T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Chápu snahu sjednotit nátěr s T3, ale proč se nenechá současné barevné rozložení, to mi hlava nebere, tohle nebude nic moc, kdyby alespoň tu červenou stáhli pod okna.. no uvidíme, jak to bude vypadat až bude první natřená.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Na nové wany bych naopak dal lak ala 15T, nebo 14T Facelift
Tohle je opravdu výsměch, hlavně si tím podnik sám sobě sere do bot...
A šotouši se budou divit, že lidi nechápou retrolinku 23, když to stejný pořád jezdí všude
Tohle je opravdu výsměch, hlavně si tím podnik sám sobě sere do bot...
A šotouši se budou divit, že lidi nechápou retrolinku 23, když to stejný pořád jezdí všude
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A proč? Červenokrém je výrazně levnější?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Takhle rozhodně první dva kusy vypadat nebudou, nicméně barevné schéma opravdu červenokrém.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
http://byznys.lidovky.cz/legendarni-tra ... ve&galerie
S tím lakem to myslí vážně? Současné barvy wanám velmi sluší.
Tohle vypadá jako nezdařená rekonstrukce T3 někde v bývalém SSSR...
S tím lakem to myslí vážně? Současné barvy wanám velmi sluší.
Tohle vypadá jako nezdařená rekonstrukce T3 někde v bývalém SSSR...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano PO, vozy od 8475 již při GO..JANEK L. píše:Při které prohlídce dostávají RPéčka plenty? PO? Díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Při které prohlídce dostávají RPéčka plenty? PO? Díky
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano, do Krnova.Polaanek píše:Zaujala mně věc v Okně do dílen:
Odvezeny: 8156 (SA).
Prozradí někdo, kam byla odvezena? To už nějak souvisí s rekonstrukcí R.PV na Wany?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zaujala mně věc v Okně do dílen:
Odvezeny: 8156 (SA).
Prozradí někdo, kam byla odvezena? To už nějak souvisí s rekonstrukcí R.PV na Wany?
Odvezeny: 8156 (SA).
Prozradí někdo, kam byla odvezena? To už nějak souvisí s rekonstrukcí R.PV na Wany?
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
7175 dorazila do Mariupolu. Nepočítalo se sem původně se 7115 a 7134?
p.s. mohu poprosit o přesun do správného tématu? Ani jsem si nevšiml, že jsem se překlikl
p.s. mohu poprosit o přesun do správného tématu? Ani jsem si nevšiml, že jsem se překlikl
Naposledy upravil(a) ZXS91 dne 28.1.2017 15:49, celkem upraveno 1 x.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pánové, pánové,... plán vypravení, jízdní řád,.... to je stále dokola. Ale plány narušují nepředvídatelné náležitosti typu nehody s IAD, závady většího rozsahu, vandalismus cestujících.... A pokud se tyto věci mají řešit v pozdně večerních hodinách, když je vozovna již ze 2/3 plná a je další část večerního zatažení, tak je docela problém vytáhnout někde v hlouby odstavený náhradní vůz za "wanu". To je lepší šáhnout po odstaveném záložním T3R.P, ten spojit, nechat vyzkoušet nastavení ČB a doufat, že už se nic dalšího pro večer nepotento.... A když jsou občas v rámci podvečerní husté IAD i 2-3 nehody a nejen "wan", tak to vytváření nových vlaků stojí za to. Touto větou trochu narážím na to, kdy na sousední diskuzi byla údržba SA popichována, že oproti MO trhá a přehazuje vozy T6, které jezdily drahnou dobu spolu.
Prostě provoz na druhém břehu Vltavy je trochu jinej....
Prostě provoz na druhém břehu Vltavy je trochu jinej....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
no ony tam dílově rozdíly ovšem budou - už kvůli jiným zajišťovacím brzdám (místo čelistí kotouče) a umístě většiny el. výzbroje místo pod podlahou na střeše = vnější plenty "pod podlahou" jsou také jinak, a zrovna ty srážky s IAD odnášejí velmi často, takže by měly být dostupné na všech vozovnách s deponací.9001 píše:........ Wana je vlastně R.P a ještě s "ksichtem Kardous"... To není jako před 20 lety držet zásobu dílů na SU, M, KT na jedné vozovně...
....
Jinak ona sice voz. SA je "hned vedle" té ŽI, ale je to už podstatně dál na Palmovku a na výjezdu na l.2 už neuděláš mnou popasnou vychytávku s pomocí l.9 (sice šla by na Výtoň s pomocí l.7)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
MM: Ono i z SA to není nikam moc daleko...
Jak napsal fricoolinek2. Wana je vlastně R.P a ještě s "ksichtem Kardous"... To není jako před 20 lety držet zásobu dílů na SU, M, KT na jedné vozovně...
Když už se tu nakously opět wany. Jak to vypadá s akci R.PV do kopru? Budou další wany?
Jak napsal fricoolinek2. Wana je vlastně R.P a ještě s "ksichtem Kardous"... To není jako před 20 lety držet zásobu dílů na SU, M, KT na jedné vozovně...
Když už se tu nakously opět wany. Jak to vypadá s akci R.PV do kopru? Budou další wany?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
já tvrdím, to co před přesunem wan z VO do SAfricoolinek2 píše:.............
Každopádně je vidět, že by se využití na sólách našlo. A propó - ono je nějaký velký problém dát wany do vozovny, kde jsou R.Pčka? 10 do VO, 10 na PA, na oplátku poslat do Strašidelnic 20 R.P z VO + PA
........
chápu umístění tak malého počtu vlaků stejného typu v jediné vozovně, ale mělo by to být v té se "strategickou" polohou = ŽI s poměrně krátkým dojezdem:
1.) na ul. Vinohradskou/Černokosteleckou = l.13, 15 (a v její druhé konečné Kotlářka 1/2 -l.15 je jen o 4 min. s delší jízdní dobou mezi konečnými než l.21- wan přejíždějících na/po špičce PD na/z l.21, v poledním sedle ty NP vozy obou linek jen na l.15 - raději ať zatáhnou ty s tzv. standartní podlahou, a to logicky do MO = proti přejíždějícím NP z l.21) + mimo PD 7+7
2.) na Palmovku = mimo PD 6, 14
3.) na křižovatku Lazarská (po l.9, jejíž jízdní řády by mohly být uvedeny v úseku Voz.ŽI - Lazarská jako souhrné s posilovými spoji l.2, které by byly označeny poznámkou a v jejích vysvětlivkách uveden konec na trase l.9 + DC skutečná cílová zastávka = Nádr.Braník/Sídl.Petřiny) = cca střed trasy l.2
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Skoro bych spíše počítal jen 27-28 ks wan. PÚ, PO, MO, rezerva... ono se to nasčítá.
Každopádně je vidět, že by se využití na sólách našlo. A propó - ono je nějaký velký problém dát wany do vozovny, kde jsou R.Pčka? 10 do VO, 10 na PA, na oplátku poslat do Strašidelnic 20 R.P z VO + PA
No a Wlky polepit.
Nakonec i ta Evička byla brána jako možné řešení pro větší znízkopodlažnění sólo linek, pokud se nepletu.
Takže pokud se (byť výhledově) řeší, jak mít více NP vozů na sólech, tak by tomu mělo předcházet využívaní 15/16m sólo vozů (tedy wan) výhradně na solo linkách.
Každopádně je vidět, že by se využití na sólách našlo. A propó - ono je nějaký velký problém dát wany do vozovny, kde jsou R.Pčka? 10 do VO, 10 na PA, na oplátku poslat do Strašidelnic 20 R.P z VO + PA
No a Wlky polepit.
Nakonec i ta Evička byla brána jako možné řešení pro větší znízkopodlažnění sólo linek, pokud se nepletu.
Takže pokud se (byť výhledově) řeší, jak mít více NP vozů na sólech, tak by tomu mělo předcházet využívaní 15/16m sólo vozů (tedy wan) výhradně na solo linkách.