T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
viva.tv1
Uživatel
Příspěvky: 410
Registrován: 22.12.2006 15:31
Bydliště: 1, 5, 6, 9, 11, 16, 19, A22, A25, A26, A27, A53, A55, A56 i S5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od viva.tv1 » 07.1.2007 13:40

tramvajak píše:Neboj, však ty si tu fotku určitě zase někde štípneš... :?
ale kde si ji mam najít:?: :roll:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 07.1.2007 13:36

viva.tv1-T6A5 píše:Nemá někdo z vás fotku(y) tý wany? Aspoň se podivam jakej je to hnus!
Neboj, však ty si tu fotku určitě zase někde štípneš... :?

viva.tv1
Uživatel
Příspěvky: 410
Registrován: 22.12.2006 15:31
Bydliště: 1, 5, 6, 9, 11, 16, 19, A22, A25, A26, A27, A53, A55, A56 i S5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od viva.tv1 » 07.1.2007 13:31

Nemá někdo z vás fotku(y) tý wany? Aspoň se podivam jakej je to hnus!

Uživatelský avatar
Valema
Uživatel
Příspěvky: 208
Registrován: 08.11.2006 18:58

Příspěvek od Valema » 07.1.2007 0:28

no jestli jste si nevšimli tak ta wana nejede prostě stojí takže jak už Demon psal někdo z technický kontroly

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 06.1.2007 23:46

Neral píše:Kdo je autorem této fotky:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022843.jpg
No vzhledem k tomu, že je to úplně první zkušebka tušim 19.prosince o který jsem předem nevěděl ani já, tak to musel fotit někdo z Technický kontroly co tam s tim jel. Absolut to určitě nebyl.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 06.1.2007 23:29

není to od absoluta? ale nevim...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 06.1.2007 22:41

pan Vedoucí píše:Není lepší se zeptat přímo na K-reportu? Zde asi těžko od někoho získáš souhlas..
No jen kdyby to třeba byl někdo, kdo se vyskytuje i tady, tak jsem to chtěl zkusit nejdřív tu, když už tu ta fotka byla, protože K-Report moc nepoužívám...

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 06.1.2007 18:24

7080 píše:On je totiž rozdíl mezi technickou způsobilostí k provozu, to by liberecká měla a ve způsobilosti k provozu na pražských tratích. Hlavně co se týče průjezdního profilu tratí.
S tím to názorem se takřka ztotožnuji. Průkaz způsobilosti LBC měla jen se sní nesvezla a neotestovala jí pražská Technická kontrola a s tím profilem ta tak velký problém není, když je většina tratí stavěna na káču. Takže až se tou naší najezdí pořádně Techniká Kontrola tak půjde do provozu.

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 06.1.2007 18:24

Neral píše:Kdo je autorem této fotky:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022843.jpg
Rád bych jí použil pro jistou fotomontáž. :)
Není lepší se zeptat přímo na K-reportu? Zde asi těžko od někoho získáš souhlas..

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 06.1.2007 18:18

Kdo je autorem této fotky:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022843.jpg
Rád bych jí použil pro jistou fotomontáž. :)

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 06.1.2007 13:39

Proxy píše:Možná do toho úplně nevidím, ale když se tu v září diskutovalo proč zapůjčená liberecká wana nemůže při průvodu v rámci DODu vozit cestující v Praze, tak tu někdo z dobře informovaných napsal, že nemá průkaz způsobilosti pro Prahu... tak nevím :?:
On je totiž rozdíl mezi technickou způsobilostí k provozu, to by liberecká měla a ve způsobilosti k provozu na pražských tratích. Hlavně co se týče průjezdního profilu tratí.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 06.1.2007 12:02

arny píše:Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou argumentovat můžu, protože DÚ (drážní úřad) je jen jeden, pouze má tři oblastní správy a na tyto vozidla je vydán průkaz způsobilosti. Takže jsou schválené k provozu v celé ČR. I když máš pravdu v tom, že pro ně je vše problém.
Možná do toho úplně nevidím, ale když se tu v září diskutovalo proč zapůjčená liberecká wana nemůže při průvodu v rámci DODu vozit cestující v Praze, tak tu někdo z dobře informovaných napsal, že nemá průkaz způsobilosti pro Prahu... tak nevím :?:

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 05.1.2007 22:52

Jj, poněvadž čumák se dá srovnat spíše s klasickou T3..., ale tramvaj má vetší délku, tudíž v obloucích můžou nastávat problémy... :roll:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 05.1.2007 22:44

Podle nového dodatku D1/2 se wana považuje za vozidlo stejné kategorie jako je KT, takže pro něj platí stejná omezení co se týče potkávání v obloucích. Problémový je opravdu prostředek nikoli čumák.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 05.1.2007 18:35

Proxy píše:Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou nelze argumentovat, páč to má na starosti jiný dopravní úřad...
Libereckou, ostravskou nebo brněnskou wanou argumentovat můžu, protože DÚ (drážní úřad) je jen jeden, pouze má tři oblastní správy a na tyto vozidla je vydán průkaz způsobilosti. Takže jsou schválené k provozu v celé ČR. I když máš pravdu v tom, že pro ně je vše problém Vzpomínám si jaký sme s nima měly problémi se systéme TRS pro ČD u loko 122 a 150/151. Jde opravdu jen o ten PZ a to by neměl být nejmenší problém. Je to "LBC" Wana zkřížená s pražským krnovákem.

U RT6N je problém, že nikdy průkaz způsobilosti nezískala a otázka jestli ho někdy mít bude, protože od 1.12. nemůže ani do zkušebního provozu (Možná mě DP překvapí zkušebky si u DU, prodloužila) .

Odpovědět