T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 13.2.2006 9:46

9001 píše:A co T2 ty jsou taky težší než T3 a taky jezdí na 1000mm
ale pisatel myslel tlak skrine na podvozek, nikoliv tlak na hlavu kolejnice..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 13.2.2006 8:43

adam_r píše:Liberecke wany na 1435 maji nove podvozky komfort. Motory a mozna i prevodovky jsou (myslim) puvodni

Wany, ktere maji byt urceny na 1000mm budou mit puvodni (pouze opravene) podvozky, nebot nove (vhodne) podvozky pro 1000mm se nevyrabi. Zde mohou nastat problemy, nebot wana je tezsi, nez T3, a podvozky na to nebyli konstruovany.
A co T2 ty jsou taky težší než T3 a taky jezdí na 1000mm

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 13.2.2006 8:35

218 píše:ještě zaslepit přední dveře, ve vysoké části dát podélné sezení, předělat na poršetra lak a bude to dokonalé :wink:
Ještě jsi zapomněl na otvor pro odtékající kapaliny... když je tady řeč o w(v)anách :lol: :lol:

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 10.2.2006 15:16

Norton píše:Liberecké wany mají např. skoro celý podvozek původní a podobné vylomeniny. Takže není rekonstrukce, jako rekonstrukce...
Liberecke wany na 1435 maji nove podvozky komfort. Motory a mozna i prevodovky jsou (myslim) puvodni

Wany, ktere maji byt urceny na 1000mm budou mit puvodni (pouze opravene) podvozky, nebot nove (vhodne) podvozky pro 1000mm se nevyrabi. Zde mohou nastat problemy, nebot wana je tezsi, nez T3, a podvozky na to nebyli konstruovany.

147.32.103.193

Příspěvek od 147.32.103.193 » 10.2.2006 12:56

Zatím těžko říct podrobně, co nás tu čeká "wanového".

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 09.2.2006 21:27

A Prahu to čeká??

Uživatelský avatar
Ondrys
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 25.11.2004 18:35
Bydliště: Jablonec N/N

Příspěvek od Ondrys » 09.2.2006 21:16

Co já vím, tak Liberecké wany pro 1435 mm mají dostat podvozky Komfort, stejně jako některé Liberecké T3R.PV.

Norton

Příspěvek od Norton » 09.2.2006 20:30

Liberecké wany mají např. skoro celý podvozek původní a podobné vylomeniny. Takže není rekonstrukce, jako rekonstrukce...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 09.2.2006 18:05

Šmaky píše:Ale v liberci sice nechali pův. čumák, ale maj tam nízký podlahy...(?)
Ano, kastle použitá pro rekonstrukci původního vozu má znízkopodlažněný prostor u prostředních dveří. Touto úpravou také došlo k prodloužení vozu, což vede k problémům při spřahování vozů do souprav. Fakticky jde o to, že se jedná o novostavbu vozu. Rekonstrukcí se to nazývá pouze proto, že ke stavbě tohoto vozu jsou použity "papíry" starších vyřazených vozů, jejich technický stav už rekonstrukci nedovoloval. Je to shodné s administrativou u T3R.PV

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 09.2.2006 17:27

Ale v liberci sice nechali pův. čumák, ale maj tam nízký podlahy...(?)

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 09.2.2006 15:38

jara píše:To nevím ale myslím si že to bude asi jako v liberci. Takže nic moc.
Pokud dojde k této variantě, lze očekávat upravenou libereckou verzi SSOC - pro cestujícího věc, která ho příliš trápit nemusí - absence ručního řadiče a PTG na provázek.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 09.2.2006 8:43

Šmaky píše:Jak moc je reálné, že wany v Praze budou mít změněný design??
Podle mě by to pomohlo navodit iluzi moderního voz. parku...
To nevím ale myslím si že to bude asi jako v liberci. Takže nic moc.

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 08.2.2006 23:25

ještě zaslepit přední dveře, ve vysoké části dát podélné sezení, předělat na poršetra lak a bude to dokonalé :wink:

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 08.2.2006 22:46

Jak moc je reálné, že wany v Praze budou mít změněný design??
Podle mě by to pomohlo navodit iluzi moderního voz. parku...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 08.2.2006 20:58

Norton píše:Fořtík: promiň, ale (+/-) takto naroubovat na T3 čelo je ten nejpádnější argument, proč nechtít reinkarnace T3. V OVě málokomu z běžných cestujících dojde, že wana je vlastně překopaná T3. Ale tady to bije do očí (a nemá to nic společného s líbí/nelíbí 14T)...
To si nemyslím. Pokud by měla ta pražská také nové čelo tak už to bude také o něčem jiném. Každé město nové čelo. A pro lidi to bude vypadat jako ta kratší nová tramvaj. A už jim zase nebude docházet že je to překopaná ta tramvaj co jezdí po praze(T3).

Odpovědět