tak to ses asi koukal špatně, ještě jednou se tam podívej, je tam i fotogalerie pražské wany s odkazem na prazsketramvaje.czProxy píše:Já jsem tedy na stránkách Pragoimexu v Produktech žádnou tramvaj T3R.PLF nenašel Je tam pouze VarioLF, která je primárně nabízena jako nová tramvaj
o T3R.PLF jsem jediný oficiální text našel v březnovém DP-kontaktu na straně 13, kde se nepíše, že by se po elektrické stránce tato rekonstrukce lišila od T3R.P
http://www.dpp.cz/obrazky/90014/Kontakt0307.pdf
Podíval jsem se také na stránky výrobce výzbroje Gegelec a referencích se píše, že T3R.PLF má Progress
http://www.cegelec.cz/Cz/Ref_CZ.pdf (strana 5)
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem tedy na stránkách Pragoimexu v Produktech žádnou tramvaj T3R.PLF nenašel Je tam pouze VarioLF, která je primárně nabízena jako nová tramvajmechurav píše:pravděpodobně by opravdu stálo za to upozornit Pragoimex, jak v dokumentaci tak na jejich stránkách je napsáno že T3.PLF má asynchronní motory a Europulse a když se klikne na fotografie, je tam pražská a liberecká wana. (i když ve společnosti ostravských, brněnských a olomouckých)
je to opravdu chyba výrobce, který ale tak špatně informuje o svých produktech
také jsem koukal na konkurenční stránky věnované pražské T3.PLF a je tam také napsáno, že má asynchronní motory.
pak vyvstává otázka, že tato informace je na mnoha místech ale info o tom, že má progres je jen na jednom a to zde.
o T3R.PLF jsem jediný oficiální text našel v březnovém DP-kontaktu na straně 13, kde se nepíše, že by se po elektrické stránce tato rekonstrukce lišila od T3R.P
http://www.dpp.cz/obrazky/90014/Kontakt0307.pdf
Podíval jsem se také na stránky výrobce výzbroje Gegelec a referencích se píše, že T3R.PLF má Progress
http://www.cegelec.cz/Cz/Ref_CZ.pdf (strana 5)
zdej e odkaz na další stránky na kterých je psáno o asynchronních motorech, a nejsou opravdu jediné - http://prahamhd.vhd.cz/Tramvaje/T3RPLF.htm
pravděpodobně by opravdu stálo za to upozornit Pragoimex, jak v dokumentaci tak na jejich stránkách je napsáno že T3.PLF má asynchronní motory a Europulse a když se klikne na fotografie, je tam pražská a liberecká wana. (i když ve společnosti ostravských, brněnských a olomouckých)
je to opravdu chyba výrobce, který ale tak špatně informuje o svých produktech
také jsem koukal na konkurenční stránky věnované pražské T3.PLF a je tam také napsáno, že má asynchronní motory.
pak vyvstává otázka, že tato informace je na mnoha místech ale info o tom, že má progres je jen na jednom a to zde.
je to opravdu chyba výrobce, který ale tak špatně informuje o svých produktech
také jsem koukal na konkurenční stránky věnované pražské T3.PLF a je tam také napsáno, že má asynchronní motory.
pak vyvstává otázka, že tato informace je na mnoha místech ale info o tom, že má progres je jen na jednom a to zde.
skříň vyrábí Krnovské strojírny, Pragoimex tu tramvaj navrhne, takže od skříně, přes vzhled čel, použití materiálů, výzbroje, atd. a buď jí vyrobí sám, nebo tuto dokumentaci předá určitému dopravnímu podniku a on si jí sám vyrobí ve svých dílnách (případ Prahy nebo Ostravy). a právě z této dokumentace jsem zde citoval.Oskar píše:No nepředpokládám, že by bylo možné spolu elektricky spřáhnout wanu s europulsem a T3R.P s Progressem, jak se to údajně už zkoušelo. Takže se výrobce asi seknul. Možná by stálo za to, ho na to upozornit. Kromě toho, pokud vím, tak pragoimpex vyrábí jen skříň, takže mu je celkem jedno, co se tam dá za motory.
No nepředpokládám, že by bylo možné spolu elektricky spřáhnout wanu s europulsem a T3R.P s Progressem, jak se to údajně už zkoušelo. Takže se výrobce asi seknul. Možná by stálo za to, ho na to upozornit. Kromě toho, pokud vím, tak pragoimpex vyrábí jen skříň, takže mu je celkem jedno, co se tam dá za motory.mechurav píše:chtěl bych jen vysvětlit to, že v dokumentaci k pražské waně od ČKD pragoimex je napsáno, že má asynchronní motory ale všichni tu tvrdí, že má progress, což se samozřejně vylučuje. zatím mi na tuto záležitost nedokázal nikdo odpovědět, ale "výrobci" bych asi věřil stejně víc
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
těch odlišností zase tolik není, spíše bych to nazval vychytávkama, ano, podlaha je níže o 4 cm, ale kdo to pozná v běžném provozu? dotaz byl směrován na šířku dveří, nenapsal jsem, jen, že jsou o dva cm delší, takže kolem nich netáhne - více na http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2007040801mechurav píše:ale má třeba vysokou podlahu nižší než T3 atd. pokud vím od výrobce, tak změn a odlišností od T3RP a RPV je tam dost. ty schody vím na 100%