Trochu si pleteš pojmy, watslaw to napsal správně. Přesah 550mm tam opravdu je, ale na délku v ose. Vybočení čela je vybočení hrany v oblouku a má vliv na vnější průjezdný profil v oblouku. A oproti klasické T3 je vybočení čel, tím pádem průjezdný profil větší o těch 67mm v oblouku o průměru 20m. Problém u kačen je že mají široký čumák který právě hodně vybočuje, narozdíl od wany která má úzký čumák jako na T3.izzy píše:Ja u cel tedy vidim 550mm...vybocenim cel byl myslen presah oproti klasice ne vyboceni hrany...
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Podíval jsem se na čísla (u tvého obrázku) a u čel je rozdíl 67, zatímco u středu 95.5, takže z obrázku plyne opak toho, co tvdíšizzy píše:Panove jiz mnohokrat byl zverejnovan tento obrazek: A z neho jasne plyne ze nejvetsi problem jsou jako vzdy cela vozu a ne stred - staci se podivat na cisla...KT8 taky nejvic vykukuje cely a v porovnani s Variem jeste vyrazneji...
V Brně se s wanami dělaly profilové zkoušky, na některých místech, kde se 2 T3 mohou míjet Varia nevyjdou, ale na některých zákazech míjení KT8 zase projedou.
Faktem je, že v oblouku vybíká prostřední část z důvodu vyšší vzdálenosti otočných čepů a nepatrně také čelo.
Faktem je, že v oblouku vybíká prostřední část z důvodu vyšší vzdálenosti otočných čepů a nepatrně také čelo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
No ona spíš 8151 nejezdila než jezdila.Proxy píše:Pokud vím tak 8151 jezdila dost dlouho bez kaštanů než byla schválená a je to pro ouřady skutečně něco jiného než T3R.P
... stejně tak jako KT8D5 a KT8D5.RN2P nebo RT6N1 a RT6N2
Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Pokud vím tak 8151 jezdila dost dlouho bez kaštanů než byla schválená a je to pro ouřady skutečně něco jiného než T3R.Parny píše:Nový typ Snad ne. Vždyť je to o jedno okno delší Krnovák.
Takže T3R.PV muselo mít taky schválení od DÚ? Vždyť je není T3R.P, ale taky nový typ. T3R.PLF jezdí podobný LBC a OV a ty jsou schválený. A projet by to mělo bezproblémů celou síť vždyť to má podobný profil jako kačena.
... stejně tak jako KT8D5 a KT8D5.RN2P nebo RT6N1 a RT6N2
Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
Nový typ Snad ne. Vždyť je to o jedno okno delší Krnovák.Proxy píše:Je to nový typ...
Takže T3R.PV muselo mít taky schválení od DÚ? Vždyť je není T3R.P, ale taky nový typ. T3R.PLF jezdí podobný LBC a OV a ty jsou schválený. A projet by to mělo bezproblémů celou síť vždyť to má podobný profil jako kačena.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
No, nechcvi machrovat, ale má to jezdit na dvojce, tak proč v celé síti hned te? mOhli by přeci zkoušet postupně... Ale nevím jak by se to dělalo. Možná na víkend ji třeba z dvojky stáhout a jet zkušebky kamsi...Proxy píše:Je to nový typ - takže bych se spíš ptal jestli už má požehnání od drážního úřadu???
Pak také záleží, jestli ji budou zkoušet pouze na jedné lince nebo v celé síti...
Není nebo ještě dnes ráno nebyla, poslední informace je, že dorazí snad v pondělí.arny píše:30. května 200 šla do ÚD na přestavbu tak počítám, že v listopadu 2005 byla z ní 8300.
Nevíte někdo jestli už je Wana Ve Vokovicích? Rád bych si jí prohlédl zblízka. Když jsem jí viděl v listopadu tak to byl ještě skelet?
Čekáme na ni
30. května 200 šla do ÚD na přestavbu tak počítám, že v listopadu 2005 byla z ní 8300.2217 píše:\Dík. kdy to bylo? Sicejsem zrovna dočetla celé fórum UD, ale tohle si ěnjka nepamatuju...
Nevíte někdo jestli už je Wana Ve Vokovicích? Rád bych si jí prohlédl zblízka. Když jsem jí viděl v listopadu tak to byl ještě skelet?