T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 13.5.2017 22:43

demon píše:Nárůst nákladů tak 300 - 400 %...
Ve spotřebě energie a nebo jako celek?

Pak ovšem vyvstvává otázka jak to DP řeší. Kdyby jich bylo 10 kousků, tak se to ztratí, ale je jich přes 200...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 13.5.2017 22:31

Nárůst nákladů tak 300 - 400 %...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 13.5.2017 22:25

Na spotřebu proudu je to o kolik více? Dejme tomu T3R.PLF vs. 15T, pokud v obou cestuje stejný počet lidí? Tak o 60-70% vyšší spotřeba?

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od thriller2 » 13.5.2017 20:08

To už tady jednou bylo (KT8/14T/15T garance na solo linkách) a dlouho to nevydrželo.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 13.5.2017 10:09

fricoolinek2 píše:A nemohlo by se to zcela jednoduše vyřešit 15T místo sóla?
Když pominu cenu za takový vyhazování peněz do luftu, bylo by zas málo 15T...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 13.5.2017 2:38

A nemohlo by se to zcela jednoduše vyřešit 15T místo sóla?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 12.5.2017 12:01

Petrpes píše:Wany by mohly už dneska být ve více vozovnách a jezdit pouze sólo...
Wany už dneska jezdí téměř výhradně na sólo linkách a kdyby měly Strašnice k dispozici nějaký dlouhý NP vůz, jezdí tam úplně všechny, ale je jich prostě málo.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.5.2017 9:51

Petrpes píše:......
Ono je dosti smutné, že o víkendu mají 2T linky klidně 100% garancí a na 2, 6, 7, 11 a 13 jede garant jednou za hodinu!!! Podle těchto čísel by mě wany slušely na PA např... :D kvůli 2 klidně pár kusů i VO :^o
hele, podívej se do jízdních dob - rozdíl ze SA (a dokonce i MO) na Výtoň ovšem býval (a snad stále je) minimální od doby jízdy z/na PA :!: Pro l.6, 7 a 13 je SA lepší než PA a pro l. 11 (jako pro l.2) je asi stejné SA-Spojovací jako PA-Spořilov.

Při stávajícím počtu dělit jej do více vozoven skutečně nesmysl - jen části právě G NP spojů výjezd naplánovat z "napojovacího bodu linky" nikoliv ZC (do bližší konečné), ale DC (do vzdálenější konečné, aby se garantovaná přadí rozprostřela co nejmaximálněji rovnoměrně mezi ostatní VP pořadí.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 12.5.2017 8:23

MF píše:Hlavně s plánuje plně nízký park a to i na noční. Takže se něco vyrobit a dodat musí. Snad to vybavení vozu nebude tak sociální jak ho známe dneska.
Wany by mohly už dneska být ve více vozovnách a jezdit pouze sólo, případně spojit na šejdra PLF+PLF, nebo zbylé wany prohnat na noční ;)
Ono je dosti smutné, že o víkendu mají 2T linky klidně 100% garancí a na 2, 6, 7, 11 a 13 jede garant jednou za hodinu!!! Podle těchto čísel by mě wany slušely na PA např... :D kvůli 2 klidně pár kusů i VO :^o

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MKzB » 11.5.2017 13:58

P_V:
To jsem psal já a bylo mi odpovězeno, že to v dílnách umí předělat.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 11.5.2017 13:34

Už tu někdo psal, že výzbroj na RP má jiný tvar beden, co se nevejde do wany. Takže u těch RP se moc skříní nevymění.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MF » 11.5.2017 12:08

Hlavně s plánuje plně nízký park a to i na noční. Takže se něco vyrobit a dodat musí. Snad to vybavení vozu nebude tak sociální jak ho známe dneska.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Radek » 11.5.2017 12:02

MKzB: Přesně tak.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MKzB » 11.5.2017 9:20

Vážení přátelé.
Uvědomme si že nejstarší Progresy jsou z roku 2000 a byly postaveny do starých skříní, některých z roku 1962.
I při nejlepší možné údržbě, která v Praze je, jsou tyto tramvaje zralé na další GO. Když si uvědomím, v jakém stavu jsou1 jejich vozové skříně +únava materiálu, tak bude asi nejlepší některé z nich vyměnit. A je blbost kupovat nové vysokopodlažní skříně, když můžeme mít wany.

Podotýkám, že nové 15T (a 14T) mají nahradit zrychly, tyrisorky a T6A5. S Progresovými T3 se v plánu dále počítá, proto asi bylo přistoupeno k tomuto kroku.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od thriller2 » 10.5.2017 23:25

9001 Co blázníš? Objednávka 90 wan neznamená, že zítra přijde 90 wan, ale že může být postupně v příštích letech opraveno až 90 T3, pokud bude zájem a potřeba. To klidně může znamenat, že předělají jenom pár z těch šitskejch R.PV a tu a tam nějaký bouchnutý R.P a víc nic.
Navíc, ccca 100 sólíček v současným provozu prostě potřeba je, T6 půjdou za chvíli do :zadnice , R.P jsou skoro 20 let starý v padesátiletých skříních, takže nějaká pozvolná oběna musí být. A protože z pohledu cestujícího wana = skoro jako vario, tak lepší za stejnou cenu dvě eany než jedno vario (nebo tři vany než jedno EVO).

Odpovědět