ale kde si ji mam najít:?:tramvajak píše:Neboj, však ty si tu fotku určitě zase někde štípneš...
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
No vzhledem k tomu, že je to úplně první zkušebka tušim 19.prosince o který jsem předem nevěděl ani já, tak to musel fotit někdo z Technický kontroly co tam s tim jel. Absolut to určitě nebyl.Neral píše:Kdo je autorem této fotky:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022843.jpg
S tím to názorem se takřka ztotožnuji. Průkaz způsobilosti LBC měla jen se sní nesvezla a neotestovala jí pražská Technická kontrola a s tím profilem ta tak velký problém není, když je většina tratí stavěna na káču. Takže až se tou naší najezdí pořádně Techniká Kontrola tak půjde do provozu.7080 píše:On je totiž rozdíl mezi technickou způsobilostí k provozu, to by liberecká měla a ve způsobilosti k provozu na pražských tratích. Hlavně co se týče průjezdního profilu tratí.
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Není lepší se zeptat přímo na K-reportu? Zde asi těžko od někoho získáš souhlas..Neral píše:Kdo je autorem této fotky:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022843.jpg
Rád bych jí použil pro jistou fotomontáž.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je autorem této fotky:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022843.jpg
Rád bych jí použil pro jistou fotomontáž.
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022843.jpg
Rád bych jí použil pro jistou fotomontáž.
On je totiž rozdíl mezi technickou způsobilostí k provozu, to by liberecká měla a ve způsobilosti k provozu na pražských tratích. Hlavně co se týče průjezdního profilu tratí.Proxy píše:Možná do toho úplně nevidím, ale když se tu v září diskutovalo proč zapůjčená liberecká wana nemůže při průvodu v rámci DODu vozit cestující v Praze, tak tu někdo z dobře informovaných napsal, že nemá průkaz způsobilosti pro Prahu... tak nevím
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Možná do toho úplně nevidím, ale když se tu v září diskutovalo proč zapůjčená liberecká wana nemůže při průvodu v rámci DODu vozit cestující v Praze, tak tu někdo z dobře informovaných napsal, že nemá průkaz způsobilosti pro Prahu... tak nevímarny píše:Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou argumentovat můžu, protože DÚ (drážní úřad) je jen jeden, pouze má tři oblastní správy a na tyto vozidla je vydán průkaz způsobilosti. Takže jsou schválené k provozu v celé ČR. I když máš pravdu v tom, že pro ně je vše problém.
Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou argumentovat můžu, protože DÚ (drážní úřad) je jen jeden, pouze má tři oblastní správy a na tyto vozidla je vydán průkaz způsobilosti. Takže jsou schválené k provozu v celé ČR. I když máš pravdu v tom, že pro ně je vše problém Vzpomínám si jaký sme s nima měly problémi se systéme TRS pro ČD u loko 122 a 150/151. Jde opravdu jen o ten PZ a to by neměl být nejmenší problém. Je to "LBC" Wana zkřížená s pražským krnovákem.Proxy píše:Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
U RT6N je problém, že nikdy průkaz způsobilosti nezískala a otázka jestli ho někdy mít bude, protože od 1.12. nemůže ani do zkušebního provozu (Možná mě DP překvapí zkušebky si u DU, prodloužila) .