Ve spotřebě energie a nebo jako celek?demon píše:Nárůst nákladů tak 300 - 400 %...
Pak ovšem vyvstvává otázka jak to DP řeší. Kdyby jich bylo 10 kousků, tak se to ztratí, ale je jich přes 200...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Ve spotřebě energie a nebo jako celek?demon píše:Nárůst nákladů tak 300 - 400 %...
Když pominu cenu za takový vyhazování peněz do luftu, bylo by zas málo 15T...fricoolinek2 píše:A nemohlo by se to zcela jednoduše vyřešit 15T místo sóla?
Wany už dneska jezdí téměř výhradně na sólo linkách a kdyby měly Strašnice k dispozici nějaký dlouhý NP vůz, jezdí tam úplně všechny, ale je jich prostě málo.Petrpes píše:Wany by mohly už dneska být ve více vozovnách a jezdit pouze sólo...
hele, podívej se do jízdních dob - rozdíl ze SA (a dokonce i MO) na Výtoň ovšem býval (a snad stále je) minimální od doby jízdy z/na PA Pro l.6, 7 a 13 je SA lepší než PA a pro l. 11 (jako pro l.2) je asi stejné SA-Spojovací jako PA-Spořilov.Petrpes píše:......
Ono je dosti smutné, že o víkendu mají 2T linky klidně 100% garancí a na 2, 6, 7, 11 a 13 jede garant jednou za hodinu!!! Podle těchto čísel by mě wany slušely na PA např... kvůli 2 klidně pár kusů i VO
Wany by mohly už dneska být ve více vozovnách a jezdit pouze sólo, případně spojit na šejdra PLF+PLF, nebo zbylé wany prohnat na nočníMF píše:Hlavně s plánuje plně nízký park a to i na noční. Takže se něco vyrobit a dodat musí. Snad to vybavení vozu nebude tak sociální jak ho známe dneska.