T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 10.5.2017 22:13

Pes: Ovšem na 15 jsou už soupravy :twisted: .Wan bude přes 120 kusů... V PD jich bude většna stát pokud by byli pouze na solo linkách...

Faktem je, že pokud nové budou mít nátěr ala stará R.P tak to bude dobrý guláš... Bohužel wany budou asi největším škraloupem hned po lítačce co nám po současné radnici zůstane...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.5.2017 21:54

No, tak stejný "nízkopodlanžní výsměch" je i KT8N.... navíc s tim, že NP vstup je až uprostřed vozu o ekv. 2xT a ne v jeho přední části.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 10.5.2017 20:37

NP vozů bude tolik, že nemá smysl dělat spoje wana+RP, ostatně je to nízkopodlažní výsměch, buď přijede 15T, nebo jedny dveře :D
Wany by hlavně měly jezdit jako sóla, ne že jsou z 15 pořadí na 7 wany 2 :P
No a též by spojování wan jen spolu zjednodušilo manipulaci na depech a letitý problém s wlky, teď navíc korunován demencí s krémovou wanou :D

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 10.5.2017 18:56

Petrpes píše:Wany bych nejenom nátěrově odlišil, ale při počtech které se uvádí že budou, provozoval bych je pouze sólo, případně dvojice wan, nikoliv deb*lní kombinace s RP ;)
Mě tedy podstatně deb.. přijde právě spřahovat dvě wany, tím se počet NP spojů nijak nezvýší, bude to dlouhý jak týden bez výplaty a okolo pojedou dvě vysoké R.Péčka ?! A komu tím prospějete pane pes ?!

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 10.5.2017 18:06

Wany bych nejenom nátěrově odlišil, ale při počtech které se uvádí že budou, provozoval bych je pouze sólo, případně dvojice wan, nikoliv deb*lní kombinace s RP ;)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.5.2017 18:01

Nemůžu si pomoci, ale já tady opět vidím tu neefektivitu. DPP leží ve vozovnách desítky odstavených 14T - jako opravdu nejlogičtější by se mi jevila SKUTEČNĚ INTENZIVNÍ práce na nejich navrácení do provozu a ne řešit obnovu voz. parku x-tou rekonstrukcí T3... Nebo tu jde výhradně o sóla a s novowanama se vůbec do souprav nepočítá?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 10.5.2017 6:14

Třeba i byl, ale je potřeba si uvědomit, že se vše podřizovalo "přání sovětského zákazníka". Viz tyristorky, vyzkoumaný i vyzkoušený to bylo, leč se to nedělalo, i když čs dp by to braly. Ovšem sovětský zákazník si to nepřál, takže smolík.

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Jirka » 10.5.2017 5:48

P_V píše:Divím se, že když v ČKD inovovali půlené sklo na celistvé, tak nevymysleli účinnější uspořádání stěračů, když už uprostřed nepřekáží sloupek. Ani na novějších typech.
Možná i vymysleli, ovšem jestli by jim byl v době plánovaného hospodářství někdo schopen vyrobit a dodat potřebný typ stěrače.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 09.5.2017 21:25

Divím se, že když v ČKD inovovali půlené sklo na celistvé, tak nevymysleli účinnější uspořádání stěračů, když už uprostřed nepřekáží sloupek. Ani na novějších typech.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od DavidD » 09.5.2017 21:03

trainzjohny píše:Chápu snahu sjednotit nátěr s T3, ale proč se nenechá současné barevné rozložení, to mi hlava nebere, tohle nebude nic moc, kdyby alespoň tu červenou stáhli pod okna.. no uvidíme, jak to bude vypadat až bude první natřená.
Protože současný lak wan je metalíza, která se špatně/obtížně na depech opravuje. Proto se depa proti současnému laku ohradily a žádaly jiné řešení..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 09.5.2017 20:58

slonik píše:Úplně bych ty wany nezatracoval, na sekundární sólo linky je to dobrá tramvaj. Ale jestli tohle povede k tomu, že na linkách typu 22 přibude paskvilů wana+rp, něco je špatně a povážlivě se tím přibližujeme východním provozům (stejně jako třeba dostavbou Buse do DVC).
Asi tak... Pokud to všechno klapne tak máme skore 122 wan... :roll:

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od slonik » 09.5.2017 20:53

Úplně bych ty wany nezatracoval, na sekundární sólo linky je to dobrá tramvaj. Ale jestli tohle povede k tomu, že na linkách typu 22 přibude paskvilů wana+rp, něco je špatně a povážlivě se tím přibližujeme východním provozům (stejně jako třeba dostavbou Buse do DVC).

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 204
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 7001 » 09.5.2017 20:32

No tak to je prima že přibude tolik wan. Pro substrát milující nastupování jedněma dveřma není lepší vozidlo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 09.5.2017 19:57

Mart: Nedávno se to tu řešilo... Našel se 1000 a jeden důvod proč musí být wana v ultra sociálním provedení jak pro cestujícího, tak i pro řidiče...

I přesto, že jiná města to mají...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 09.5.2017 17:43

9001 píše:P_V: Podle fotky v Lidovkách bych se určitě neřídil... Je tam ještě jeden detail a to "velký" stěrač bez čelní zásuvky mnohočlenného řízení. To taky pochybuji, že reálně bude...
No je to opravdu jenom jednoduchý návrh. I když aspoň ten stěrač by se hodil. Včera zase pršelo, a když se člověk kouká skrz sklo, kde je vystíraný pruh 40 x 40 cm, tak toho moc není vidět. To je pak vidět na 5 m před sebe mezi koleje.

Odpovědět