T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MF » 25.11.2013 13:55

Karosák píše:Taky nechci na nikoho nic házet, proto se ptám, jak se k tomu jako uživatel postavit. Jako nestranný pozorovatel mne napadá, že tohle by mohlo jít vyřešit snáze, než třeba chod nově zaváděné ventilace/klimatizace, když už tu pár vozů s kotouči máme a i když o tom víme, kaštan to sotva pozná, ale když mi to shazuje báby, je to k zamyšlení Z:idea:
Nestačilo by odjistit jeden brzdič?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 25.11.2013 12:46

Taky nechci na nikoho nic házet, proto se ptám, jak se k tomu jako uživatel postavit. Jako nestranný pozorovatel mne napadá, že tohle by mohlo jít vyřešit snáze, než třeba chod nově zaváděné ventilace/klimatizace, když už tu pár vozů s kotouči máme a i když o tom víme, kaštan to sotva pozná, ale když mi to shazuje báby, je to k zamyšlení Z:idea:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 25.11.2013 7:12

Upřímně? Nemá. Zkraje, když jich začalo chodit víc, se to ve VO zkoušelo a výsledek nic moc. Ale obávám se že depáci v tom budou i nevinně, bo to bude typem (konstrukcí) oněch brzd. A nějak kór moc poštelovat to asi taky nepůjde, protože to musí splňovat nějaký parametry ohledně zábrzný dráhy.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 24.11.2013 23:28

Prosím, má cenu psát ty brutálně nastupující ČB u wan do knih? Nedalo by se s tím při nějakých periodách něco dělat? Některé kousky jsou fakt žrádlo a nechávat se drbat klientelou, ať jdu vrátím papíry, když s tím neumím jezdit, není žádná hitparáda :-/

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 14.11.2013 21:09

8388 dneska na zkušebce =D>

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od DavidD » 13.11.2013 17:48

martin8211 píše:Myslím, že jsem se taky divil čím jsem to jel předminulý týden na 7. Teď sice nevím jestli to byla 8410 nebo 8413, ale měla dost zvláštní zvuk. Jakoby "vykastrovaná" - hrozně pískala, bylo to dost podobné T3M z Plzně.
Občas narazím na zvláštní zvuk třeba u kachny, či 14T. Čím to je tyto zvuky způsobené? Co u erpéčka určuje ten pískající zvuk? Nějaký kontejner vespod, nebo podvozek?
Pro každý podvozek je u těchto vozů frekvenční měnič, který řídí pomocí frekvence daný trakční motory na podvozku. Záleží na kmitočtu této frekvence a podle toho vydávají různé typy vozů různé zvuky. Tyristorové vozy s nejnižším kmitočtem bručí, tranzistorové zpravidla pískají nebo jaka u wan šumí..

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od martin8211 » 11.11.2013 23:11

Myslím, že jsem se taky divil čím jsem to jel předminulý týden na 7. Teď sice nevím jestli to byla 8410 nebo 8413, ale měla dost zvláštní zvuk. Jakoby "vykastrovaná" - hrozně pískala, bylo to dost podobné T3M z Plzně.
Občas narazím na zvláštní zvuk třeba u kachny, či 14T. Čím to je tyto zvuky způsobené? Co u erpéčka určuje ten pískající zvuk? Nějaký kontejner vespod, nebo podvozek?

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Láďa » 11.11.2013 22:49

Dělaly se nějaké změny na 8413? Sice je po dílnách už dlouho, ale dnes jsem s ní jel a přišla mi tišší, než ostatní digitály.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 29.10.2013 10:23

Ano, to se hodí na kuplování i výpadek ČB. Já to takhle týden po kurzu přibil na KB a spadla bába...
Vypnutím Ř by bylo vše OK. Ale to jsem se měl dozvědět až později.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 29.10.2013 1:21

...a jak jsem dneska až na druhej pokus sjel Burranov, tak ze Zlíchova to do centra pěkně odpíchnu a když jsem pouštěl jízdu a míjel obnovený pomníček, tu mi to začalo cvrlikat a že jako hl. měnič na B. Tož dojel jsem k Lihovaru a brzdilo to normálně. 2x restart, nic. Tak jsme se žlutým dohodli vypnutí MSB a že to zkusím dojet. Celkem to šlo, ale pomalu. No a jak vyjedu na Palackého most, kontrolka hl. měnič B zhasla. Tak jsem doklouzal na Myslíkovku, restartoval, zapnul MSB a až do depa (14>24>SA) bez problému. Tož co toto? Mohlo se něco z barranďáku zahřát a jak jsem tomu hned o zastávku dál naložil do kopečka, tak se to už měniči nelíbilo a chtěl jen voraz? Nebo nějaký nahodilý vrtoch elektroniky?
BTW při vypnuté MS nastupovala ČB děsně pozdě, jelo to furt 3, 4 metry a na Myslíkovce jsem musel zastavit vypnutím řízení. Tenhle trik nedávno zmiňoval PeS a již jsem ho využil 2x. Nyní a jednou na SU > Evropská dolů, dynamika jen pár Áček pro zasmání, takže jemně bačkůrky, ale před zastavením to furt jelo...tak co. Bačkůrkama zastavit ze svahu jedině, že by šlo o život, tak mi tenhle trik přišel vhod. Podle mě je to pro stroj stejný stav, jako když praskne pojistka řízení, akorát že zde nedostane takovej kouř ta čelisťovka, protože se jedná jen o to zastavení. Není-liž pravda?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 24.10.2013 17:54

Oni jsou na ruku, ale zasereš se...

sstepan23
Uživatel
Příspěvky: 20
Registrován: 19.11.2011 11:46
Bydliště: ŽIŽKOV

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od sstepan23 » 24.10.2013 17:00

kéž by byli na ruku

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.10.2013 22:10

Petrpes píše:
9001 píše:A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?
Dobře se to odbrzďuje :lol:
hele, já mám zakryté podvozky RP rád = nemám povinnost kontrolovat polohu "páky" brzdičů :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 23.10.2013 21:34

9001 píše:
trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš :(
A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?
Dobře se to odbrzďuje :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 23.10.2013 21:27

trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš :(
A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?

Odpovědět