T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když jsem chodil do Motola na školu, tak jsem se někdy tuším 2006 účastnil zkoušky obsazenosti a tohoto čísla jsme dosáhli, ale tedy těch pár minut v tom stačilo.
Před 14 dny jsem měl 52 a na Invalidovně ZC jsem napočítal cca 45 lidí vystupující z tramvaje a přesto se tam moc místo uvnitř neudělalo. Takže tomu věřím. A dokonce si myslím, že ještě o pár čísel by to šlo přesáhnout.
Před 14 dny jsem měl 52 a na Invalidovně ZC jsem napočítal cca 45 lidí vystupující z tramvaje a přesto se tam moc místo uvnitř neudělalo. Takže tomu věřím. A dokonce si myslím, že ještě o pár čísel by to šlo přesáhnout.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
fricoolinek2: (Opticky) narvaný je to už při osmdesáti lidech ve voze.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zkus trochu prohrabat DP kontakty. Ve druháku na střední (rok 2005-6) jsme zkoušeli obsazenost vozů a byly jsme tam docela namáčklífricoolinek2 píše:Jako jasně, chápu, že nočka může bejt přeplněna k prasknutí, ale kdybys to spočítal, tak třeba dojdeš jen k číslu 110, 120....
Spíš jestli třeba někdo jel nějakou přeplněnou tramvají a pak měl možnost ty lidi fyzicky spočítat.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jako jasně, chápu, že nočka může bejt přeplněna k prasknutí, ale kdybys to spočítal, tak třeba dojdeš jen k číslu 110, 120....
Spíš jestli třeba někdo jel nějakou přeplněnou tramvají a pak měl možnost ty lidi fyzicky spočítat.
Spíš jestli třeba někdo jel nějakou přeplněnou tramvají a pak měl možnost ty lidi fyzicky spočítat.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Mám pocit, že zejména o víkendové noci na lince 52 jsem toto číslo hravě přesáhl
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jak moc je papírová kapacita 150 lidí v 1xT voze (tj. 8 os./m2)? Je to v zásadě vylhaný nebo při nějaký óbr poptávce je to dosažitelný?
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
7152+7117 na 1/801. Včera jezdila 7041+7049.MOp píše:Diky, jeste mi chybi 7041+7xxx/22 a 7152+7xxx/1.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Diky, jeste mi chybi 7041+7xxx/22 a 7152+7xxx/1.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
26/506 - 8390+8392MOp píše:8xxx+8392. Nevi nekdo? Dnes na d-26.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8xxx+8392. Nevi nekdo? Dnes na d-26.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
děkuji za informaceAfterman píše:Nemohl, první vůz měl stržené převody na zrychlovači, druhý "střílel" což mohlo způsobovat hodně věcí, ale pravděpodobně to způsobil první vůz.MM-Mikulovsky píše:1.) co se stalo, že byly "odrovnané" oba vozy vadné soupravy = po odpojení propojovacího kabelu nemohl jeden vůz soupravy odsunout/odtáhnout druhý vadný jako samostatné sólo sólem?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Hlavně když se šlo otočit přes Olšany a pak "domu"...Pepa píše:MMM:
1) kdyby to šlo, asi by se to tak udělalo, nemyslíš? nebudu vytvářet tyhle kombinace jenom proto, že se tím chci svézt...
2) jednodušší je vzít hned to co je nejlépe po ruce a odsunout pryč, než dělat šaškárny v křižovatce, navíc na Želvě kde se motají auta... a v tomto případě bylo rozhodnuto sunout až do Strašnice kde byl prostor na další manipulace než na plné smyčce.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nacouvat můžu a je to rychlejší jen v případě, že za zdechlinou stojí 15T a je nutné montovat kuplo. Jinak i to sólo by to utáhlo určitě, ale kdyby to bylo na rovině o stanici níž (a pak se trochu rozjet) či dál... Sunul jsem kdysi KT z tržnice sólem až do HL a taky to šlo.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
MMM:
1) kdyby to šlo, asi by se to tak udělalo, nemyslíš? nebudu vytvářet tyhle kombinace jenom proto, že se tím chci svézt...
2) jednodušší je vzít hned to co je nejlépe po ruce a odsunout pryč, než dělat šaškárny v křižovatce, navíc na Želvě kde se motají auta... a v tomto případě bylo rozhodnuto sunout až do Strašnice kde byl prostor na další manipulace než na plné smyčce.
1) kdyby to šlo, asi by se to tak udělalo, nemyslíš? nebudu vytvářet tyhle kombinace jenom proto, že se tím chci svézt...
2) jednodušší je vzít hned to co je nejlépe po ruce a odsunout pryč, než dělat šaškárny v křižovatce, navíc na Želvě kde se motají auta... a v tomto případě bylo rozhodnuto sunout až do Strašnice kde byl prostor na další manipulace než na plné smyčce.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nemohl, první vůz měl stržené převody na zrychlovači, druhý "střílel" což mohlo způsobovat hodně věcí, ale pravděpodobně to způsobil první vůz.MM-Mikulovsky píše:1.) co se stalo, že byly "odrovnané" oba vozy vadné soupravy = po odpojení propojovacího kabelu nemohl jeden vůz soupravy odsunout/odtáhnout druhý vadný jako samostatné sólo sólem?