T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Cabrio by mělo být jako cabrio v Lipsku z T4, tj. střecha bude prosklená.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Doufám, že ten cabriolet bude mít pantograf vzadu ala Sarajevo, ať ten bordel z troleje padá dozadu a ne na pasažéry.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To bude umění za peníze nás všechtrainzjohny píše:A jejda, to bude tedy asi vele dílo, snad jí někdo vysvětlil co je to tramvaj a k čemu slouží....
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A jejda, to bude tedy asi vele dílo, snad jí někdo vysvětlil co je to tramvaj a k čemu slouží....
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nic složitýho ani tajnýho. Paní designerka ještě úplně neopustila svůj předchozí projekt a pustila se do párty tramvaje s prosklenou střechou, na což jí město kývlo a DPP zřejmě zrealizuje.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Můžete prosím mluvit vodorovně a naznačit, o co se s tou T3 Coupé, nebo co to je, vůbec jedná? Nebo nesmíte ani naznačovat?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jen doplnim, ze koncem rijna bude T3 Coupe "k videni" na Dedignblocku:
https://www.designblok.cz/cz/vystavovatele/detail-970
https://www.designblok.cz/cz/vystavovatele/detail-970
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jen doplnim, že oficiálně se to buhvíproč zove T3Coupé a bude složeno z vozů 8497 (spodek) a 8038 (vršek).
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Už je jen rám s podvozky, nebe nad hlavou bude mít i řidič Ale nebojte, oni ji zase složí
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ja, natürlich! Tak špatnej nápad to není, když už tam tramvaj kabriolet vlastně je. Jen je otevřený z boku, takže chápu snahu udělat výhled na nebe raději nahoře...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Praha bude mít cabrio tram?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Perfekt! akorát ty prachy bych na to radši našel - stejně se to zaplatit musí, teď nebo do těch 3 let... a to samé KT, jak psal kolega výše u 15T, za mě, dřevo v KT to byla oslovina...demon píše:V obou případech se mění při prohlídkách stupňů PÚ a PO, tj. tak do dvou tří let bude vyměněno všechno.
Je třeba si uvědomit, že nejde o levnou záležitost, prachy v lese nerostou ani si je DP netiskne.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Javor, že kráTkého co sem to psal za debility?MM-Mikulovsky píše:Aby jsme si rozuměli - nemělo to být "kráTKého" času?chlapecx píše:...... Já ybch byl pro, kdyby se to vyměnilo postupem již velmi krásného času všude
S tím by jsem souhlasil, ale žel jde to nějak pomalu (snad jen při nějakém stupni "kontroly" v UDDP) já tvrdím, že by se to mělo vyměnit "nárazověji" = místo nějakého vyššího stupně čištění (příp. opravy/náhrady) toho polstrování!
PS: Obdobné přesvědčení mám o nahrazení kluzkých "dřevěných"/překližkových sedadel v "původních" 15T za plastová (jako ve faseliftovaných 15T).
TAky bych to viděl, že by to mělo se urychlit aby dřív, než to všude vymění (ze 3 let je u nás často 10), nezačali pak první RPčka šrotovat
kluzké "dřevo" v 15T se mění, co vím, taky, sice taky pomalu... ale než v 15, ještě dřív bych se toho hnusu velmi rád zbavil v Kachnách.... včetně taky plyše.... v KT by měly být taky už plasty všude tam podle mýho názoru to dřevo se vůbec NEMĚLO dostat.... seděly by tomu ty plasty nejvíc
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V obou případech se mění při prohlídkách stupňů PÚ a PO, tj. tak do dvou tří let bude vyměněno všechno.
Je třeba si uvědomit, že nejde o levnou záležitost, prachy v lese nerostou ani si je DP netiskne.
Je třeba si uvědomit, že nejde o levnou záležitost, prachy v lese nerostou ani si je DP netiskne.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Aby jsme si rozuměli - nemělo to být "kráTKého" času?chlapecx píše:...... Já ybch byl pro, kdyby se to vyměnilo postupem již velmi krásného času všude
S tím by jsem souhlasil, ale žel jde to nějak pomalu (snad jen při nějakém stupni "kontroly" v UDDP) já tvrdím, že by se to mělo vyměnit "nárazověji" = místo nějakého vyššího stupně čištění (příp. opravy/náhrady) toho polstrování!
PS: Obdobné přesvědčení mám o nahrazení kluzkých "dřevěných"/překližkových sedadel v "původních" 15T za plastová (jako ve faseliftovaných 15T).