T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pes: Ovšem na 15 jsou už soupravy .Wan bude přes 120 kusů... V PD jich bude většna stát pokud by byli pouze na solo linkách...
Faktem je, že pokud nové budou mít nátěr ala stará R.P tak to bude dobrý guláš... Bohužel wany budou asi největším škraloupem hned po lítačce co nám po současné radnici zůstane...
Faktem je, že pokud nové budou mít nátěr ala stará R.P tak to bude dobrý guláš... Bohužel wany budou asi největším škraloupem hned po lítačce co nám po současné radnici zůstane...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No, tak stejný "nízkopodlanžní výsměch" je i KT8N.... navíc s tim, že NP vstup je až uprostřed vozu o ekv. 2xT a ne v jeho přední části.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
NP vozů bude tolik, že nemá smysl dělat spoje wana+RP, ostatně je to nízkopodlažní výsměch, buď přijede 15T, nebo jedny dveře
Wany by hlavně měly jezdit jako sóla, ne že jsou z 15 pořadí na 7 wany 2
No a též by spojování wan jen spolu zjednodušilo manipulaci na depech a letitý problém s wlky, teď navíc korunován demencí s krémovou wanou
Wany by hlavně měly jezdit jako sóla, ne že jsou z 15 pořadí na 7 wany 2
No a též by spojování wan jen spolu zjednodušilo manipulaci na depech a letitý problém s wlky, teď navíc korunován demencí s krémovou wanou
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Mě tedy podstatně deb.. přijde právě spřahovat dvě wany, tím se počet NP spojů nijak nezvýší, bude to dlouhý jak týden bez výplaty a okolo pojedou dvě vysoké R.Péčka ?! A komu tím prospějete pane pes ?!Petrpes píše:Wany bych nejenom nátěrově odlišil, ale při počtech které se uvádí že budou, provozoval bych je pouze sólo, případně dvojice wan, nikoliv deb*lní kombinace s RP
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Wany bych nejenom nátěrově odlišil, ale při počtech které se uvádí že budou, provozoval bych je pouze sólo, případně dvojice wan, nikoliv deb*lní kombinace s RP
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nemůžu si pomoci, ale já tady opět vidím tu neefektivitu. DPP leží ve vozovnách desítky odstavených 14T - jako opravdu nejlogičtější by se mi jevila SKUTEČNĚ INTENZIVNÍ práce na nejich navrácení do provozu a ne řešit obnovu voz. parku x-tou rekonstrukcí T3... Nebo tu jde výhradně o sóla a s novowanama se vůbec do souprav nepočítá?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Třeba i byl, ale je potřeba si uvědomit, že se vše podřizovalo "přání sovětského zákazníka". Viz tyristorky, vyzkoumaný i vyzkoušený to bylo, leč se to nedělalo, i když čs dp by to braly. Ovšem sovětský zákazník si to nepřál, takže smolík.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Možná i vymysleli, ovšem jestli by jim byl v době plánovaného hospodářství někdo schopen vyrobit a dodat potřebný typ stěrače.P_V píše:Divím se, že když v ČKD inovovali půlené sklo na celistvé, tak nevymysleli účinnější uspořádání stěračů, když už uprostřed nepřekáží sloupek. Ani na novějších typech.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Divím se, že když v ČKD inovovali půlené sklo na celistvé, tak nevymysleli účinnější uspořádání stěračů, když už uprostřed nepřekáží sloupek. Ani na novějších typech.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Protože současný lak wan je metalíza, která se špatně/obtížně na depech opravuje. Proto se depa proti současnému laku ohradily a žádaly jiné řešení..trainzjohny píše:Chápu snahu sjednotit nátěr s T3, ale proč se nenechá současné barevné rozložení, to mi hlava nebere, tohle nebude nic moc, kdyby alespoň tu červenou stáhli pod okna.. no uvidíme, jak to bude vypadat až bude první natřená.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Asi tak... Pokud to všechno klapne tak máme skore 122 wan...slonik píše:Úplně bych ty wany nezatracoval, na sekundární sólo linky je to dobrá tramvaj. Ale jestli tohle povede k tomu, že na linkách typu 22 přibude paskvilů wana+rp, něco je špatně a povážlivě se tím přibližujeme východním provozům (stejně jako třeba dostavbou Buse do DVC).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Úplně bych ty wany nezatracoval, na sekundární sólo linky je to dobrá tramvaj. Ale jestli tohle povede k tomu, že na linkách typu 22 přibude paskvilů wana+rp, něco je špatně a povážlivě se tím přibližujeme východním provozům (stejně jako třeba dostavbou Buse do DVC).
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No tak to je prima že přibude tolik wan. Pro substrát milující nastupování jedněma dveřma není lepší vozidlo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Mart: Nedávno se to tu řešilo... Našel se 1000 a jeden důvod proč musí být wana v ultra sociálním provedení jak pro cestujícího, tak i pro řidiče...
I přesto, že jiná města to mají...
I přesto, že jiná města to mají...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No je to opravdu jenom jednoduchý návrh. I když aspoň ten stěrač by se hodil. Včera zase pršelo, a když se člověk kouká skrz sklo, kde je vystíraný pruh 40 x 40 cm, tak toho moc není vidět. To je pak vidět na 5 m před sebe mezi koleje.9001 píše:P_V: Podle fotky v Lidovkách bych se určitě neřídil... Je tam ještě jeden detail a to "velký" stěrač bez čelní zásuvky mnohočlenného řízení. To taky pochybuji, že reálně bude...