T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3710
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 31.1.2019 10:47

https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... rukce.html
Rovněž se zaměří na modernizace vozů vycházejících z modelu T3, které budou předělány ve své prostřední části na nízkopodlažní a budou sloužit pro provoz nočních linek...
Plán na "až" 90 wan stále žije :?:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3372
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 10.12.2018 13:55

8280 ve vůni a s plastovými skořepinami 8-)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3013
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 27.11.2018 7:52

Potvrzuji, 8259 byla první.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6022
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 24.11.2018 6:33

Já myslim, že první byla 8259 (vedle 8284 a 8285 samozřejmě).

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od ZXS91 » 23.11.2018 17:16

8274 už má nějakou dobu plastový sesle, jako první wana (?)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6022
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 27.10.2018 20:24

Tady bych souhlasil s kolegy, nestavěla se historie nebo retro, ale úplně nová kategorie vozu inspirovaná T3 (a dalšími)...
Výsledek až na drobnosti, které se budou ještě upravovat, hodnotim jako velmi zdařilý.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od ZXS91 » 27.10.2018 15:38

Bobik píše:...musím říct, že ta holčina má rozhodně víc mejch sympatií, než třeba takovej Kotas, protože si dokáže nechat poradit, umí naslouchat a snaží se o věcech přemejšlet.
Taky se na ní líp kouká :D :D :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3372
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 27.10.2018 10:02

Světla nejsou ECS, ale ála T1 (-X
A odpovídat nemusí nic ničemu, protože to nemá být replika, rekonstrukce, nebo cokoliv původního, ale jde o zcela nový vůz, takže tvorba není svázaná. A v tomto duchu se jel celý projekt, to mi přijde fér. Je to nové, inspirované dobovými reáliemi. Ne původní :wink:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4290
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 27.10.2018 1:19

ZXS91 píše:Jasně, okna mě napadla. Ale nějak si nedokážu představit, jak jima vystupuje... no třeba já :lol: :lol: :lol:
No, myslím, že v případě průšvihu bys tím proskočil jak srnka, ani bys nevěděl jak... :lol:
PvvS píše:Hmm je videt, ze slecna stale moc nevidi rozdil mezi vibratorem a tramvaji..
Tak jasně, někdo holky, jinej vdolky. Za mě dobrej počin. Není to žádný retro, jen inspirace různými věcmi z minulosti, ale to se dopředu inzerovalo. Šlo se na cenu, používalo se mnoho různých "vytěžených" dílů, prolejzaly vozovny a garáže, o tom se taky mluvilo. Ty okna jsou inspirovány ŠM11, ne přesně ŠM11. A ze spousty věcí se muselo slevit, nebo se nakonec udělaly jinak, právě z provozních, technickejch a podobnejch důvodů. Stavbu jsem průběžně sledoval a musím říct, že ta holčina má rozhodně víc mejch sympatií, než třeba takovej Kotas, protože si dokáže nechat poradit, umí naslouchat a snaží se o věcech přemejšlet.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od PvvS » 26.10.2018 19:15

Hmm je videt, ze slecna stale moc nevidi rozdil mezi vibratorem a tramvaji..

Krome nekolika dalsich drobnosti mi dost vadi to, ze na cele je blinkr bilej, naboku oranzovej.. , na schodech osvetleni z karosy, svetla na strope snad z ECS.. A ty bocni okna, to mi pripada, jako zbytek konstrukce strechy, na kterej nalepili plexisklo. To slo snad udelat ala SM11. Celni vyrez taky neodpovida ani jedne dobove velikosti. Ten napis TATRA mezi svetlama, ten by vypadal podstatne lip v provedeni jako bylo na prototypu.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od ZXS91 » 26.10.2018 11:17

Pepa:
3) Jasně, okna mě napadla. Ale nějak si nedokážu představit, jak jima vystupuje... no třeba já :lol: :lol: :lol:

Jinak dobrý, díky všem za reakce :)

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 191
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od rhomosapienc » 26.10.2018 9:51

Někdo chtěl vidět tu krabičku..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3372
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 25.10.2018 22:21

DT01 také necítím jako problém, když T1 má doteď MYPOL a kódy se do toho žádný nahrávat nemusí. Spíš zarazí, když tady DT01 a v 5412 DT06 :-P
Krabičku to má luxusní, zapuštěnou a s krásně gravírovanými popisky tlačítek.
Pivo neteče, resp. teče, ale z potrubí, takže to chce ještě doladit.
Průvodčí hodně ve vůni, sako s vyšitým logem T3 C, šáteček...
Podlaha přecijen trochu zašpiněná, bílé lenošky také budou trpět na ušmudlání.
Zadní "samonosná" část se přecijen za jízdy kroutí, takže panoramatická okénka u stropu už mají prasklinky... Buď je jinak namontovat, pružněji, nebo taktéž z nějakého pružnějšího plexi.
Sedačka možná bez opěrek, ale nebude se v tom drtit 12 hodin na 22.
Topení s ventilátory opravdu výkonné, i bez oken za jízdy uvnitř teplo.
Celkově hodně solidní provedení, působí to luxusně a nelacině. Uvnitř pocit jak na lodi (všude bílá), zvenku voňavka jak naleštěný embéčko, ta tmavá metla je hodně elegantní. Popisky v jednotném fontu, myslelo se na detaily. Nemusí se líbit každému, není to historický vůz a ani si na to nehraje, je to nové s odkazem na staré, z toho možná pramení pocit kočkopsa, ale je potřeba si uvědomit, proč to vzniklo a co se od toho žádá. Z pohledu (komerčního) záměru a retro odkazů v podání moderních technologií se to povedlo podle mě na výbornou. Není to asi moc šoto, ale jako PR nástroj tomu dávám velké naděje, je vidět, že se na tom opravdu makalo do detailů a není to hurá akce. My si na to samozřejmě plivneme, ale na Innotransu, nebo i jinde po světě to Praze, DPP a českému designu udělá dobrou reklamu.
Zajímavé je, že generál říkal, že to nešlo přes 8 mega, za což snad není ani wana v základu :-P

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Pepa » 25.10.2018 21:39

Asi takhle:
1) nepotřebuješ dražší dotykáč, když ti stačí jen nakódovat linku, pořadí a síť
2) je, dřív to funfgovalo a to bylo víc dveří :-D
3) chybějící okna jsou ti málo?
4) když bude pivo, tak jim to hned někdo pobleje :-D
5) taky jsem ji nenašel, kdejakej šotouš fotí kraviny, ale zadní plošinu ne, ale měla by tam snad být
6) chybějící tlačítko na EOV je schválně, v provozu jich je pár a za pár let zmizí úplně a další věci, to má být retro tramvaj, odkaz na vozy T3 takže stěrače a pod. je snad jedno, aspoň si pošahanci budou dávat stěrače k sobě, co se spíš nepovedlo je ten transparent, čekal jsem ho jako u 6102 a číslo vozu bych dal k vyhlídkovým jako 5603 a ne k pracákům a když si hrajeme na retro, tak proč lepená okna... [-o<

Ještě něco? :lol: 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 25.10.2018 21:27

ZXS91: Ono z "historického" pohledu je to totální kočkopes :devilsmokin

Čelní okno v gumě, pak tři lepená, pak bez oken a poslední okno opět v gumě. Světla pro magnety tam vypadají jako dodělané homemade.
Pultík pro jízdenky byl ve všech vozech na straně dveří.
Atd atd atd.

Ale tak je to pro komerci a trochu malé domu pro architektu :D

Odpovědět