T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 13.8.2017 21:45

demon napsal:Neprokecl a bude. :D


Prokecl 8-) Nebo snad někde už je oficiálně, že je to schválené ;) I na oslavném článku FB ROPIDu se pořád psalo, že to je "v plánu".
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod demon v 13.8.2017 21:39

Neprokecl a bude. :D
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 13.8.2017 21:14

demon napsal:To tak nevypadá, je to jisté a je to tak v pořádku.
Tohle "prvenství" Plzni milerád přenechám... 8-)


Když ses už prokecl :wink:

Bude aspon nějaká změna oproti té ultrasociální verzi co vidíme v ulicích?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod ZXS91 v 04.8.2017 12:34

MM-Mikulovsky napsal:to zcela nechápu - nočky přece řidiči odstavují na DO = do tzv. lodě si je depáci při přejezdu mohou přeházet dle libosti, jak se jim zrovna "zlíbí" je nově seřadit a případně spojit :!:


To platí v okamžiku, kdy ty vozy za hodinku až dvě zas nevyjíždí ven na denní...
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
 
Založen: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 51

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 04.8.2017 11:33

Bobik napsal:......]To si nemyslím, bo když se ráno podaří 96 předjet ve vratech 91 a přijedou oproti "papíru" (zátahovejm časům podle Dorisu) prohozený, tak depáci dost kvičej.
Ale je pravda, že netuším, zdali kvůli tomu, že přijde jiná tram jako druhej vůz předchozí už připravený, nebo protože je vepředu to, co mělo bejt vzadu.
to zcela nechápu - nočky přece řidiči odstavují na DO = do tzv. lodě si je depáci při přejezdu mohou přeházet dle libosti, jak se jim zrovna "zlíbí" je nově seřadit a případně spojit :!:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Bobik v 04.8.2017 0:01

Temsor napsal:Spíš náhoda, že to tak při zátahu - spojovaní vyšlo
To si nemyslím, bo když se ráno podaří 96 předjet ve vratech 91 a přijedou oproti "papíru" (zátahovejm časům podle Dorisu) prohozený, tak depáci dost kvičej.
Ale je pravda, že netuším, zdali kvůli tomu, že přijde jiná tram jako druhej vůz předchozí už připravený, nebo protože je vepředu to, co mělo bejt vzadu.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Temsor v 03.8.2017 19:17

Bobik napsal:... v základní poloze byly ramena kolmo k zemi, což tolik nevadilo, bo řidič seděl uprostřed (ale stejně to bylo "divný"), zatímco u R.P sedí drobet vlevo, takže by měl stěrač v klidový poloze přímo proti očím.


Co se inspirovat u T6 první/druhé výrobní série? #0026, bratislava anebo v historii u K1 ale i v např. Brně 1, 2, stěrač vpředu vlevo, vzadu vpravo

ZXS91 napsal:
Bobik napsal:...No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6)...


Jojo, 8326, aspoň už ji depo dává jako zadní, dnes jsem ji měl na 25


Spíš náhoda, že to tak při zátahu - spojovaní vyšlo
Temsor
Uživatel
 
Založen: 12.3.2005 11:31
Bydliště: Praha

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod DavidD v 03.8.2017 18:15

9001 napsal:PeS si z toho sice dělá srandu, ale bohužel má pravdu..

Bezpečnost T3. On někdo píše, že nemá rám atd.? Pouze je úrovni doby, kdy v Boleslavi sjížděly MBéčka... A i spousta nehod s čímkoli větším než je osobní auto dokazuje, že je "lepší" mít čelní náraz ve 14T/15T než v T3...

Zbytek se už řešil, a to námitky ze strany řidičů, které byly natvrdo shozeny pod stůl ;-).
Vždy jde o úhel pohledu, pokud narazí náklaďák do boku 14T,15T, tak tím projede jako nůž dortem, v tomto případě dopadne mnohem lépe vůz T3..
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 03.8.2017 17:24

PeS si z toho sice dělá srandu, ale bohužel má pravdu..

Bezpečnost T3. On někdo píše, že nemá rám atd.? Pouze je úrovni doby, kdy v Boleslavi sjížděly MBéčka... A i spousta nehod s čímkoli větším než je osobní auto dokazuje, že je "lepší" mít čelní náraz ve 14T/15T než v T3...

Zbytek se už řešil, a to námitky ze strany řidičů, které byly natvrdo shozeny pod stůl ;-).
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod DavidD v 03.8.2017 15:08

Bobik napsal:
MKzB napsal:Přestavba Progressu z analogu na digitál je asi jediný vedlejší modernizační krok.
A zaplaťpánbůh za něj. Ať si kdo chce co chce říká, analog versus digitál jsou nebe a dudy.

Ano s tím se dá plně souhlasit, analog je méně poruchový a v principu jednoduší výzbroj, proto jí dodnes výhradně nakupují na východě a o digitálu nechtějí ani slyšet..myslím si, že si touto modernizací výzbroje nepomůžeme.. Jedině by stálo za úvahu jí zmodernizovat na TV Evropulz a nasadit asynchronní motory.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod demon v 03.8.2017 5:39

Pohon od motorku k převodkám je řešen bowdenem, což je v pružina, takže kladou-li ramínka na suchém skle odpor, bowden se víc stáhne a stíraná plocha se zmenší.
Osa převodovky je dlouhá asi 25 cm, půlmetr fakt ne a je to kvůli její montáži za ochranný rám (ten kterej tam podle některých zdejších "expertů" není a proto je T3 tak "nebezpečná").
Apexy DT-06 se nakupujou dle smlouvy v počtu 150 ks ročně, takže časem se dostane na všechny vozy, ale přednostně se dávaj do vozů s vysílačem určitého typu (LG).
Budou-li se předělávat další RP na wany, tak přednostně ty nejstarší najíždějící do oprav vyššího stupně. Stáří železa na to nemá až tak velkej vliv.
Skříň 8156 se klidně může použít jinde, ale to už je záležitostí současnýho majitele.

Hafíku, ty tvoje slinty možná přišly někomu ze začátku trochu vtipný, ale to už dávno vyprchalo, tak by sis to mohl odpustit... :wink:
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Bobik v 02.8.2017 21:09

mart337 napsal:...a jaký odpor to má při pohybu po skle.
Jo, nad tím jsem taky dumal a napadly mě právě ty slabý motorky. Třeba u 15T, nebo i KTN nepoznáš rozdíl, akorát za sucha to (pochopitelně) vrže. Ale na chod to vliv nemá.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod mart337 v 02.8.2017 18:46

Ono je to asi dost o té údržbě, ale I o tom jak vydatně prší a jaký odpor to má při pohybu po skle. Některý se na suchu skoro nehne a některý za většího deště lítá jak splašenej.
Tuhle jsem měl ten druhej případ, kdy mi stěrač vyskočil až na boční sklo. A díky tomu se uvnitř nějak uvolnil, že už nešel ani rychlou rotou opravit a vyměňovalo se. Docela jsem byl překvypenej, že když se takhle uvolnil, tak se dal prakticky vytáhnout ven i s osou, která byla možná tak půl metru dlouhá. Myslel jsem si, že motorky stěračů jsou někde u kastle, ale takhle to vypadá že jsou hluboko ve voze.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Bobik v 02.8.2017 17:00

fricoolinek2 napsal:Ad stěrače - když už dva, tak alespoň, že nemůžou bejt orientovány jako u starých KT8, kdy se jejich dráhy uprostřed skla překryjí a nezůstává tam ten průzor á-la půlené sklo.
Nojo, jenže u starých KT to mělo zase nevýhodu, že v základní poloze byly ramena kolmo k zemi, což tolik nevadilo, bo řidič seděl uprostřed (ale stejně to bylo "divný"), zatímco u R.P sedí drobet vlevo, takže by měl stěrač v klidový poloze přímo proti očím.
Ale nevím, přijde mi, že je to spíš o vyběhanosti, utaženosti a údržbě (možná slabý motorky), bo někde u R.P běhaj stěrače krásně, někde udělaj jen trapnej pohyb pár cm na obě strany. 8-[
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod ZXS91 v 02.8.2017 15:42

Bobik napsal:...No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6)...


Jojo, 8326, aspoň už ji depo dává jako zadní, dnes jsem ji měl na 25
Naposledy upravil ZXS91 dne 03.8.2017 13:00, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
 
Založen: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 51

Další

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron