U nás v DP Praha je problém s tím že nechtějí moc na ruku. Protože každej řidič nemá papíry na ruční řízení. Prej by se muselo zaučit spousta řidičů. Prostě DP prahaDavidD píše:Oni zase budou na nohy? Kdo to zase vymyslel? Proč tam nedaj ručnej řadič to je tak drahý? Jak je možný že ostatní dp na to maj?
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Oni zase budou na nohy? Kdo to zase vymyslel? Proč tam nedaj ručnej řadič to je tak drahý? Jak je možný že ostatní dp na to maj?jara píše:Já než budu plánovat kde budou jezdit. Tak bych docela rád plánoval v jakém století do prahy dorazí . A když dorazí. TAk proč jsou zase na nohy a ne na ruku. Jinak co jsem slyšel. Tak už by opravdu měli začít chodit. A vany pujdou do Vokovic.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Já než budu plánovat kde budou jezdit. Tak bych docela rád plánoval v jakém století do prahy dorazí . A když dorazí. TAk proč jsou zase na nohy a ne na ruku. Jinak co jsem slyšel. Tak už by opravdu měli začít chodit. A vany pujdou do Vokovic.8681 píše:Podle mě by mohly wany jezdit na linkách, kde jezdí solo vozy (5, 13, 21..)
mají wany horší průjezdový než vozy T
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No asi by to v Praze bylo jednodušší buďto jí nasadit na takovou linku, kde to není problém, anebo těch pár zastávek přizpůsobit (kdyby se chtělo). Ale jsou místa, kde by to byl asi problém - napadá mě třeba Pražský hrad, možná nějaké zastávky na Žižkově nebo na Vinohradech nebo i jinde. Někde se to tu už řešilo...Afenot píše:Pokud vim, tak v Ostravě to nejde, protože tam mají většinou zastávku pro jednu soupravu, v Praze máme obvykle zastávky pro dvě soupravy.
Velká okna by se mi taky líbila, ale ne druhou stranu kdyby to tak na tommodelu bylo, tak bych se bál, že se chtějí jenom předvést přebarvenou ostravskou verzí, zatímco takhle se zdá, že Praha opravdu hledá svojí vlastní cestu wanizace (která by snad mohla být jiná než verze socka).Jabberwocky píše:Jen by ještě mohla dostat placatou střechu jako T6 a také velká okna a byla by super.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co byste říkali na to, kdyby v Praze jezdily takovéhle wany?
Možná je to jenom zbožné přání, ale v Pražském dopravním magazínu je prý článek s tímhle obrázkem, což by mohlo naznačovat, že se o takovém provedení reálně uvažuje...
Možná je to jenom zbožné přání, ale v Pražském dopravním magazínu je prý článek s tímhle obrázkem, což by mohlo naznačovat, že se o takovém provedení reálně uvažuje...
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Pro upřesnění dopoledne 8300 402/6 a 8301 403/6.radek31 píše:nerad bych se pletl, ale mám dojem, že jsem dneska na l. 6 zahlédl 8300 - ale o kolo později jsem zaznamenal na té samé lince i 8301, tak si teď nejsem 100% jistej, co jsem vlastně viděl, bylo to v rychlosti má někdo info jestli už jezdí?