No ale krom dvou techniků jako ty žádný takový cestující v PRaze není, tady se nechá ujet ta wana (byť super na údržbu a provoz) a počkají si na tu vychlazenou 15T, kde si sednou, protože má víc sedaček a lepší interiér, ale to technik nevidí (nebo nechce vidět).demon píše: ↑19.8.2022 22:58Technici jsou ti, co tu dopravu dělají, nikoliv šotouši.trainzjohny píše: ↑19.8.2022 16:06T3 je starý vrak. Když do 14T dáš klimu, naprostá většina cestujících to bude brát za dobrý moderní vozidlo, kdyžto wana bude stoletý vrak, tady je názorně vidět, jak by technici do toho měli kecat co možná nejmíň.
Doprava se totiž nedělá pro šotouše, ale pro cestující a ti raději nechají ujet 14T nebo 15T bez klimy a počkají si na wanu.
Ono proč by taky někdo nechal ujet vychlazenou 15T s přehledným interiérem a lezl do prolejzačky kde bude na padnutí, pokud nemá nějaký mentální problém s 15T.
Takže si dál mel věci o šotouších, ale realita je taková, že jak to od přelomu května/června do konce září co je teplo, nemá klimu, je to pro cestující starý vrak, nebo blbá 14T/15T bez klimy.
A i když chápu, že se ty wany dělají prioritně na noční (kde je NP k prdu) tak nevybavení klimou je odsouvá do pozice starého vraku po opravě a tak to cestující uvidí a tak to prostě je, můžeš s tím polemizovat, můžeš nazývat ten milión lidí co to tak vidí šotouši, blbci nebo jak chceš, ale nic tím nezměníš, prostě se opravuje tramvaj do stavu jaký měla mít před 20 lety a jak vypadala už před 60 lety, což v dnešní době s výhledem provozu dalších 30 let je ostuda.
Imho kdyby to bylo tak strašně super, tak proč ostatní města která wany před 15-20 dělala je nedělá dál ?! Asi proto, že už to prostě není řešení, už je na ně pozdě. Bylo to dobré řešení, ale tak v roce 2005, ne o 20 let později.