T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 16.3.2015 10:09

Tak slibovali to už na školení a teď přišla informace i emailem:
Vozy typů T3R.P a T3R.PLF budou postupně doplňovány signalizací jednotlivých brzdičů. Tato
signalizace vychází z potřeby jednoznačné kontroly brzdičů, které jsou opatřeny bočními plentami, jež
zcela či částečné zakrývají jednotlivé brzdiče a není možné je jednoduše zkontrolovat pohledem.

=D> =D> =D> =D> =D>
Jen na školení říkali, že půjde o wany, a teď to teda vypadá, že se dočkají i normální RP a RPV.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.2.2015 21:30

Petrpes píše:...... Příště si přes Lazarskou teda rosvítím, ale když je prázdnej vůz, zvláště tam kde není moc světla venku, typicky všechny periferie, tak to prostě v RP svítí až hodně. To u T3SU problém není, tam soudruzi z ČKD tu první zářivku naprosto inteligentně vypustili zcela a druhá byla modrá. Dneska asi řidič nikoho nezajímá... V KT je blikací zářivka i nad 1 dveřma!!! V T6 je vidět ve skle celej salon, atd... Ale místo řešení se bude buzerovat.
jsem si uvědomil, že na OO jsem slyšel, že se prosazuje, aby v RP(V/LF)éčkách bylo (po vzoru T6 či 15/14T) sklo ve dveřích kabiny řidiče zatemněno nějakou tmavou fóĺií - pro minimalizaci až vyrušení odrazu salónu v čelním skle TRAM!

EDIT: kupodivu tu z vedlejšího vlákna "kam s ním.." zmizel příspěvek z nějž je odkazovaná citace #-o

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 14.2.2015 19:20

Tak to nebyly halusky, protože u 8420+21 jsem to zaregistroval také. Díky

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 12.2.2015 22:05

Podle FB Miluju tramvaje je to zkouška utišení výzbroje. Měly by to mít: 8420, 8421, 8516, 8517, 8518, 8519, 8554 a 8555.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 12.2.2015 21:50

Copak 8167, o té nic nevím, ale kobyliské 8516+8517, to je vám prazvláštní šum. Nepíská jako RP, ale ani nešumí jako wana. Přesně něco mezi...takový hvízdavý šum. Mám halušky, nebo je to nějaká pokusná úprava něčeho na soupravě? Ale může to být cokoliv, naše 8412/13, také po příchodu z HL pištěla spíš jak kdyby měla nějakou střídavou výzbroj...

dejvk
Uživatel
Příspěvky: 36
Registrován: 08.8.2012 11:39

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od dejvk » 12.2.2015 21:34

8167 má nějakou atypickou výzbroj? Zní spíš jako nové M1 než jako tramvaj :O

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 22.1.2015 11:43

Teď mě přesně napadlo co MKzB-přebytečné zatím klidně zabalit do CVR Z:idea:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 22.1.2015 8:10

MF píše:Prý po jednání se slepoblbyma se to zakazalo....
Tohle už je fakt, ale šikana...

Pokud jsem nevidomý, tak stejně barvu nevidím a pokud vidím blbě, tak snad vím, že druhý vůz je vždy VP...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MKzB » 22.1.2015 7:21

Přebytečné wlky polepit CVR a je to.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 22.1.2015 0:34

Karosák píše:Co se nátěru týče, tak s wanou to splést moc nelze, bo ta má na čele jako hlavní poznávací prvek laku ten šíp/klín a pak třeba bílou bednu klimačky.
Odstín je ale to nejvíc viditelné, čeho si obecenstvo všímá.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MF » 22.1.2015 0:33

Prý po jednání se slepoblbyma se to zakazalo....

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 21.1.2015 23:14

Někde proběhlo co s nadbytečnými wlky, až se zvýší vypravení sólo wan. A nešlo by je konečně začít spojovat do dvojic? Jako vůbec jsme teď dobře funky-nedávno ten Mr. Brown (RPV)+ wlk, pak 8388 (CN Group) jezdí taky s čím se najde... a třeba dneska jsme podle mě vypravili 3 až 4 prasopsy (RP+wlk).
Co se nátěru týče, tak s wanou to splést moc nelze, bo ta má na čele jako hlavní poznávací prvek laku ten šíp/klín a pak třeba bílou bednu klimačky. Žádné omezení pro wlčí soupravy nevidím 8-[ Je na to vydaná nějaký zákaz? I čelní okna se jim mejou, možná bude trochu zaprášenej panel a kafáč bych pustil tak půlhoďky před nástupem, abych vyvětral ten stoletej spálenej prach :) Ale jinak vo co de?

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od jendelin.i » 16.12.2014 21:00

Já se domnívám, že obsazenost 8os./m2 může sloužit při projektování vozu - dimenzování zatížení skříně, brzd atp... - vůbec k odvození max. hmotnosti plného vozu.
V provozu je to podle mě k ničemu. Tam je třeba vycházet z normální obsaditelnosti 4os./m2, její využití pro komfort by mělo být menší než 100%, krátkodobě může být ale i přes 100% z normální obsaditelnosti.

Filip

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Filip » 16.12.2014 16:30

Když jsem chodil do Motola na školu, tak jsem se někdy tuším 2006 účastnil zkoušky obsazenosti a tohoto čísla jsme dosáhli, ale tedy těch pár minut v tom stačilo. =D>

Před 14 dny jsem měl 52 a na Invalidovně ZC jsem napočítal cca 45 lidí vystupující z tramvaje a přesto se tam moc místo uvnitř neudělalo. :lol: Takže tomu věřím. A dokonce si myslím, že ještě o pár čísel by to šlo přesáhnout. :D

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od thriller2 » 16.12.2014 16:21

fricoolinek2: (Opticky) narvaný je to už při osmdesáti lidech ve voze.

Odpovědět