10x víc = 300 NP KLOUBOVÝCH vozů (plný stav vlastněných + objednaných čítá 50 KTN + 60 14T + 250 15T = 360 kusů )
c) sólo linek PD 4 (č.2,13,15,21) / SO+NE+SVÁTKY 8 (č. 2,6,7+7,13,14,15)
d) "soupravových/kloubových" linek PD 22 (č.l.1,3,4,5,6,7,9+9,10,11,12,14,16,17+17,18,20,22+22,24,25,26) / SO+NE+SVÁTKY 17 (č.l.1,3,5,9+9,10,11,12,16,17+17,18,20,22+22,25,26)

= v PD 4 linky SÓLO / 22 LINEK KB a SO+NE+SVÁTKY 7 SÓLO / 17 linek KB Z:arrow: i když SÓLO NP VOZY SE POŠLOU JEN NA SÓLO LINKY, TAK NA ŽÁDNOU Z NICH NIKDY NEVYJDE ANI 7 KS V PD A ANI 4 KUSY V SO+NE+SVÁTKY, ZATÍMCO NA KAŽDOU ZE "SOUPRAVOVO-KOLOUBOVÝCH" LINEK lze již dnes v kterýkoliv den v průměru poslat více jak 10 NP souprav Z:arrow: ANI DLE MNE OPRAVDU NENÍ NUTNOST SÓLO NP VOZY PLÝTVAT NA "SOUPRAVOVO-KOLOUBOVÝCH" LINKÁCH, PROTOŽE (proti "soupravovo/kloubovým" linkám) NA SÓLO LINKÁCH BUDE NP VOZŮ ŘÍDKO I PŘI JEJICH PLNÉM NASAZENÍ TAM :!:

PS: předem se omlouvám za pravděpodobné chyby v naznačeném vypravení některých linek (žel jej nemám dostatšečně ještě zažité) - viz dodatečně přesunuty mimo PD l.6 a 11
Naposledy upravil MM-Mikulovsky dne 01.1.2017 0:36, celkově upraveno 6
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod mart337 v 31.12.2016 14:40

Jenomže jde o to že SA tam mají co poslat. A dělat to kvůli tomu, že nějaké estetično? A že by sóla musela jezdit komplet NP, zatímco ostatní linky by NP prořídly?
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 31.12.2016 14:08

mart337: Kus za kus by byl problém? Pankrác odjezdí garance Strašnic a Strašnice pankrácké negaranty...

A i historicky... Kolik let se točila 14 před vraty Kobylis, aniž by měly Kobylisy tam co poslat :wink:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod mart337 v 31.12.2016 13:36

9001 napsal:mart337: Město platí tolik kravin, že by tohle nebyl problém. Jenom by se muselo chtít... Navíc Pankrác je kousek, takže třeba 22 by místo Strašnic klidně vykryly...

Navíc když běžně nevadí šejdry z Hloubětína přes celou Prahu při kalifu...


Jenže ona to není jen 22, ale i 5, 7, 15 a 26. A Pankrác není nafukovací. Už dneska je na Pa narváno až po střechu - tram nocují i před vratama kde se dá. A z PA se už dneska vyjíždí hodně na Smíchov.
A co se týká kalifu, tak to je vyjímečná situace a ne pravidelný dlouhodobý provoz. A na PA jsou při výluce taky nejaká ta KT. A s větším počtem by asi byl problém. Nejen s údržbou, ale i s deponováním - nesmí na objízdnou kolej.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Karosák v 31.12.2016 12:45

Ku chvále depa lze říci, že je od nového LV vidět snaha mít vyčleněny sólo wany a stálejší soupravy (i číselně hezké =P~ ) Nicméně taky si myslím, že wani soupravy nadále budou z důvodu rovnoměrnosti vypravení NP spojů.
A když uděláš z wlku CVR tak stejně při vlakotvorbe neunikneš to s něčím spřáhnout, resp. Tím spíš se pak za wanou objeví neco barevného newlčího, i kdyby to ten wlk fakt byl.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 31.12.2016 11:32

mart337: Město platí tolik kravin, že by tohle nebyl problém. Jenom by se muselo chtít... Navíc Pankrác je kousek, takže třeba 22 by místo Strašnic klidně vykryly...

Navíc když běžně nevadí šejdry z Hloubětína přes celou Prahu při kalifu...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod mart337 v 31.12.2016 10:03

Podle mne vypravení wanosouprav závisí na několika faktorech. Vzhledem k tomu, že město nebude platit výjezdy přes celé město, tak zatím stále budou i wanosoupravy. Jihovýchod města je obsluhován vozovnou Strašnice, kde jsou wany deponovány. Sem a na Žižkov zatím jiné NP vozy nemůžou do té doby, než se provede případné reko vozovny. Strašnice do této oblasti města vypravují 9 NP garancí souprav (alespoň dle tabulky na těchto stránkách). Naopak zase všechna sóla, co jsou vypravována ze SA, jsou právě ve Wanách.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod fricoolinek2 v 31.12.2016 5:36

Napsal jsem, co jsem napsal.

Jestli wanosouprav ubývá a čím dál víc wlků nemá "svou" wanu, tak mi skutečně jako nejlepší řešení mi přijde je polepit CVRkou.

No ale včera jsem zase na Barrandově zahlédl wanosoupravu s červenokrémem, tak skutečně už nevim.

Přiznám se, že vlastně nevim, zda wany běžně jezdí v PD s wlekem a na SO+NE se pravidelně rozpojí a jezdí sólo....

Pokud se na to podívám z globálu, tak jsem toho názoru, že wanosoupravy by prakticky už být neměly (máme 15T, máme KT8N a opravených 14T také pomalu ale jistě přibývá) a mělo by se to všechno lifrovat na sóla...
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron