T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Skoro bych řekl, že hlavní problém je reklama, kterou tomu záměru dělá vedení města a DP, aby předvedlo, že něco dělá. Můžeme si to zrekapitulovat: záměr byl původně až 120 wan, pak 90, teď 60. Reálně vznikly 2, protože kapacita ÚD. Přitom RP po železárnách se slušně nahromadily. Kdyby se šlo cestou, že se průběžně kupuje pár kastlí ročně, aby bylo s čím jezdit, tak by to bylo OK. Je to věc, která si podle mne nezaslouží větší mediální pozornost.
Ale město a DP s tím dělá humbuk, přidává vznosné kecy o modernizaci a "rozvoji" vozového parku, a tak vzniká odpor a nesouhlas těch, co si moderní tramvaj ve 3. desetiletí 21. století představují jinak.
Kdyby se jen řeklo, že je to náhrada havarované kastle za novou, aby bylo s čím jezdit, tak by to možná i část kritiků pochopila. Jenže to by zase na magistrátu a v DP asi měl někdo pocit, že je to prezentováno málo přitažlivě.
demon: pardon, ale dotaz: v čem jsou jízdní vlastnosti wany lepší než u obyčejného RP To jsem si fakt nikdy nevšiml. Naopak: wana se houpe jak sviňa.
Ale město a DP s tím dělá humbuk, přidává vznosné kecy o modernizaci a "rozvoji" vozového parku, a tak vzniká odpor a nesouhlas těch, co si moderní tramvaj ve 3. desetiletí 21. století představují jinak.
Kdyby se jen řeklo, že je to náhrada havarované kastle za novou, aby bylo s čím jezdit, tak by to možná i část kritiků pochopila. Jenže to by zase na magistrátu a v DP asi měl někdo pocit, že je to prezentováno málo přitažlivě.
demon: pardon, ale dotaz: v čem jsou jízdní vlastnosti wany lepší než u obyčejného RP To jsem si fakt nikdy nevšiml. Naopak: wana se houpe jak sviňa.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A to je právě ten omyl, tady byly jednoznačně eliminovány nevýhody a zvýrazněny výhody.
Nacpáním nového motoru do Š100 nezměníš komfort ani jízdní vlastnosti toho vozu, tady ano.
Aniž bych chtěl jejich modernizaci hájit, musím prostě přijmout důvody pro pokračování provozu.
Nacpáním nového motoru do Š100 nezměníš komfort ani jízdní vlastnosti toho vozu, tady ano.
Aniž bych chtěl jejich modernizaci hájit, musím prostě přijmout důvody pro pokračování provozu.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Prostě je to pořád T3 se všemi výhodami i nevýhodami...
Přeložil bych to tak, že jako, kdyby si do Škody 100 nacpal moderní TSI motor.....
Přeložil bych to tak, že jako, kdyby si do Škody 100 nacpal moderní TSI motor.....
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Petrpes, demon: Předesílám, nejsem "šotoušek" a chci se zeptat (opravdu mne to zajímá):
Co je natěch tramvajích "ostuda"? To, že vypadají hodně podobně jako modely staré 60 let nebo tomu chybí něco jiného? Pokud něco jiného, tak co?
Osobně nezastávám názor, že všechno co je staré, je "ostuda", pokud je to funkční.
Co je natěch tramvajích "ostuda"? To, že vypadají hodně podobně jako modely staré 60 let nebo tomu chybí něco jiného? Pokud něco jiného, tak co?
Osobně nezastávám názor, že všechno co je staré, je "ostuda", pokud je to funkční.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
MKzB: To je marný, tohle šotoušci prostě nepochopí...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano, bylo by lepší pořídit nové tramvaje, ale problémem jsou peníze. Pokud vím, tak 15T nejsou ještě zaplacené.
Opakuji, že se nejedná o nové tramvaje, ale víceméně se jede podle toho, že nejstarší T3R.P dojíždí kilometry do GO a oprava jejich kastle by byla spíš novostavbou. Proto je levnější nová kastle a když už, tak s NP středem.
Opakuji, že se nejedná o nové tramvaje, ale víceméně se jede podle toho, že nejstarší T3R.P dojíždí kilometry do GO a oprava jejich kastle by byla spíš novostavbou. Proto je levnější nová kastle a když už, tak s NP středem.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Výroba WAN v roce 2022 je více než ostuda...
Každopádně 35 nových van bych udělal a spojil je do dvojic s 35 starých WAN.
Taková souprava má alespoň 2 dveře nízké, obdoba dvojice varia.
Nicméně na noční a sólo linky, by to opravdu chtělo nové vozy, alespoň levné EVO2, ala Brno ♡
Sólo jako takové, navíc v retropodobě, do hlavního města nepatří. Třeba ty sólo 6, jsou v centru hotová ostuda!
Dvojice RP nechat dožít na šejdrech...
Ale bohužel je tu pražská šotogarnitura.
Chtělo by magistrátu vysvětlit, že projekt RPLF není tak úžasně levný, jak by se mohlo zdát...
Každopádně 35 nových van bych udělal a spojil je do dvojic s 35 starých WAN.
Taková souprava má alespoň 2 dveře nízké, obdoba dvojice varia.
Nicméně na noční a sólo linky, by to opravdu chtělo nové vozy, alespoň levné EVO2, ala Brno ♡
Sólo jako takové, navíc v retropodobě, do hlavního města nepatří. Třeba ty sólo 6, jsou v centru hotová ostuda!
Dvojice RP nechat dožít na šejdrech...
Ale bohužel je tu pražská šotogarnitura.
Chtělo by magistrátu vysvětlit, že projekt RPLF není tak úžasně levný, jak by se mohlo zdát...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
trainzjohny: To už je úplně sprosté slovo... Bohužel no, šotoušská páka je velká.... Upřímně Praha by sola nemusela mít vůbec....
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A to bych ještě doplnil, že nejen v této již celkem překonané délce, ale i v mnohem smysluplnějších délkách jako 20m a podobně...fricoolinek2 píše: ↑12.8.2022 2:32Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?
Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.
Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.
Přitom moderní 15M vůz existuje.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?
Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.
Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.
Přitom moderní 15M vůz existuje.
Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.
Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.
Přitom moderní 15M vůz existuje.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Do Krnova se vozí jen vytěžené agregáty, montáž probíhá tam.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jak to aktuálně vypadá s montáží wan v Krnově? Byly už tam odvezeny nějaké vozy nebo si tam Pragoimex si tam montuje vozy kompletně sám? Už se ví, kdy rekonstruované vozy přijdou do Prahy?
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Opravdu jen o malinko víc je zde: https://www.prazsketramvaje.cz/view.php ... 2006103101
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky