T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod MOp v 15.4.2005 10:30

Martin.KT8D5 napsal:Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....[/quote]
kdyz tam je problem v tom, ze predni polovina vozidla ma sedacky proti smeru jizdy - jesterky si na ne zasadne odmitaji sedat..
MOp
 

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 10:29

MOp napsal:samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..
Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
Martin.KT8D5
 

Odeslatod MOp v 15.4.2005 10:28

samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..
MOp
 

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 10:27

Pepa napsal:
Martin.KT8D5 napsal:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...


Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....
Martin.KT8D5
 

Odeslatod Pepa v 15.4.2005 10:26

Martin.KT8D5 napsal:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...


Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 10:26

Proxy napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.

T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Hm, takže se,ale nevejde do zastávky...
Martin.KT8D5
 

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 10:26

MOp napsal:
Martin.KT8D5 napsal:ach jo, házim hrách na zeď... zkrátka to kátéčko je delší, celej vlak... tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...

nene, nesouhlasim .. rozhodne na tom elefko bude lepe nez kacena.. mas dva vozy - dve nizke podlahy.. kt pouze jedna..
Všichni tady ale rvou, že to bude na sólech, tak co si mám vybrat, a hlavně pokud budou budou spřežený do dvojice LF+PV třeba...
Martin.KT8D5
 

Odeslatod Proxy v 15.4.2005 10:24

Martin.KT8D5 napsal:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.

T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Naposledy upravil Proxy dne 15.4.2005 10:26, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod MOp v 15.4.2005 10:13

stale je levnejsi uprava soucasneho vozoveho parku, kterouzto upravou se stari vozu temer smaze (jedna se o novostavbu) a navic se prodlouzi jeho zivotnost o dalsich 20 let. v dobe, kdy statni / mestsky rozpocet nema ani na rohlik, si myslim, ze se jedna o krok spravnym smerem.. stale je lepsi za tretinovou cenu opravit dejmetomu tedy 300 tram, nez jich 100 novych nakoupit.. kdyz efekt bude srovnatelny..
MOp
 

Odeslatod MOp v 15.4.2005 10:06

Pepa napsal:Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu... :lol:

viz muj prispevek nize.. budou zamestnani chozenim pul hodiny, nez se jim konecne podari neco chytit .-D
MOp
 

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 10:05

Pepa napsal:
9001 napsal:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.


Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu... :lol:
Vida další zdržování, ne je dobře že se chce vyjít vstříc nepohyblivějším lidem, ale za cenu chaosu v trmavji?? beru to u kT, to je dlouhý, bude to fajn u tý nový tramvaje(pokud to nedopadne jako pendolino, ale tomu holt asi nezábrníme -)),ale do T3? to je divný
Martin.KT8D5
 

Odeslatod Pepa v 15.4.2005 10:03

9001 napsal:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.


Pavouci jsou nevyzpitatelní, budou závody k nízkopodlažní části a než najdou tlačítko tak tramvaj bude v tahu... :lol:
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 10:03

9001 napsal:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Martin.KT8D5
 

Odeslatod MOp v 15.4.2005 10:02

9001 napsal:No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.

ja nevim jak ty, ale starsi a ti, kterym to jaksi moc neslape, budou nastupovat tam, kde je malo schodu.. ja k nim sice nepatriim, ale kdyz jsem byl v brne, chodil jsem prostredkem, jelikoz me proste nebavilo chodit do schodu.. a to zde bude stejne..
MOp
 

Odeslatod 9001 v 15.4.2005 9:58

No ta tramvaj bude mít tři dveře,tak nevím proč by se všichni cpali doprostřed.Pak by si mohl říct,že 9082 budou všichni jezdit veprostřed.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron