T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod watslaw v 23.4.2005 16:44

Tom napsal:
Karotka napsal:Ve špičce se jeví výhodnějším 1+1. Kdo vystupuje na méně frekventovaných zastávkách, by se nemusel stihnout vyškrábat z dvousedadla a propasírovat se mezi stojícím kaštanstvem ... proto jsou často ve vozech s 2+1 sedačky u okna volné. Řešením by možná byly sedačky proti sobě - jako ve vlaku.

to je takový všeobecný argument, který ale platí jak pro metro, autobusy, vlak, lanovku... :lol: :D Tenhle tedy nebrat...

ne každý jede jednu stanici... někdo jede dál, a tomu se vyplatí se zašít dál, nebo když jedou dva lidi... tak je taky výhodnější dvousedadlo... ne?

Ano platí to i pro autobusy. Citybusy budiž odstrašující případ, jak sedačky nemají vypadat. Jezdím tím pravidelně a zatímco je obsazena jen polovina sedadel (ty u uličky), tak u dveří je nával a člověk se tam nemůže nacpat. Ale jinak dvousedadla se samozřejmě dají uspořádat i lépe. (je rozdíl mezi uličkou v 2+2, a uličkou v 2+1). To 2+1 mi připadá nejlepší kompromis, mezi počtem míst k sezení a propustností, a to i v tramvajích i v busech.
watslaw
Uživatel
 
Založen: 17.8.2004 14:13

Odeslatod Tom v 23.4.2005 16:08

Béďa Trávníček napsal:
Tom napsal:ne každý jede jednu stanici... někdo jede dál, a tomu se vyplatí se zašít dál, nebo když jedou dva lidi... tak je taky výhodnější dvousedadlo... ne?

Já nerad sedávám na dvousedadle "vzádu", protože se bojím jaká existence si jedne vedle mě... Ale zase pokud si někdo vedle mě sedne (a vypadá slušně), tak se nemusejí pouštět důchodci...
Každý máme na dvousedadla svůj názor, mě se například třebas vůbec nelíbí...


Hmm, tak mě napadá, není tu někdo komu se nelíbí vůbec žádná sedadla... tedy aby tam bylo jen místo k stání ? A nebo někdo kdo by radči trojsedadla?
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Béďa Trávníček v 23.4.2005 15:48

Tom napsal:ne každý jede jednu stanici... někdo jede dál, a tomu se vyplatí se zašít dál, nebo když jedou dva lidi... tak je taky výhodnější dvousedadlo... ne?

Já nerad sedávám na dvousedadle "vzádu", protože se bojím jaká existence si jedne vedle mě... Ale zase pokud si někdo vedle mě sedne (a vypadá slušně), tak se nemusejí pouštět důchodci...
Každý máme na dvousedadla svůj názor, mě se například třebas vůbec nelíbí...
Béďa Trávníček
 

Odeslatod Tom v 23.4.2005 14:59

Karotka napsal:Ve špičce se jeví výhodnějším 1+1. Kdo vystupuje na méně frekventovaných zastávkách, by se nemusel stihnout vyškrábat z dvousedadla a propasírovat se mezi stojícím kaštanstvem ... proto jsou často ve vozech s 2+1 sedačky u okna volné. Řešením by možná byly sedačky proti sobě - jako ve vlaku.

to je takový všeobecný argument, který ale platí jak pro metro, autobusy, vlak, lanovku... :lol: :D Tenhle tedy nebrat...

ne každý jede jednu stanici... někdo jede dál, a tomu se vyplatí se zašít dál, nebo když jedou dva lidi... tak je taky výhodnější dvousedadlo... ne?
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Karotka v 23.4.2005 14:36

Ve špičce se jeví výhodnějším 1+1. Kdo vystupuje na méně frekventovaných zastávkách, by se nemusel stihnout vyškrábat z dvousedadla a propasírovat se mezi stojícím kaštanstvem ... proto jsou často ve vozech s 2+1 sedačky u okna volné. Řešením by možná byly sedačky proti sobě - jako ve vlaku.
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod Tom v 23.4.2005 13:42

pawel napsal:jenže pořád je to víc míst k sezení. kolik by bylo sedaček v T3, kdyby byly zády k oknu? samozřejmě daleko více. stejně jako bylo víc místa k sezení v T1 oproti T3.
(nejsem proponent podélného sezení, jen souhlasím s tomem v tom, že počet sedaček v T3P je tristní)


Já teda z oněch lavic u oken v 81-71 a i v těch nových vozech nadšen nejsem... to je "na truc" cestujícím. Ovšem to co se tu snažím říci je to že míst k sezení je v tramvajích typu T3 požehnaně málo. A to je vše. Zárážející je to, že s tím DP zatím nehodlá nic dělat. Já mám vždycky pocit že o tramvajích rozhoduje někdo, kdo tramvajemi vůbec nejezdí.
Naposledy upravil Tom dne 23.4.2005 14:56, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod pawel v 23.4.2005 11:35

jenže pořád je to víc míst k sezení. kolik by bylo sedaček v T3, kdyby byly zády k oknu? samozřejmě daleko více. stejně jako bylo víc místa k sezení v T1 oproti T3.
(nejsem proponent podélného sezení, jen souhlasím s tomem v tom, že počet sedaček v T3P je tristní)
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Tom v 23.4.2005 11:29

9001 napsal:
Tom napsal:
9001 napsal:Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje :lol:


Ale to je už starý šrot... :lol: I když T3 a další všelijaké modifikace také... :?


Ale i nové série M1 popř. 87-71M mají téke ve střední části podélné sezení.


Protože to tak cestující chtěli 8-) Většina sedadel je ale 2+1.
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod 9001 v 23.4.2005 11:25

Tom napsal:
9001 napsal:Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje :lol:


Ale to je už starý šrot... :lol: I když T3 a další všelijaké modifikace také... :?


Ale i nové série M1 popř. 87-71M mají téke ve střední části podélné sezení.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Tom v 23.4.2005 11:23

9001 napsal:Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje :lol:


Ale to je už starý šrot... :lol: I když T3 a další všelijaké modifikace také... :?
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod 9001 v 23.4.2005 11:19

Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje :lol:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Tom v 23.4.2005 11:07

fricoolinek2 napsal:
Tom napsal:
fricoolinek2 napsal:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???


Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:


Samozřemně by byl tu zasejc problém s ranní špičkou, přece jenom se do 2+1 vejde o něco míň lidí :oops: :oops: :oops:

může to být jen od druhých dveří ke třetím...
Já si prostě stojím za tím že současné sezení stojí za staré bačkory a málo lidí si tam sedne... já bych si třeba ty sedačky takhle rozmístěné v autobuse nebo v metru nedovedl představit..., je to přinejmenším divné.
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod 9001 v 23.4.2005 9:25

2+1 vs.1+1 je nekonečná diskuze.

Jinak 1+1 je praktičtější levnější...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod fricoolinek2 v 22.4.2005 23:01

Tom napsal:
fricoolinek2 napsal:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???


Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:


Samozřemně by byl tu zasejc problém s ranní špičkou, přece jenom se do 2+1 vejde o něco míň lidí :oops: :oops: :oops:
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod Tom v 22.4.2005 22:49

fricoolinek2 napsal:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???


Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Yahoo [Bot] a 1 návštěvník

cron