T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Proxy v 29.4.2005 13:26

tramvajak napsal:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod MOp v 29.4.2005 13:17

tramvajak napsal:Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. ....

je to sice pekny seznam, ale ja na prvnim miste vidim problem s rezanim dveri..
MOp
 

Odeslatod tramvajak v 29.4.2005 13:04

pawel napsal:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".

Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
zámečky krytů dveřních pohonů 8211-45,8301-90
uchycení fabionů v interiéru všechny T3R.P a T3R.PV
potíže s hrazdou 8211-45, jinak individuálně
potíže se stěračem na pomocném stanovišti 8211-45, jinak individuálně
uchycení lemovky zadního BUSE všechny T3R.P a T3R.PV
zpevnění zadního obkladového panelu všechny T3R.P a T3R.PV
tlačítka s neodnímatelnými kroužky individuálně starší vozy
zpevněný (zdrsněný) panel řidiče 8211-45 vyjma 8242
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
úprava systému náporového větrání všechny T3R.P a T3R.PV
Některé jsou možná zbytečnosti, ale je tam několik (podle mě) důležitých úprav.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Odeslatod jara v 28.4.2005 19:18

fricoolinek2 napsal:
Dufolin napsal:dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.


A kolik erpéček vlastně ještě půjde do Kobylis ?

No až se tam nevejdou tak tam přestanou jezdit :lol:
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod fricoolinek2 v 28.4.2005 19:10

Dufolin napsal:dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.


A kolik erpéček vlastně ještě půjde do Kobylis ?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod Dufolin v 28.4.2005 18:49

dnes 28.4.převezena 8447 z ÚDDP do vozovny Kobylisy.Viděna v 14:35hod.na Palmovce.
Dufolin
 

Odeslatod Proxy v 28.4.2005 10:04

Neral napsal:V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.
BTW pokud se dobře pamutuji na typový výkres, Poršetry budou mít podélné uspořádání sedaček v kombinaci se příčnými sedačkami 2+2.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod Neral v 27.4.2005 22:02

ds napsal:Souhlasím s Gagarinem, v Praze jsou podle mě úplně plné soupravy spíše výjimečný jev a když už je vůz plný, je mi jedno jak moc je plný, sedačky 2+1 zase tolik kapacitu neomezují. Přijde mi nemyslné obětovat komfort 95% spojů kvůli 5% které jsou narvané až běda. To už můžete udělat 1+1 v KT8 a bude teprve dobytčák jak má být, kapacitou nesrovnatelný s čímkoliv. Na druhou stranu zatracuji opačný extrém, což jsou vozy K2, kde je 2+1 s dvojsedačkou naproti dveřím. Je-li vůz trochu plnější, nedá se do/z něj dostat , protože všichni blokují dveře zatímco uprostřed je místo. Docela se divím, že tohle uspořádání sedaček zůstalo zachováno i u K3R...

No, v případě plnější tramvaje sedačky 2+1 kapacitu docela omezují. Ale tak plné tramvaje, aby to byl skutečně problém, opravdu v Praze nějak moc časté nejsou. A kde jsou, tam by být neměly, což je potřeba řešit větším počtem spojů (a ne velkou kapacitou na úkor pohodlného cestování). V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.
Kdy ale nastává skutečný problém, jsou krizové situace, jako povodně, kdy se v linkách jako X-A, X-B, ale i dalších hodil každý centimetr čtvereční volného místa.
Ale i přesto jsem pro sedačky 2+1 - v běžné dopravě by to hodlí určitě zvedlo, společně s počtem spojů, odpovídajícím vytíženosti dané trasy.
Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
 
Založen: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6

Odeslatod ds v 27.4.2005 20:16

Souhlasím s Gagarinem, v Praze jsou podle mě úplně plné soupravy spíše výjimečný jev a když už je vůz plný, je mi jedno jak moc je plný, sedačky 2+1 zase tolik kapacitu neomezují. Přijde mi nemyslné obětovat komfort 95% spojů kvůli 5% které jsou narvané až běda. To už můžete udělat 1+1 v KT8 a bude teprve dobytčák jak má být, kapacitou nesrovnatelný s čímkoliv. Na druhou stranu zatracuji opačný extrém, což jsou vozy K2, kde je 2+1 s dvojsedačkou naproti dveřím. Je-li vůz trochu plnější, nedá se do/z něj dostat , protože všichni blokují dveře zatímco uprostřed je místo. Docela se divím, že tohle uspořádání sedaček zůstalo zachováno i u K3R...
Uživatelský avatar
ds
Uživatel
 
Založen: 21.11.2004 10:17
Bydliště: obydlená zatáčka mezi Prahou a Vídní

Odeslatod Gagarin v 27.4.2005 12:29

Fořtík napsal:
Tom napsal:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne... :lol:
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla :o) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... :o) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost :lol:
Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...


Nesouhlasim. V 95% případů budou spokojení. Protože v 95% jsou tramky plný tak, že by všici pohodlně seděli + cca. 5-10 lidí pohodlně stálo.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod Tom v 27.4.2005 12:24

Fořtík napsal:
Tom napsal:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne... :lol:
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla :o) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... :o) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost :lol:
Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...


právě proto že dají přednost pohodlí... což se o stání po celou cestu říci nedá :lol:
Hmm, a to jako sedačky snižují pohodlí :D No téda ... :D Jeden člověk hlasoval pro 0+0 sedaček v tram, ten má zřejmě v tramvaji takové pohodlí, že je štěstím bez sebe. A nebo si nosí svou vlastní ergonomicky přispůsobenou a pohodlnou židli. :D
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Fořtík v 27.4.2005 11:54

Tom napsal:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne... :lol:
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla :o) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... :o) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost :lol:
Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Odeslatod Tom v 27.4.2005 11:04

Fořtík napsal:
Tom napsal:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66% :lol:
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu :lol:
Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky. :lol:


tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne... :lol:
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla :o) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... :o) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost :lol:
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Predseda v 27.4.2005 8:34

MOp napsal:komoko je budovano jako "rychlodrazni trat" tudiz se tam mohou ozkouset "vyssi" rychlosti (samozrejme predpisove!) a jelikoz je to na oddelenem telese, tak se nic moc nemuze stat..


BTW zatáčka na pobřežní cestě je nejklopenější kolejová zatáčka u nás vůbec.
Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
 
Založen: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa

Odeslatod MOp v 27.4.2005 8:09

6529 napsal:Koukám,že v trase Braník-Modřany jezdí R.P na ZJ celkem často.To je standardní trasa nebo se vozy zkoušejí i jinde?

komoko je budovano jako "rychlodrazni trat" tudiz se tam mohou ozkouset "vyssi" rychlosti (samozrejme predpisove!) a jelikoz je to na oddelenem telese, tak se nic moc nemuze stat..
MOp
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron