T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
No zaprve Brnaci zadnej nater neukradli...tento nater byl venovan do vinku vozum T6 jako nahrada klasickeho mestskeho nateru a ten pouziva jen Brno a Praha..zatimco Brno se nateru chytlo v Praze se pouziva jen na hranate obludy T6/KT8...jinak mam tady pravdepodobnou podobu wany plus navrh mestskeho nateru ted uz ala Brno...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Navrhuji (doufám, že si to tu někdo ze zainteresovaných všimne, aby ty naše wany nevypadaly jak cirkus), aby se dal tramvajím T3PLF (či chcete T3RN.PV) nátěr ala KOTAS. Vím, že to je teď brněnský nátěr, ale za 1) si myslím, že ho tak trochu ukradli (nic osobního proti brňákům) a za 2) se tímto nátěrem stejně honosí naše T6-ky a pár kačen (do budoucna všechny). Takhle bude nejlépe rozeznatelná od klasických i reko T3 a krnováků a aspoň se lépe zaslepí ta spára mezi skříní a čelem - i když jsem si na ni už zvykl
Ježkovi zraky. To si DPP chce místo nákupu nové tramvaje rozšířít stávající flotilu historických vozů ? Jestli se chce opravdu vydat touto cestou, doporučoval bych nahradit BUSE panely (které působí přiliš moderně) klasickými cedulemi .I.am.good píše:Prý definitvní podoba laku T3RPLF. Mám i jiný návrh, ten je opravdu hezký. Ale tohle..... Mno, koukněte se sami. jen upozorňuji, že ta krémová by měla být nahrazena stříbrnou metalízou a červeň bude rubínová.
Jinak je tu další termín dodávky první kastle - nejdříve v říjnu.........
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Možná zaseknutá čelistová brzda a restart byl asi vypnutí a zapnutí vozů pomocí spínače v kabině řidiče.Karel píše:Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
Jednou jsem taky viděl, že tramvaj zastavila na zastávce Vltavská (zc) na Bubenském nábř. mezi výhybkou a kontaktem a z ničeho nic úplně zhasla tramvaj i návěstidlo výhybky. Po cca minutě se rozsvítilo návěstidlo a tramvaj se taky rozběhla...
K té Vltavské. Normální výpadek proudu, protože zhasly i vyhybky.
Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
Jednou jsem taky viděl, že tramvaj zastavila na zastávce Vltavská (zc) na Bubenském nábř. mezi výhybkou a kontaktem a z ničeho nic úplně zhasla tramvaj i návěstidlo výhybky. Po cca minutě se rozsvítilo návěstidlo a tramvaj se taky rozběhla...
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
Jednou jsem taky viděl, že tramvaj zastavila na zastávce Vltavská (zc) na Bubenském nábř. mezi výhybkou a kontaktem a z ničeho nic úplně zhasla tramvaj i návěstidlo výhybky. Po cca minutě se rozsvítilo návěstidlo a tramvaj se taky rozběhla...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Možná by stačily jednoduché snímače.I.am.good píše:Jak chceš kontrolovat, že skutečně padnou? To by jsi tam musel mít nějaké koncové spínače a to znamená další kabely na podvozek navíc, takže předělat veškerou kabeláž vozu = sundat altro, rozkrýt kanál...nene, to je totální hloupost.
Jinak ,kdyby se to dělalo u mdoernizací, tak je vůz stejně komplet rozebrán, takže natáhnout pár kabelů navíc by nemusel být problém.