T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
zdej e odkaz na další stránky na kterých je psáno o asynchronních motorech, a nejsou opravdu jediné - http://prahamhd.vhd.cz/Tramvaje/T3RPLF.htm
pravděpodobně by opravdu stálo za to upozornit Pragoimex, jak v dokumentaci tak na jejich stránkách je napsáno že T3.PLF má asynchronní motory a Europulse a když se klikne na fotografie, je tam pražská a liberecká wana. (i když ve společnosti ostravských, brněnských a olomouckých)
je to opravdu chyba výrobce, který ale tak špatně informuje o svých produktech
také jsem koukal na konkurenční stránky věnované pražské T3.PLF a je tam také napsáno, že má asynchronní motory.
pak vyvstává otázka, že tato informace je na mnoha místech ale info o tom, že má progres je jen na jednom a to zde.
je to opravdu chyba výrobce, který ale tak špatně informuje o svých produktech
také jsem koukal na konkurenční stránky věnované pražské T3.PLF a je tam také napsáno, že má asynchronní motory.
pak vyvstává otázka, že tato informace je na mnoha místech ale info o tom, že má progres je jen na jednom a to zde.
skříň vyrábí Krnovské strojírny, Pragoimex tu tramvaj navrhne, takže od skříně, přes vzhled čel, použití materiálů, výzbroje, atd. a buď jí vyrobí sám, nebo tuto dokumentaci předá určitému dopravnímu podniku a on si jí sám vyrobí ve svých dílnách (případ Prahy nebo Ostravy). a právě z této dokumentace jsem zde citoval.Oskar píše:No nepředpokládám, že by bylo možné spolu elektricky spřáhnout wanu s europulsem a T3R.P s Progressem, jak se to údajně už zkoušelo. Takže se výrobce asi seknul. Možná by stálo za to, ho na to upozornit. Kromě toho, pokud vím, tak pragoimpex vyrábí jen skříň, takže mu je celkem jedno, co se tam dá za motory.
No nepředpokládám, že by bylo možné spolu elektricky spřáhnout wanu s europulsem a T3R.P s Progressem, jak se to údajně už zkoušelo. Takže se výrobce asi seknul. Možná by stálo za to, ho na to upozornit. Kromě toho, pokud vím, tak pragoimpex vyrábí jen skříň, takže mu je celkem jedno, co se tam dá za motory.mechurav píše:chtěl bych jen vysvětlit to, že v dokumentaci k pražské waně od ČKD pragoimex je napsáno, že má asynchronní motory ale všichni tu tvrdí, že má progress, což se samozřejně vylučuje. zatím mi na tuto záležitost nedokázal nikdo odpovědět, ale "výrobci" bych asi věřil stejně víc
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
těch odlišností zase tolik není, spíše bych to nazval vychytávkama, ano, podlaha je níže o 4 cm, ale kdo to pozná v běžném provozu? dotaz byl směrován na šířku dveří, nenapsal jsem, jen, že jsou o dva cm delší, takže kolem nich netáhne - více na http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2007040801mechurav píše:ale má třeba vysokou podlahu nižší než T3 atd. pokud vím od výrobce, tak změn a odlišností od T3RP a RPV je tam dost. ty schody vím na 100%
abyste víc pochopili souvislost tak tady je trochu větší úryvek z dokumentace: Na přelomu let 2006 a 2007 byly v ústředních dílnách Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s. v Hostivaři postaveny dva nízkopodlažní tramvajové vozy T3R.PLF, jejichž skříň typu VarCB3LF dodala firma Pragoimex a.s.
Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. ...V prostoru u předních a zadních dveří je podlaha umístěna v normální úrovni (860 mm, u původního vozu T3 900 mm).
Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. ...V prostoru u předních a zadních dveří je podlaha umístěna v normální úrovni (860 mm, u původního vozu T3 900 mm).
to já vím, ale tahle informace je z dokumentace k pražské waně, na titulní straně je její fotka a logo DPP. proto jsem to tu napsal. je pravda, že při rozjedu má pražská wana trochu jiný zvuk než T3R.PVDavidD píše:Ne ne, Pražská wana má stejnosměrné motory s výzbrojí Progress.Europulse se používa do wan u kterých se předpokládá provoz z vleky. Tak že je ve městech Ostrava,Brno...nevím jakou výzbroj mají v Olomouci.