T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Fořtík v 19.1.2006 16:13

6432 napsal:Liší se nějak 8300 od ostatních T3R.P když se lišil 6554 od ostatních T3? :?:
No nevím, ale lze předpokládat, že je to vetřelec - digitál mezi analogy. :lol: Ale vzhledem k tomu, že se mají analogy digitalizovat, tak to není žádný hendikep.

Pozn. red.
analogy: 8211-8245, 8301-8322
digitály: 8323 a výš + pravděpodobně 8300
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Odeslatod 6432 v 19.1.2006 15:57

Liší se nějak 8300 od ostatních T3R.P když se lišil 6554 od ostatních T3? :?:
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Odeslatod Pepa v 16.1.2006 21:49

8300 byla v pátek na jízdárně v ÚD
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod Quakeman v 13.1.2006 23:12

U T6A5 sa používajú ventilátory na chladenie pulzných meničov a podĺa série vozov je ventilátor poháńaný DC alebo AC motorom.
Quakeman
 

Odeslatod Karotka v 13.1.2006 18:28

No právě - Progress určitě MG nemá, takže když tyristorka vydává jiný zvuk, tak v ní možná MG zůstal.
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod manil v 13.1.2006 17:52

Motogenerátor na IGBT výzbroji??? To je pěkná šílenost... Jestli něco takového na těch Progressech bylo, tak to mohl být jiný typ staťáku, než se obvykle používá, pak je to bzučení jiné. Na některých vozech se může ventilace vypnout až po daleko delší době..
Uživatelský avatar
manil
Uživatel
 
Založen: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno

Odeslatod Pepa v 13.1.2006 15:22

Taky je v 8025 jsem si vzpoměl. Přesný seznam nemám a neznám.
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod Karotka v 13.1.2006 0:19

Mohlo jít o snížení hlučnosti - co si vzpomenu podle sluchu, tak to měly ještě 8040 a 8042, tedy "A" vozy (přední v dvojici) ex Pankrác. Nejsem si jist, jestli tam MG zůstal, protože ten zvuk neutichl úplně (jako v R.P), ale zůstalo takové tiché bzučení. Co se stalo po předání do Strašnic už nevím, ale přednedávnem jsem jel v 8045: zvuk je jiný než MG ve zrychlovačové T3, ale po zastavení se neztiší, alébrž řve ještě víc, jen na nižší frekvenci (za jízdy je to jako "hhhůůů", po zastavení "ÉÉÉÉ")
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod Marek v 12.1.2006 23:43

Pepa napsal:Má to víc T3M jen teď nevím jaké všechny to jsou. 8033 ho myslim taky má.
Tak to jsem vůbec netušil. Nevíte víc?

Zejména kdy se ta úprava prováděla, o jakou úpravu vlastně šlo (hlavně zda zůstal MG kvůli chlazení, nebo se řešilo jinak), jaký byl zamýšlený smysl té úpravy (především jestliže MG zůstal) a o kolik vozů řádově šlo.
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

Odeslatod Pepa v 12.1.2006 20:15

slimman napsal:Mám takový dojem, že staťáky měly jeden čas všechny (nebo většina) pankráckých T3M. Je to už několik let. Nevzpomínáte někdo ? Nebo to byl jenom 8050 ?
Jinak vím určitě,že při zastavení se ventilátory zpomalily ihned a ne za chvíli jako u T6. Někdo si občas myslel, že vypadla elektrika:. :)


Má to víc T3M jen teď nevím jaké všechny to jsou. 8033 ho myslim taky má.
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod slimman v 12.1.2006 18:25

Mám takový dojem, že staťáky měly jeden čas všechny (nebo většina) pankráckých T3M. Je to už několik let. Nevzpomínáte někdo ? Nebo to byl jenom 8050 ?
Jinak vím určitě,že při zastavení se ventilátory zpomalily ihned a ne za chvíli jako u T6. Někdo si občas myslel, že vypadla elektrika:. :)
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
 
Založen: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Odeslatod manil v 12.1.2006 15:46

Staťáky na T3 jsou pod podlahou, v Brně je zhruba 10 T3M se staťákem. Na jízdu je to jak pro cestující, tak pro řidiče pohodlnější, má to nepatrně menší odběr proudu, ale na druhou stranu je to elektrika navíc, občas se stane, že to třeba někde ráno přimrzne a nejede to. T3M s MG se rozjedou snad kdekoliv. Průjezd přes sekčák se staťákem je taky nepatrně delší, než MG.
Uživatelský avatar
manil
Uživatel
 
Založen: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno

Odeslatod radek31 v 12.1.2006 15:26

tak to teda nevím, jen jsem věděl, že na jednom T3M je staťák a až dneska, když jsem jel s 8050 jako kaštan, jsem si ověřil, který to je vůz
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod Marek v 12.1.2006 15:25

Aha, tak tedy skoro na všech :-)

Zůstal na 8050 alespoň motorgenerátor s nezapojeným dynamem (kvůli chlazení trakčních motorů), nebo ne? A kde je umístěný ten statický měnič?
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

Odeslatod radek31 v 12.1.2006 14:35

Marek napsal:Motorgenerátor je na všech T3, T3SU i T3M.
8050 má statický měnič - nevýhoda je, že když přejede sekci, tak to pak (někdy) tak 2-3 sekundy nejede - holt roubovat na starou tramvaj nové součástky není jen tak :-)
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron