T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
9001: Stůj si za čím chceš, ale nediv se, že se rozhoduje podle důležitějších kriterií.
Jenki to rozebral ze svého pohledu bez znalostí věci, respektuju to. To je vše, co k tomu můžu napsat.
mart: Asi tisíckrát bylo konstatováno, že jde o ověřovačku. Finální výbava (bude-li k akci přistoupeno) bude jiná.
Jenki to rozebral ze svého pohledu bez znalostí věci, respektuju to. To je vše, co k tomu můžu napsat.
mart: Asi tisíckrát bylo konstatováno, že jde o ověřovačku. Finální výbava (bude-li k akci přistoupeno) bude jiná.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak jak to tak vidim, nic nového nebude, protože všechny větší úpravy jsou moc drahé a nikomu se do nich nechce. No tak jo. Akorát by stálo za to opravdu dát tam větší stěraše, i když dva, protože ta maličká plocha stíraná těmi současnými stěrači je opravdu nedostatečná. Nemluvím o tom, že některé stěrače fungují jak v posledním tažení. Je to ostuda mít na tak velkém skle výhled max. 40 x 40 cm. To je jak v tanku a ne v dopravním prostředku. Tady jde o bezpečnost.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
demon: Jenki to rozebral na zelených hezky
von Špilberk: Já všeobecně stojím za tím, že solo v Praze nemá co pohledávat, ale pokud se má dělat socko wana a nebo Vario, tak je volba jasná...
von Špilberk: Já všeobecně stojím za tím, že solo v Praze nemá co pohledávat, ale pokud se má dělat socko wana a nebo Vario, tak je volba jasná...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Politik sice ničemu nerozumí, ale ne vždy dělá to, co se mu předhodí. Naopak velice rád rozdává povely typu: zařiďte to, ale co nejlevnějc.9001 píše:Ovšem politik ničemu moc nerozumí a dělá to co je mu předhozeno... Takže hlody o tom, že peníze jsou opravdu mimo mísu... Kdyby DP chtěl...
Kromě toho: kdo tu vždycky tvrdil, že Varia do Prahy ne Já mám takový pocit, že 9001. A protože takových lidí bylo víc, tak je to možná od Města a DP taktický tah: udělat takovou obnovu vozového parku, aby kritikové Varií pochopili, že může být i hůř. A až bude Praha za 40 let Varia konečně kupovat, tak aby už neremcali.
(příspěvek je myšlen ironicky)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vážení blábolilové, namísto vymýšlení broskvovin byste jednou mohli věřit znalému (DavidD) a dál nešířit své erudované teorie.
Díky
Díky
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jo, vymyšlený to nejspíš už je, nicméně se obávám, že by se to muselo koupit, zatímco takhle se tam "zalevno" montujou původní díly, sebraný (a max repasovaný) ze starejch skříní.
Hele, mě se to taky nelíbí, nemyslím si, že by to bylo zas o tolik dražší a čuju v tom nejspíš nějakej §1 (nikdysetotaknedělalo). Ostatně stačí vzpomenout na argumentaci, proč i první Wany neměly ruku. To bylo něco podobnýho (že je to drahý, po vyvrácení argumentu, že zas tak ne, se přišlo s tím, že "ruku" má málokdo /což v tý době sice měl/ a musely by se rychle školit lidi - což se o pár let později stejně stalo a všichni si houfně dělali rozšiřováky na všechno, takže argument taky k ničemu).
Hele, mě se to taky nelíbí, nemyslím si, že by to bylo zas o tolik dražší a čuju v tom nejspíš nějakej §1 (nikdysetotaknedělalo). Ostatně stačí vzpomenout na argumentaci, proč i první Wany neměly ruku. To bylo něco podobnýho (že je to drahý, po vyvrácení argumentu, že zas tak ne, se přišlo s tím, že "ruku" má málokdo /což v tý době sice měl/ a musely by se rychle školit lidi - což se o pár let později stejně stalo a všichni si houfně dělali rozšiřováky na všechno, takže argument taky k ničemu).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
jenže tohle všechno už schválené a vymyšlené je. Navíc ta čelní zásuvka je stejně úplně na hooo.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
K zásuvce - ne, nemůžou. Je nějaká standardní dýlka kabelu, kterej se nějak v obloucích natahuje a je dlouhej tak akorát, protože je počítanej na střed. Ve chvíli, kdy ho vyosíš, musíš ho udělat delší, aby se nepřetrhnul a zároveň ještě nějak vymyslet uchycení, aby se nedřel o spřáhla.thriller2 píše:Takže vyříznout díru pro zásuvku můžou kdekoliv. A díru pro stěrač taky. Takže jedinej náklad navíc je akorát koupit větší stěrač, ne?
Ke stěračům - taky musíš vymyslet novej mechanismus pohonu a nějak ho do toho čela nacpat. Aby se tam vešel, aby k němu byl nějakej přístup a aby nepřekážel tomu, co už tam je.
A taky to musí někdo schválit. Minimálně, že je to bezpečný pro provoz (na autě si taky nemůžeš libovolně předělávat spoustu věcí).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Bobik: Ovšem politik ničemu moc nerozumí a dělá to co je mu předhozeno... Takže hlody o tom, že peníze jsou opravdu mimo mísu... Kdyby DP chtěl, tak dostane Varia s rozumnou výbavou ala Brno. Cena oproti 15T je podstatně menší a na tom se to taky dalo prodat... Ovšem jak už tu zaznělo. I ten nátěr má být retro...
David: Výmluvy... Kdy wana vyjela jako B vůz? Není náhodou i někde v předpise, že nesmí?
Zkrátka šotouši ve vedení DP si udělali svůj pomníček, který tu budeme potkávat ještě 20 let... Gratulace...
David: Výmluvy... Kdy wana vyjela jako B vůz? Není náhodou i někde v předpise, že nesmí?
Zkrátka šotouši ve vedení DP si udělali svůj pomníček, který tu budeme potkávat ještě 20 let... Gratulace...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono je něco jiného mít pevně utvořené soupravy A+B viz. třeba Bratislava a Liberec nebo vozidlo v Praze, kde každý den jede s jiným zadním vozem a nebo je samo v zadu. Do budoucna nelze vyloučit soupravy wan. Takže pokud se dá nový stěrač musí se buď přesunout zásuvku, níž se ale nevejde, nebo jí vůbec nedělat(to naráží na spojovatelnost wan v budoucnu), a nebo vyměnit jí za harting což opět kuli spojovatelnosti s R.Pčkem a se starou wanou také nelze použít. Prostě v současném konceptu je to značný problém. Magistrát tlačí na snížení ceny, tak aby to nebylo o moc dražší než PO+nová nízkopodlážní kastle.Prostě v těhle podmínkách nic moc lepšího nevymyslíš..
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ale čela jsou taky nový, nebo aspoň na těch bouranejch budou nový, ne? Takže vyříznout díru pro zásuvku můžou kdekoliv. A díru pro stěrač taky. Takže jedinej náklad navíc je akorát koupit větší stěrač, ne?Bobik píše:... Takže se nikdo nebude babrat s přesunutím zásuvky, novou zásuvkou, jiným řadičem, předěláváním stěračů a podobně. To totiž stojí peníze.
Nového je na těch tramvajích tak akorát skříň, zbytek co jen to jde, tak repas...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No co, je prostě potřeba nových/dalších vozů a je potřeba jich co nejlevněji. Takže se nikdo nebude babrat s přesunutím zásuvky, novou zásuvkou, jiným řadičem, předěláváním stěračů a podobně. To totiž stojí peníze.koci píše:Některé argumenty mi připadají logické (barva, pantograf) a dalo by se s nimi souhlasit, ale některé (stěrače, řadič a elektrické ovládání sběrače) jsou vyloženě vymýšlení argumentů proč to nejde.
Nového je na těch tramvajích tak akorát skříň, zbytek co jen to jde, tak repas. Opět - peníze.
------------------
Řeči o tom, kolik X milionů se válí nebo neválí na účtech města jsou zbytečné - město je DP evidentně na nové vozy dát nechce, tak se holt musí dělat tahle šaráda.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Budeme ve sračkách, ale budem kuwa RETRO... A vo tom to je Řidič či cestující nikoho nezajímá
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
na dalších 20 let se zahrabeme do sraček9001 píše:Koci: Praha má zásuvku model 1960
Jinak souhlas... Na barvu to nejezdí, ptg při tramvajových rychlostech je taky zbytečný dražší, ale ten zbytek je opravdu úlet šotoušů co mají moc to prosadit...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Koci: Praha má zásuvku model 1960
Jinak souhlas... Na barvu to nejezdí, ptg při tramvajových rychlostech je taky zbytečný dražší, ale ten zbytek je opravdu úlet šotoušů co mají moc to prosadit...
Jinak souhlas... Na barvu to nejezdí, ptg při tramvajových rychlostech je taky zbytečný dražší, ale ten zbytek je opravdu úlet šotoušů co mají moc to prosadit...