T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 21.10.2022 11:14

fricoolinek2 píše:
21.10.2022 2:19
Je to trapné. Ne od něj, ale od DPP. Ostuda.
Už se 7 let měly radši montovat v ÚDDP Evičky. No tak by to bylp dražší. A co jako. Všechno je drahý,
V prvním bodě souhlas, jednoduše to bez palubáku přepsat nejde, ale nějaké řešení se najít mělo, klidně i panely překrýt.
K druhému jen tolik - taky by se mi EVO líbilo, ale abys mohl koupit něco nového, musíš to výrobci/prodejci zaplatit. Bez toho to obvykle nejde. A když nemáš čím zaplatit, můžeš si snít o tom jak by to bylo hezký, ale to je tak všechno...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.10.2022 2:19

http://mhd86.cz/2022/10/20/dpp-v-dilnac ... doucnosti/

OMH je nějaký jízlivý. =P~

Je to trapné. Ne od něj, ale od DPP. Ostuda.

Už se 7 let měly radši montovat v ÚDDP Evičky. No tak by to bylp dražší. A co jako. Všechno je drahý,

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 24.8.2022 20:28

demon píše:
23.8.2022 21:23
A tohle prosím píše leštič klik jednomu z největších kritiků... =D> =D> =D>
Tuší někdo co tím chtěl Démon říct ?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 23.8.2022 21:23

trainzjohny píše:
23.8.2022 12:23
Nojo, ono se ještě ani neví kdo to bude dělat, ale pan Démon už zná cenu
Když ona je to tak nějak jeho práce. :wink:
trainzjohny píše:
23.8.2022 12:23
Mmch, s tou klimou, že by šla tedy souhlasíš, alespoň malý pokrok.
Jen bych se opakoval, takže už se k tomu znovu nepotřebuju vracet.
trainzjohny píše:
23.8.2022 12:23
Ale abych předešel další zbytečné "diskuzi", jsi ochotný mít na nějakou věc týkající se tramvají jiný názor, než je oficiální cesta DPP ? Přijde mi že ne, že co se řekne Démon obhajuje, byť by to byla sebevětší blbost.
A tohle prosím píše leštič klik jednomu z největších kritiků... =D> =D> =D>

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 23.8.2022 12:23

demon píše:
23.8.2022 11:56
Zajíci se sice sčítají až po honu, ale rozpočet byl 8,5 mega a už teď víme, že k 10 mega se zdaleka nedostaneme, takže tenhle tvůj "argument" je opravdu lichý. Od toho navíc odečti cca 2,5 mega za neprovedení další PO...
Zkrátka zase nic... :D
Nojo, ono se ještě ani neví kdo to bude dělat, ale pan Démon už zná cenu :D :D

Mmch, s tou klimou, že by šla tedy souhlasíš, alespoň malý pokrok. Ale abych předešel další zbytečné "diskuzi", jsi ochotný mít na nějakou věc týkající se tramvají jiný názor, než je oficiální cesta DPP ? Přijde mi že ne, že co se řekne Démon obhajuje, byť by to byla sebevětší blbost.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 23.8.2022 11:56

trainzjohny píše:
23.8.2022 9:25
...my za wanu vypláznem nějakých 12-15 mega*...
Zajíci se sice sčítají až po honu, ale rozpočet byl 8,5 mega a už teď víme, že k 10 mega se zdaleka nedostaneme, takže tenhle tvůj "argument" je opravdu lichý. Od toho navíc odečti cca 2,5 mega za neprovedení další PO...
Zkrátka zase nic... :D

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 23.8.2022 10:07

Na wany jim nesahej, to domlouvali s Hlubučkem 🤪

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 23.8.2022 9:25

Ve skutečnosti je to postavení nového vozu na papíry a pár součástí starého, tedy novostavba.
Právě že ne, tohle je lichej argument, když umíš hledat a počítat. Plzeň kupovala EVO2 za 30 mega, Olomouc krátké EVO za 22, my za wanu vypláznem nějakých 12-15 mega*, možná i víc, protože si je nemůžeme udělat a část nákladů "zmizet" jinam. To není hubička, to je většina ceny nového vozu (který mimochodem za tu cenu má klimatizaci).

Hádal jsem nedostatek argumentů výměnou za útok, tak dáme lepší - Ostrava, se sice u některých považuje za Asii, ale je to pořád stejná republika a stejné možnosti a na stejné kastly klimy aktuálně dodávají ... jakto, když to jde jen v "Asii" kde mimochodem Ukrajina není, ale vím, že nějaké drobnosti nerozlišuješ, když ti teče do bot.

*Kastle - 3 mega, repase výzbroje další mega, práce na kompletaci a doprava k někomu a zpět- bůh ví, ale oprava K2 stojí 10 mega bez dopravy, tohle asi za půlku nebude

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 22.8.2022 22:57

a) je zcela nepodstatné co z toho dělají politici, podstatné je, co je to ve skutečnosti
b) je to za hubičku oproti nákupu čehokoliv jiného nového
c) zadání bylo za co nejnižší finance znízkopodlažnit co nejvíc vozů pro použití i na nočky a to co nejdřív, vzhledem k nemožnosti koupit cokoliv nového a závazku odstraňování bariér.

Tvé dvě možnosti naopak zadání neplní, proto jsou předem vyloučené ze soutěže.

To co jde zbastlit někde v Asii opravdu nelze srovnávat s tím, co lze realizovat tady. Průměrná cena nových čínských papundeklových aut nedosahuje ani 100 tisíc. Proč si myslíš, že to ani nezkouší prodávat tady ?

To jak se to udělá opravdu není tvá starost, ale díky za péči.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 22.8.2022 22:04

A) prezentuje se to jako přestavba, takže i politici to prodávají jako "novou" tramvaj
B) cena ve vyšších řádech miliónů (jen kastle a oprava výzbroje budou 4 mega na vůz) není moc generálkou, když většina vozu bude nová
C) kdyby to byla "jen" generálka, bude vůz stejný nebo podobný, pokud z jednoho vozu vykuchám výzbroj a snad podvozky a nacpu do nového, tak udělám modernizaci, první modernizace byla z T3 na T3R.P (a to se ani nekupovala kastle, jen se opravila stávající) ta měla smysl za ty peníze a v té době a druhá teď bude udělat z nich NP, to už smysl moc nedává, v této soska verzi.

Za mě dávají smysl dvě možnosti - udělat to generálku, tedy znovu vyměnit plechy, kabely a další věci a v relativně minimální ceně udržet R.Péčka v provoz další cca 15 let a pak už jim dopřát zasloužený odpočinek
Nebo tedy pustit trošku víc peněz a udělat z toho vůz co má jezdit i za 25-30 let, tedy doplnit tomu prvky co by se po nové tramvaji (kterou tím dělám) požadovali i tak jako klimu, dveřní automat atd... ideálně pro cestující udělat i nějakou designovou změnu (aby bylo jasně vidět, že nejde jen o starou T3).

Třeba v Kyjevě si udělaly vozů s klimou, lepenýma oknama, novýma čelama, novým interiérem... prostě pořádně a to při jejich rozpočtech, možnostech a už před 10 lety.

A to se vůbec nebavíme o tom, jak se to vlastně udělá, dílny sotva stíhají opravy provozních vozů, kačeny dělají tempem hlemýždím a nelze čekat, že wany vůbec zvládnou (což je ale jiný průser DPP).

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 22.8.2022 21:07

trainzjohny píše:
22.8.2022 20:54
To že nejde dát do wany klima zkus vykládat třeba v Kyjevě, kde je mají všechny, na střechu se to pochopitelně dát dá.
To že něco jde zbastlit v UA, navíc v počtu menším než malém, vůbec nic nevypovídá o tom, že to jde postavit oficiálně.
trainzjohny píše:
22.8.2022 20:54
No a teď se dělají (v případě wan tedy spíš budou dělat) v podstatě nové vozy a bez klimy, takže jsme se rozmotali...
Problém je v tom "v podstatě".
Nedělají se nové vozy, ale provádí se generálky stávajících, navíc že jde o znouzectnost vynucenou finanční situací tvrdí démon asi 15 let, takže sis jen dal další kolečko. Bacha ať se ti z toho nezamotá hlava... :D

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 22.8.2022 20:54

mart337 píše:
22.8.2022 15:30
No do T3 , Wan a KT by se asi klima cpala hodně blbě. Strop je poměrně nízko, na střechu už nic nedáš, okna jsou velká a otevíratelná - zkrátka vše proti.
14 T je stejně výběhový typ, kterého by bylo nejlepší se zbavit - to se nepovedlo. Časem snad upadnou v zapomnění.
A do 15 T se snad - až budou kutulili - klimy dodělaj. Jinak podle mne, kdyby v těch starejch 15 T páni inženýři ze z Plzně tak technicky nezmršili to větrání, tak to nemusela být taková hrůzná sauna.
To že nejde dát do wany klima zkus vykládat třeba v Kyjevě, kde je mají všechny, na střechu se to pochopitelně dát dá.
demon píše:
22.8.2022 11:17
Milerád tě poopravím.
Od roku 2016 mají všechny nové tramvaje klimu, zatímco první dodávka busů s klimou proběhla až v roce 2018.
Pokud něco cestující vnímají negativně, tak jsou to vozy 14T a 15T bez klimatizace, naopak kvitují vzdušnost starších vozů T3 a KT8.
Někdy vyraž do ulic a budeš to vědět taky a nebudeš se tu muset zbůhdarma točit v kruhu. :wink:
No a teď se dělají (v případě wan tedy spíš budou dělat) v podstatě nové vozy a bez klimy, takže jsme se rozmotali, i démon považuje dělat dnes nové wany jako krok zpět. Děkuji za uznání.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 22.8.2022 16:16

zbůhdarma točit v kruhu

Ano, Demon nám právě prakticky, popsal vývoj v DPP, jež v zásadě přesně znázorňuje jeho logo, tzv. Preclík.
Dostaneme se do kruhu, nikoliv ven, pak v tom kruhu zmateně jezdíme ⚠️

A v tom kruhu se samozřejmě točí i Demon, ač si to vůbec nepřipouští 🤪

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 22.8.2022 15:30

No do T3 , Wan a KT by se asi klima cpala hodně blbě. Strop je poměrně nízko, na střechu už nic nedáš, okna jsou velká a otevíratelná - zkrátka vše proti.
14 T je stejně výběhový typ, kterého by bylo nejlepší se zbavit - to se nepovedlo. Časem snad upadnou v zapomnění.
A do 15 T se snad - až budou kutulili - klimy dodělaj. Jinak podle mne, kdyby v těch starejch 15 T páni inženýři ze z Plzně tak technicky nezmršili to větrání, tak to nemusela být taková hrůzná sauna.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 22.8.2022 11:17

trainzjohny píše:
22.8.2022 9:02
Bohužel jediný tvůj argument proti 15T s klimou je že je to šoto.
Bohužel jediný argument z předložených, který jsi pochopil... :D
trainzjohny píše:
22.8.2022 9:02
Autobusáci to pochopili už před lety a i do paštik typu hrbatá SORka dávají klimu a dělají je tak "moderní", u tramvají to bohužel ještě nedocvaklo a dělají se rekonstrukce (ekvivalent nových vozů) bez ní a proto to cestující vnímají negativně.
Milerád tě poopravím.
Od roku 2016 mají všechny nové tramvaje klimu, zatímco první dodávka busů s klimou proběhla až v roce 2018.
Pokud něco cestující vnímají negativně, tak jsou to vozy 14T a 15T bez klimatizace, naopak kvitují vzdušnost starších vozů T3 a KT8.
Někdy vyraž do ulic a budeš to vědět taky a nebudeš se tu muset zbůhdarma točit v kruhu. :wink:

Odpovědět