T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 24.10.2006 21:25

demon píše:...Nízkopodlažní kačenku mám skoro nejradši i když s ní mam poslední dobou až moc práce. A dveře ? No jináč to asi ani nešlo, né ?
Buď rád, že s ní máš práci, jinak bys neměl na chleba :wink: :lol: :lol: Už se vyřešilo to topeníčko?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 24.10.2006 21:22

I.am.good píše:To adam_r
To MY, PRAŽÁCI, máme ještě skvělejší NP tramvaj!!! U té, když by babička chtěla nastupovat předními dveřmi, tak má smůlu a musí si to hezky odklusat až k druhým dveřím za kloubem, které jsou už NP. Takhle se to dělá, to by bylo, abychom ten substrát nedonutili používat ty NP vstupy. :D
Viva Škoda 14T :!: :lol:
No fuj, s názorem Viva 14T hybaj zpátky na O*p*u. Pamatuju že dřív si na ní míval rozumnější názory. :smt066 Nízkopodlažní kačenku mám skoro nejradši i když s ní mam poslední dobou až moc práce. A dveře ? No jináč to asi ani nešlo, né ?

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 24.10.2006 21:04

To adam_r
To MY, PRAŽÁCI, máme ještě skvělejší NP tramvaj!!! U té, když by babička chtěla nastupovat předními dveřmi, tak má smůlu a musí si to hezky odklusat až k druhým dveřím za kloubem, které jsou už NP. Takhle se to dělá, to by bylo, abychom ten substrát nedonutili používat ty NP vstupy. :D
Viva Škoda 14T :!: :lol:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 24.10.2006 18:17

Argil píše:To, že to jde ve všech ostatních městech ještě neznamená, že by to šlo i v Praze ... :D :D :D
Jasný,to je jako s klimatizací, tu můžou mít i v horským Liberci, kde ji zapnou tak jednou dvakrát do roka, ale v Praze to nejde (prý není na střeše místo).

Argil
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 20.9.2006 19:21
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Argil » 24.10.2006 14:31

To, že to jde ve všech ostatních městech ještě neznamená, že by to šlo i v Praze ... :D :D :D

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 23.10.2006 20:05

Alespoň něco, nevím proč nejsou tlačítka před prvníma a za zadníma dveřma u ostatních rekonstrukcí T3 (ve všech oststních městech to jde)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Prostredni dvere

Příspěvek od demon » 23.10.2006 15:59

trainzjohny píše:No to snad ne, doufám že to bude jak u nízkých kačen dole modrý vozíček a nahoře zelenožlutý pro normání kaštany.
Dneska jsem trochu zapátral a tlačítka POD budou na waně umístěna stejně jako u NP kačen, tedy dole i nahoře u prostředních dveří i před prvními a za posledními dveřmi. Na fotkách ve fotožurnálu z minulého týdne je jeden předkreslený otvor vidět, dnes už jsou všechny i vyvrtány.

http://foto.prazsketramvaje.cz/dilny/index.php?p=5

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 23.10.2006 15:54

DJ LA DÉFENSE píše:Tady, jde ale i o špatnou informovanost lidí. Třeba není tak dávno, kdy na nich nebyly ani piktogramy. A navíc zatim těch nízkejch kačen je málo, až jich bude víc lidé si zvyknou. Je to jako s čudlikem na dveře. Pak jak cestující má poznat, že jde až o takovéhle vylepšení vozu KT8D5, když dopravní podnik předvádí neustále pouze rekonstrukce typu T3 v nichž cestující nenajde nic nového. :?
V Brne je jich hodne (na lince 8 kazdy druhy spoj), a stejne hodne hure pohyblivych lidi leze do schodu. A ono kdyz je v te NP casti jen 6 zidli (z toho 4 sklopne), tak neni ani divu. KT8N je proste takova nouzovka, ktera vyrazne zjednodusi prepravu kocarku a vozicku, ale vic od toho necekejme - nikdy to nebude plnohodnotna NP tramvaj.

Jinak kdyz byla o prazdninach pred 2 lety v Brne vyluky, kde byly potreba KT, tak se na lince 1 docasne zrusili garantovana NP poradi. Nevidim duvod, proc by to neslo i v Praze. Naopak na linkach, kam byly kvuli uvrati KT predisponovana byly docasne NP spoje zavadeny. Velke vyluky se ale delaji temer vyhradne o prazdninach, takze zruseni/zavedeni NP-poradi vzdy souvidi se zmenou jizdniho radu.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 23.10.2006 15:10

Petr píše:Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)
Tady, jde ale i o špatnou informovanost lidí. Třeba není tak dávno, kdy na nich nebyly ani piktogramy. A navíc zatim těch nízkejch kačen je málo, až jich bude víc lidé si zvyknou. Je to jako s čudlikem na dveře. Pak jak cestující má poznat, že jde až o takovéhle vylepšení vozu KT8D5, když dopravní podnik předvádí neustále pouze rekonstrukce typu T3 v nichž cestující nenajde nic nového. :?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 23.10.2006 14:58

Bobek píše::roll: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.(...)
Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 23.10.2006 14:50

Bobek píše::roll: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.

Edit:
Jaksi netvrdím, že taková situace nastane, ale pokud ano, tak by podle mého názoru bylo lepší nevyužívat obousměrnost vozidel, než jejich nízkopodlažnost.
Nebuď blblounkej. Vycházejme z toho, že nízký kačeny budou vystavované na linky, na kterých jsou vystaveny v současné době kačený normální to znamená, že na 3 je cca 21 pořadí a na 15 zhruba je KT8D5, to znamená, že až budou všechny kátéčka znízkopodlažněný budeme mít v Praze už i slušnou flotilu Škodovek (ať už jakákoliv podoba) proto můžeme na 3 vypravit bez problémů těch 15 nízkejch káté. Jenže v jř a garantované budou třeba každé třetí pořadí, takže při výluce třeba můžeme 10 kačen z těch 15 stáhnout pro výluku. Takhel to bude.

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 23.10.2006 14:01

8509 viděna na zkušebce v 9:02 na Obloukové, později v 9:25 na Teplárně Michle.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Wana T3R

Příspěvek od trainzjohny » 23.10.2006 12:09

KT8D5 píše:Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?
Jasně a také trolejbusovým čelem !!

KT8D5

Re: Wana T3R

Příspěvek od KT8D5 » 23.10.2006 7:04

demon píše:No ta výzbroj na zadku... :roll: Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.
Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Wana T3R

Příspěvek od demon » 23.10.2006 6:21

KT8D5 píše:A co tohle ?
No ta výzbroj na zadku... :roll: Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.

Odpovědět