T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod fricoolinek2 v 23.4.2005 22:20

slimman napsal:Tonda Ježek: To sedadlo napravo těsně u zadních dveří bych nechal samotné. :roll:


Mimochodem, příde mi, že v tý zadní části napravo, jak jsou ty 4 sedačky je menší prostor pro nohy, než v ostatní části interiéru...
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod slimman v 23.4.2005 21:32

Tonda Ježek: To sedadlo napravo těsně u zadních dveří bych nechal samotné. :roll:
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
 
Založen: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Odeslatod Tonda Ježek v 23.4.2005 21:24

Tom napsal:
slimman napsal:To s tím uspořádáním 2+1 pouze v zadní části je zajímavé, ale mělo by to symsl ? I když možná ano, jsou to 3 sedadla navíc.

tam vzadu připadá v úvahu 5 sedadel..., to není moc ale i to je znát.


Oba se mýlíte, ty sedačky jsou vzadu čtyři :wink: (pokud počítáte s umístěním dvousedaček napravo)
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/8314-interier.htm
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod Tom v 23.4.2005 21:11

slimman napsal:To s tím uspořádáním 2+1 pouze v zadní části je zajímavé, ale mělo by to symsl ? I když možná ano, jsou to 3 sedadla navíc.


tam vzadu připadá v úvahu 5 sedadel..., to není moc ale i to je znát.
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod slimman v 23.4.2005 20:59

To s tím uspořádáním 2+1 pouze v zadní části je zajímavé, ale mělo by to symsl ? I když možná ano, jsou to 3 sedadla navíc.
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
 
Založen: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Odeslatod Tom v 23.4.2005 20:22

Takže máme tu anketu. Uvidíme jak dopadne. :D
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Gagarin v 23.4.2005 19:50

Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1. Nadruhou stranu je pravda, že v situaci velkého zaplnění vozu, což se přeci jen občas stává, je výhodnější uspořádání 1+1 (viz noční linky). Nicméně se situací přeplněnosti jde vždycky něco dělat. Takže bych v erpéčkách bych byl pro 2+1 (stejně jsou sedačky ve dvojicích vždy né všude). A to i s nějakou rezervou několika vozů s normálním 1+1.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Re: BN12

Odeslatod Tonda Ježek v 23.4.2005 19:15

Kotelník napsal:BN12 Conexu je takový mutant se třemi dveřmi. Svez se nějakým normální(DP Liberec) a uvidíš,že Citybus je prasečina. V Liberci Citybusy nesnášíme a BN12 milujeme


Já jsem to použil jako příklad proto, že jsem s tím zrovna dneska poprvé jel. A jak jsem sledoval reakce ostatních cestujících, tak zrovna moc pochvalné nebyly, dost jich říkalo, že ty starší (asi myšleno CB), jsou mnohem lepší a že vnitřek je řešen dost neštěstně.

A abych se vrátil k tématu...dva cestující, sedící na dvousedačkách, měli na sedadle u okna tašku a to ten autobus byl zaplněný. Takže když si představím takovouto situaci v T3R.P...
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

BN12

Odeslatod Kotelník v 23.4.2005 18:27

Tonda Ježek napsal:Doporučuji se svézt SORem BN 12 (Connex Praha - na l.č. 165) a budeš ještě na CB vzpomínat...
BN12 Conexu je takový mutant se třemi dveřmi. Svez se nějakým normální(DP Liberec) a uvidíš,že Citybus je prasečina. V Liberci Citybusy nesnášíme a BN12 milujeme
Kotelník
Uživatel
 
Založen: 15.11.2004 9:17
Bydliště: Liberec

Odeslatod Tonda Ježek v 23.4.2005 18:24

Tom napsal:ale to je zase nějaký zvláštní argument... tohle se děje i na jednosedácích ... že si někdo položí tašku a stojí nad tím. Takže ani takové argumenty nebrat.

Bohužel se to ale vyskystuje v celkem velké míře a je také nutno počítat...
Naposledy upravil Tonda Ježek dne 23.4.2005 19:13, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod Tom v 23.4.2005 17:49

9001 napsal:Jo jenže najdou se i takový blbí kaštani,kteří si dají na sedačku u okna tašku s nákupem a na druhou si sednou.


ale to je zase nějaký zvláštní argument... tohle se děje i na jednosedácích ... že si někdo položí tašku a stojí nad tím. Takže ani takové argumenty nebrat.
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod 9001 v 23.4.2005 17:40

Jo jenže najdou se i takový blbí kaštani,kteří si dají na sedačku u okna tašku s nákupem a na druhou si sednou.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Tonda Ježek v 23.4.2005 17:21

Marek napsal:Obecný problém uspořádání 1+1 nebo 2+1 je asi nerozhodnutelný, ale zrovna u T3R.P je situace jednoduchá - vzhledem k uchycení sedáků k bočnici je prý 1+1 jedinou možností, 2+1 by to nemuselo unést.


V Ostravě to unese, není problém kdyžtak použít jiné nosníky...
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod Tonda Ježek v 23.4.2005 17:19

watslaw napsal:Ano platí to i pro autobusy. Citybusy budiž odstrašující případ, jak sedačky nemají vypadat. Jezdím tím pravidelně a zatímco je obsazena jen polovina sedadel (ty u uličky), tak u dveří je nával a člověk se tam nemůže nacpat. Ale jinak dvousedadla se samozřejmě dají uspořádat i lépe. (je rozdíl mezi uličkou v 2+2, a uličkou v 2+1).

Doporučuji se svézt SORem BN 12 (Connex Praha - na l.č. 165) a budeš ještě na CB vzpomínat...

Ono dvousedačky jsou docela problém, jenom se podívejta tam kde jsou, kolik lidí sedí na tý u uličky a blokuje tím tu druhou, protože mnoho cestujících raději zůstanou stát, než by se propasírovávali na tu k oknu. Další věcí je také obsaditelnost, když jsou sedačky 1+1, tak je větší a o to DP asi jde. Protože ve špičce jezdí tramvaje dost plné a když náhodou přijede T6 2+1, tak je o něco víc plnější. A kdysi DP Praha snad tvrdil, že uspořádání 1+1 si na základě průzkumů přáli sami cestující. Kždopádně já bych byl pro takový kompromis, jak zde již psal TOM, 2+1 pouze vzadu.

TOM napsal: Já mám vždycky pocit že o tramvajích rozhoduje někdo, kdo tramvajemi vůbec nejezdí.

Podle mě o celé veřejné dopravě rozhodují většinou lidé, kteří jezdí zásadně v autech...
Naposledy upravil Tonda Ježek dne 23.4.2005 17:22, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod Marek v 23.4.2005 17:08

Obecný problém uspořádání 1+1 nebo 2+1 je asi nerozhodnutelný, ale zrovna u T3R.P je situace jednoduchá - vzhledem k uchycení sedáků k bočnici je prý 1+1 jedinou možností, 2+1 by to nemuselo unést.

Ale přece jen k obecném problému: Pro špatné časy (třeba na linky X-A a X-B) by podle mě mělo být vždy k dispozici dost vozů s uspořádáním 1+1.
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Yahoo [Bot] a 2 návštevníků

cron