T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
abyste víc pochopili souvislost tak tady je trochu větší úryvek z dokumentace: Na přelomu let 2006 a 2007 byly v ústředních dílnách Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s. v Hostivaři postaveny dva nízkopodlažní tramvajové vozy T3R.PLF, jejichž skříň typu VarCB3LF dodala firma Pragoimex a.s.
Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. ...V prostoru u předních a zadních dveří je podlaha umístěna v normální úrovni (860 mm, u původního vozu T3 900 mm).
Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. ...V prostoru u předních a zadních dveří je podlaha umístěna v normální úrovni (860 mm, u původního vozu T3 900 mm).
to já vím, ale tahle informace je z dokumentace k pražské waně, na titulní straně je její fotka a logo DPP. proto jsem to tu napsal. je pravda, že při rozjedu má pražská wana trochu jiný zvuk než T3R.PVDavidD píše:Ne ne, Pražská wana má stejnosměrné motory s výzbrojí Progress.Europulse se používa do wan u kterých se předpokládá provoz z vleky. Tak že je ve městech Ostrava,Brno...nevím jakou výzbroj mají v Olomouci.
Ne ne, Pražská wana má stejnosměrné motory s výzbrojí Progress.Europulse se používa do wan u kterých se předpokládá provoz z vleky. Tak že je ve městech Ostrava,Brno...nevím jakou výzbroj mají v Olomouci.mechurav píše:chtěl jsem se zeptat na pár věcí: zde úryvek z prezentace pražské wany: Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. - pokud má asynchronní motory tak ty nejsou stejnosměrné, ale střídavé. takže podle té prezentace nemůže mít Progress ale Europulse jako mají wany v Ostravě, Brně atd.
jen mě to zajímá, když je to takhle oficiálně prezentováno.
zde je důkaz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Asynchronn%C3%AD_motor
chtěl jsem se zeptat na pár věcí: zde úryvek z prezentace pražské wany: Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. - pokud má asynchronní motory tak ty nejsou stejnosměrné, ale střídavé. takže podle té prezentace nemůže mít Progress ale Europulse jako mají wany v Ostravě, Brně atd.
jen mě to zajímá, když je to takhle oficiálně prezentováno.
zde je důkaz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Asynchronn%C3%AD_motor
jen mě to zajímá, když je to takhle oficiálně prezentováno.
zde je důkaz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Asynchronn%C3%AD_motor
Tak včera jsem se svezl nízkopodlažní Té-trojkou a v interiéru mě zarazila jedna věc. Znalí snad budou vědět.
* V nízkopodlažní části jsem se díval na okenní sloupky a připadlo mi, že jsou snad nastavované nebo já nevím, jak bych to řekl, prostě jako když máte dvě papírové role a jednu vsunete shora do té druhé. Tak mi připadaly ty sloupky, jako že ten horní byl vsunut do toho dolního. To je tak schválně
* Také bych se chtěl ještě zeptat, jestli je šířka dveří u T3R.PLF stejná jako u T3R.P/T3R.PV
Předem děkuji za odpověď
* V nízkopodlažní části jsem se díval na okenní sloupky a připadlo mi, že jsou snad nastavované nebo já nevím, jak bych to řekl, prostě jako když máte dvě papírové role a jednu vsunete shora do té druhé. Tak mi připadaly ty sloupky, jako že ten horní byl vsunut do toho dolního. To je tak schválně
* Také bych se chtěl ještě zeptat, jestli je šířka dveří u T3R.PLF stejná jako u T3R.P/T3R.PV
Předem děkuji za odpověď
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Nemýlíš, zatím není žádný skelet ani na wanu, ani na další R.PV a to se mělo v dubnu odevzdávat...Proxy píše:Vzhledem k tomu, že výrobce náhradních skříní KOS Krnov jako obvykle nestíhá dodávky, tak optimisticky tipuji, že nejdřív někdy na podzim.
Pokud se nemýlím, tak aktuálně není v ÚDu rozpracovaná žádná nová wana, ani dodaný další potřebný skelet.
Půjde-li vše podle plánu (jako že bych na to moc nevsázel... ), tak by jsme se dalších wanních přírůstků měli dočkat v měsících červenci, září, říjnu, listopadu a prosinci.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Vzhledem k tomu, že výrobce náhradních skříní KOS Krnov jako obvykle nestíhá dodávky, tak optimisticky tipuji, že nejdřív někdy na podzim.Neral píše:Kdy se vůbec dočkáme dalšího přírůstku do waní flotily?
Pokud se nemýlím, tak aktuálně není v ÚDu rozpracovaná žádná nová wana, ani dodaný další potřebný skelet.