Nestačilo by odjistit jeden brzdič?Karosák píše:Taky nechci na nikoho nic házet, proto se ptám, jak se k tomu jako uživatel postavit. Jako nestranný pozorovatel mne napadá, že tohle by mohlo jít vyřešit snáze, než třeba chod nově zaváděné ventilace/klimatizace, když už tu pár vozů s kotouči máme a i když o tom víme, kaštan to sotva pozná, ale když mi to shazuje báby, je to k zamyšlení
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Taky nechci na nikoho nic házet, proto se ptám, jak se k tomu jako uživatel postavit. Jako nestranný pozorovatel mne napadá, že tohle by mohlo jít vyřešit snáze, než třeba chod nově zaváděné ventilace/klimatizace, když už tu pár vozů s kotouči máme a i když o tom víme, kaštan to sotva pozná, ale když mi to shazuje báby, je to k zamyšlení
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Upřímně? Nemá. Zkraje, když jich začalo chodit víc, se to ve VO zkoušelo a výsledek nic moc. Ale obávám se že depáci v tom budou i nevinně, bo to bude typem (konstrukcí) oněch brzd. A nějak kór moc poštelovat to asi taky nepůjde, protože to musí splňovat nějaký parametry ohledně zábrzný dráhy.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Prosím, má cenu psát ty brutálně nastupující ČB u wan do knih? Nedalo by se s tím při nějakých periodách něco dělat? Některé kousky jsou fakt žrádlo a nechávat se drbat klientelou, ať jdu vrátím papíry, když s tím neumím jezdit, není žádná hitparáda :-/
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8388 dneska na zkušebce
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pro každý podvozek je u těchto vozů frekvenční měnič, který řídí pomocí frekvence daný trakční motory na podvozku. Záleží na kmitočtu této frekvence a podle toho vydávají různé typy vozů různé zvuky. Tyristorové vozy s nejnižším kmitočtem bručí, tranzistorové zpravidla pískají nebo jaka u wan šumí..martin8211 píše:Myslím, že jsem se taky divil čím jsem to jel předminulý týden na 7. Teď sice nevím jestli to byla 8410 nebo 8413, ale měla dost zvláštní zvuk. Jakoby "vykastrovaná" - hrozně pískala, bylo to dost podobné T3M z Plzně.
Občas narazím na zvláštní zvuk třeba u kachny, či 14T. Čím to je tyto zvuky způsobené? Co u erpéčka určuje ten pískající zvuk? Nějaký kontejner vespod, nebo podvozek?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Myslím, že jsem se taky divil čím jsem to jel předminulý týden na 7. Teď sice nevím jestli to byla 8410 nebo 8413, ale měla dost zvláštní zvuk. Jakoby "vykastrovaná" - hrozně pískala, bylo to dost podobné T3M z Plzně.
Občas narazím na zvláštní zvuk třeba u kachny, či 14T. Čím to je tyto zvuky způsobené? Co u erpéčka určuje ten pískající zvuk? Nějaký kontejner vespod, nebo podvozek?
Občas narazím na zvláštní zvuk třeba u kachny, či 14T. Čím to je tyto zvuky způsobené? Co u erpéčka určuje ten pískající zvuk? Nějaký kontejner vespod, nebo podvozek?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Dělaly se nějaké změny na 8413? Sice je po dílnách už dlouho, ale dnes jsem s ní jel a přišla mi tišší, než ostatní digitály.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano, to se hodí na kuplování i výpadek ČB. Já to takhle týden po kurzu přibil na KB a spadla bába...
Vypnutím Ř by bylo vše OK. Ale to jsem se měl dozvědět až později.
Vypnutím Ř by bylo vše OK. Ale to jsem se měl dozvědět až později.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
...a jak jsem dneska až na druhej pokus sjel Burranov, tak ze Zlíchova to do centra pěkně odpíchnu a když jsem pouštěl jízdu a míjel obnovený pomníček, tu mi to začalo cvrlikat a že jako hl. měnič na B. Tož dojel jsem k Lihovaru a brzdilo to normálně. 2x restart, nic. Tak jsme se žlutým dohodli vypnutí MSB a že to zkusím dojet. Celkem to šlo, ale pomalu. No a jak vyjedu na Palackého most, kontrolka hl. měnič B zhasla. Tak jsem doklouzal na Myslíkovku, restartoval, zapnul MSB a až do depa (14>24>SA) bez problému. Tož co toto? Mohlo se něco z barranďáku zahřát a jak jsem tomu hned o zastávku dál naložil do kopečka, tak se to už měniči nelíbilo a chtěl jen voraz? Nebo nějaký nahodilý vrtoch elektroniky?
BTW při vypnuté MS nastupovala ČB děsně pozdě, jelo to furt 3, 4 metry a na Myslíkovce jsem musel zastavit vypnutím řízení. Tenhle trik nedávno zmiňoval PeS a již jsem ho využil 2x. Nyní a jednou na SU > Evropská dolů, dynamika jen pár Áček pro zasmání, takže jemně bačkůrky, ale před zastavením to furt jelo...tak co. Bačkůrkama zastavit ze svahu jedině, že by šlo o život, tak mi tenhle trik přišel vhod. Podle mě je to pro stroj stejný stav, jako když praskne pojistka řízení, akorát že zde nedostane takovej kouř ta čelisťovka, protože se jedná jen o to zastavení. Není-liž pravda?
BTW při vypnuté MS nastupovala ČB děsně pozdě, jelo to furt 3, 4 metry a na Myslíkovce jsem musel zastavit vypnutím řízení. Tenhle trik nedávno zmiňoval PeS a již jsem ho využil 2x. Nyní a jednou na SU > Evropská dolů, dynamika jen pár Áček pro zasmání, takže jemně bačkůrky, ale před zastavením to furt jelo...tak co. Bačkůrkama zastavit ze svahu jedině, že by šlo o život, tak mi tenhle trik přišel vhod. Podle mě je to pro stroj stejný stav, jako když praskne pojistka řízení, akorát že zde nedostane takovej kouř ta čelisťovka, protože se jedná jen o to zastavení. Není-liž pravda?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Oni jsou na ruku, ale zasereš se...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
kéž by byli na ruku
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
hele, já mám zakryté podvozky RP rád = nemám povinnost kontrolovat polohu "páky" brzdičůPetrpes píše:Dobře se to odbrzďuje9001 píše:A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Dobře se to odbrzďuje9001 píše:A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš