T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nebo ho dát na zadní plošinu, podobně jako NP autobusy které tam mají bednu s motorem.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Stejně jako se přemístil SM a pulsní měniče na střechu, přemístila by se i ždímačkaP_V píše: To by nešlo, nebyl by kam dát zrychlovač
A nyní si prosfištíme nejaká slofička:Afterman píše: Brno...
Ostrava...
der Hobbybastler - kutil, der Hobbybastler - kutil...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Přesně tak, všechna RP měla mít lak ala wlk a byly by to ve své době krásné nové vozy... ♡
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pamatuji si za svých školních let, co mi dalo práce spoužákům vysvětlit, že jak se začaly přetírat kachny z polomáčených na lak T6, že nejde o nové vozy, ale jen přemalované ty staré. Naprostá většina byla přesvědčená, že ty vozy jsou nové (bez ohledu na to že měly původní interiér a všechno ostatní...).
Takže věřím, že 8285 která má i jiný interiér je nová.
Takže věřím, že 8285 která má i jiný interiér je nová.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Podceňuješ sílu šotoušů v JSVT
Karosák: Však to taky retro je a v Brněnském DP nemají o moc méně šotoušů než Praha, ale tohle bylo asi moc i na Šurovského.
Ale zase jsou mnohem dál v jiných věcech.
Brno:
https://transphoto.org/photo/997337/
https://transphoto.org/photo/1177826/?vid=94200
Ostrava:
https://transphoto.org/photo/1069196/
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ústečák: to co píšeš hezky dokazují i (a to tu asi zažil kdekdo) mnozí blažení cestující, které jsem potkával v humanizovaných Bčkách od Janozy. Jakože "jéé podívej Tomášku, jakým dneska jedeme novým vláčkem" nebo báby co si medí "koukej dědo, jaký to mají dneska ty mladý pěkný...hmm, ty dráhy" to mně vždycky bavilo Hlavně v tý žumpě co jezdívala na jih. Že tomu smrděly hajz_y až to kroutilo umakart, tlačily péra vysezených lavic a při brzdění nebylo přes špalky slyšet, to vem čert, ale dalo se Altro, vysypaly mouchy ze zářivek, vylila voda z oken a natáhl Najbrtí plyš a mohle se vybírat příplatek vyšší kvality. Takže nějaká wana...
Jinak názor chci / nechci wanu, stěrač, řadič...beru, já jsem nevyhraněný, všechno má svoje. Zažil jsem luxusní směny na 15T, ale i jedny s nejhorších a zrovna tak s PLF... unešen, coby obsluha jsem byl z EVA. To byl týden na dovolené. Ale už to nechme.
Mně spíš znechutilo v jak nekonstruktivní a netechnickou bitku se to zvrhlo. Někteří by tu snad zvládli uplést z h_vna bič a ještě s ním vesele práskat...a pak jsem natrefil má to Brno a nedalo mi to
Jinak názor chci / nechci wanu, stěrač, řadič...beru, já jsem nevyhraněný, všechno má svoje. Zažil jsem luxusní směny na 15T, ale i jedny s nejhorších a zrovna tak s PLF... unešen, coby obsluha jsem byl z EVA. To byl týden na dovolené. Ale už to nechme.
Mně spíš znechutilo v jak nekonstruktivní a netechnickou bitku se to zvrhlo. Někteří by tu snad zvládli uplést z h_vna bič a ještě s ním vesele práskat...a pak jsem natrefil má to Brno a nedalo mi to
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No, já jsem třeba taky vcelku antiwanař, ale ve výsledku máš pravdu - a i kdyby sis to vymyslel, tak tomu věřím, protože podobných historek samozřejmě taky pár mám. Obecně se dá říct, že mezi běžným uživatelstvem jest udržovaný, čistý a zejména "vynovený" stroj kolikrát brán daleko pozitivněji a vnímán moderněji než zapráskaná novota. Na což občas trochu zapomínáme a zabředáváme do problematiky mnohem hlouběji, než je vlastně třeba. A pak ztrácíme nadhled i náhled běžného klienta.Karosák píše: ↑17.4.2020 22:48Jinak to porovnání mi ukazuje na to, že kromě toho, že se tu vyhejtujeme, to ve společnosti a pozici MHD nezpůsobí vůbec nic. Ostatně když jsem na DOD šaškoval u 8285, byl jsem překvapen, kolik klientely (a nemyslím pacienty, kteří věděli víc než já) pochvalně mručelo, že je fajn, že podnik "dělá tyhle nový tramvaje". A moc nechápali, když jsem se snažil sdělit, že to "nový" moc není. Ale to už je mimo soutěž, to jsem si klidně mohl vymyslet...
Ale stejně ty wany nechci.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No jasně. Protože kdyby nebylo "potřeba NP vůz" (zcela nahé sdělení, jaké vychází z ROPIDího požadavku), tak se udělá PO RP(V) a čekáme dál. A kdyby se v Praze wanizovalo po brněnsku, tak z toho podle kachní metodiky vyleze SUCSLF Když to prostě porovnám tak jako jo no...to mi přijde trošku moc hustý i na Brno v roce 2010. Sorry, alespoň to lino
Jinak to porovnání mi ukazuje na to, že kromě toho, že se tu vyhejtujeme, to ve společnosti a pozici MHD nezpůsobí vůbec nic. Ostatně když jsem na DOD šaškoval u 8285, byl jsem překvapen, kolik klientely (a nemyslím pacienty, kteří věděli víc než já) pochvalně mručelo, že je fajn, že podnik "dělá tyhle nový tramvaje". A moc nechápali, když jsem se snažil sdělit, že to "nový" moc není. Ale to už je mimo soutěž, to jsem si klidně mohl vymyslet...
Jinak to porovnání mi ukazuje na to, že kromě toho, že se tu vyhejtujeme, to ve společnosti a pozici MHD nezpůsobí vůbec nic. Ostatně když jsem na DOD šaškoval u 8285, byl jsem překvapen, kolik klientely (a nemyslím pacienty, kteří věděli víc než já) pochvalně mručelo, že je fajn, že podnik "dělá tyhle nový tramvaje". A moc nechápali, když jsem se snažil sdělit, že to "nový" moc není. Ale to už je mimo soutěž, to jsem si klidně mohl vymyslet...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Karosák: To je technicky i Krasin
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Podle mně jde o totéž - získat NP vůz. Tečka.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Karosák: Protože poslední mají z roku 2013? A šlo čistě o to získat NP vůz...Navíc Brno nakupovalo i dost nových vozů at už originál nízké kachny, Anitry a nebo i Varia a ted Draka...
Ale náš DP chce sociální wanu s rokem výroby 2026 s životností 20 let...
Ale náš DP chce sociální wanu s rokem výroby 2026 s životností 20 let...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Je to sice ke KT, ale problematika stejná. Když je takové pozdvižení kvůli retrowaně a že za to můžou šotouši, démon, ilumináti, ostuda pro cestující, atd. Jaký je pak jejich názor na brněnské GO KT? Já Brno moc nesleduji, ale teď jsem docela vyvalil bulwy, když jsem zabrousil na BMHD. Protože to je podle mně pravý retrožrádlo, do kterého než by nastoupili místní ultras, tak radši snad pojedou autem:
původní kastle, původní "výstavní" kabina, výřezy plent, košový ptg na šňůru, původní stěrače které mi přišly na prd u KT vždy, protože neexistuje poloha, ve které by netrčely do výhledu, původní výzbroj, původní podlahové lino (alespoň 1718), původní sesle (textilní potah nepočítám), původní hnusný přechodový měchy... zůstala i noha?
Co nám doplní pan MKzB?
Neříkám, že je to špatně, cestující tím evidentně jezdí a je to nízkopodlažní muzika za málo peněz, ale dát to jako ilustraci k současnému zhnusení jsem musel, protože tomu říkám socka verze
původní kastle, původní "výstavní" kabina, výřezy plent, košový ptg na šňůru, původní stěrače které mi přišly na prd u KT vždy, protože neexistuje poloha, ve které by netrčely do výhledu, původní výzbroj, původní podlahové lino (alespoň 1718), původní sesle (textilní potah nepočítám), původní hnusný přechodový měchy... zůstala i noha?
Co nám doplní pan MKzB?
Neříkám, že je to špatně, cestující tím evidentně jezdí a je to nízkopodlažní muzika za málo peněz, ale dát to jako ilustraci k současnému zhnusení jsem musel, protože tomu říkám socka verze