T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Norton

Příspěvek od Norton » 05.2.2006 17:07

Pokud mohu brát jako věrohodný zdroj informací zde zveřejněnou fotku (mimochodem, nějak "rozšlápnutá"), tak:
- mi přijde zvláštní (trochu zbytečné) mít čela s lepenými skly a ostatek jen v gumě. Ano, bude snadnější oprava vysklených výplní, ale to, že okolo všechno hnije se zamlčovat nemusí.
- sedadla: bude jich takto více, než je u T3 v Pze běžné, že? Toho prvého za řidičem bych se nebál. Určitě bude pro "******"ZDE BYLO HANLIVÉ SLOVO OZNAČUJÍCÍ POSTIŽENÉ SPOLUOBČANY - TO TOLEROVAT NEBUDU!!!! moderátor Dušan ,takže my "normální", 190 cm vysocí nemusíme řvát.
- nemít to na ruku je zhovadilost. Ale Praha je Praha :roll:
- soupravy: je více možností: buď ve stylu Liberec - wana+RPčko, nebo solo (OVa) a nebo solo a čekat a doufat na 3wanu :? Je to prašť, jak uhoď, prostě metr délky na vagon neschováš...

A s výškou oken: Lepší je mít lepená. Horní hranu sice moc neposune, ale spodní ano = prosvětlí interiér. Viz. příloha...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 04.2.2006 18:45

Karotka píše:Nebo dát přední čelo podle Pelikána a zadní podle Kardause :D
No jasně. A u zadního vozu přední podle Kardause a zadní podle Kotase, ať jsou všichni v jedné soupravě :-)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 04.2.2006 18:38

adam: hm, pokud spojovat s T3RP/V, tak už raději nechat celý vůz socka. nejde mi o šotofotky (sám nefotím), ale přecijen esteticky by to vypadalo asi jako soupravy na vídeňské U6, což je dost katastrofa. a to ne v podzemí, ale přímo v ulicích.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 04.2.2006 18:03

Nebo dát přední čelo podle Pelikána a zadní podle Kardause :D

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 04.2.2006 17:57

pawel píše:taky bohužel v praze očekávám sockawany qůli spojování do dvojic s T3RP(V). příkladem zastávky, kterou doopravdy nelze prodloužit, je třeba pohořelec dc. Ostatní stanice na "hradní" trati jsou ok.
Kvuli spojovani do dvojic s T3R.P se nemusi delat socka. Jedinna podminka je, aby mela progress.

Pokud by nesla na zadni celo bulwy dat zasuvka, jako maji prazske T3R.P, tak neni problem dat na vybrane T3R.P zasuvky ke sprahlum, jako maji Ostravske wany.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 04.2.2006 17:53

jara: tak se tam podívej, prostě to nejde, ani tak ne qůli IAD..

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 04.2.2006 17:02

Neral píše:Tak to je jednoduché, wany můžou jezdit jako sóla na d-2. :) (Důchodci co jezdí do Vojenské nemocnice by měli radost :wink: ) A potom třeba na d-15, to je taky blízko...
Ale jinak by mě zajímalo, jak to s nima teda vypadá, kdy by měly reálně nahradit T3R.PV... :?:
Už je jedno vozidlo na které bude nová kastle jasné. Do 14 dnů opustí vozovnu strašnice

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 04.2.2006 16:50

8681 píše:Podle mě by mohly wany jezdit na linkách, kde jezdí solo vozy
jara píše:A vany pujdou do Vokovic
Tak to je jednoduché, wany můžou jezdit jako sóla na d-2. :) (Důchodci co jezdí do Vojenské nemocnice by měli radost :wink: ) A potom třeba na d-15, to je taky blízko...
Ale jinak by mě zajímalo, jak to s nima teda vypadá, kdy by měly reálně nahradit T3R.PV... :?:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 04.2.2006 16:11

Mno to uz ale zastava bude muset splnovat urcity novy normy, na sirku zastavny prechody a to leckde nejde.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 04.2.2006 16:06

pawel píše:taky bohužel v praze očekávám sockawany qůli spojování do dvojic s T3RP(V). příkladem zastávky, kterou doopravdy nelze prodloužit, je třeba pohořelec dc. Ostatní stanice na "hradní" trati jsou ok.
Všechno jde když se chce. A prodloužit stanici o 2 metry. Tak co nebudou auta mít tolik prostoru

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 04.2.2006 16:00

taky bohužel v praze očekávám sockawany qůli spojování do dvojic s T3RP(V). příkladem zastávky, kterou doopravdy nelze prodloužit, je třeba pohořelec dc. Ostatní stanice na "hradní" trati jsou ok.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 04.2.2006 14:56

izzy píše:Ja mam spis pocit ze DP pujde ve stopach liberce a asi to nebude hromadne zwanizovani ale klasicke reko s progressem pouze s tim kdyz bude kastla nepouzitelne rozezrana nebude z toho T3R.P ale T3R.PVN...takze asi jediny co se zmeni budou kastle VarCB3 za VarCB3LF...
jo přesně tak je to myšleno. Přestanou se dodávat nové kastle normál. A začnou chodit nízkopodlažní

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 04.2.2006 14:40

Ja mam spis pocit ze DP pujde ve stopach liberce a asi to nebude hromadne zwanizovani ale klasicke reko s progressem pouze s tim kdyz bude kastla nepouzitelne rozezrana nebude z toho T3R.P ale T3R.PVN...takze asi jediny co se zmeni budou kastle VarCB3 za VarCB3LF...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Délka

Příspěvek od jara » 04.2.2006 13:19

adam_r píše:Podle soucasne upravy drazniho zakona maji vsichi drzitele ridicaku na tramvaj opravneni jezdit s jakymkoliv typem tramvaje na uzemi CR (je to tak pul roku stara aktualita) => Zalezi pouze na provozovateli, jak se s tim vyporada.
No to je docela zajimavé. Ale podle mě a podle toho jak jsem se bavil s lidma kteří jezdí s tramvají tak to není uplně stejný řízení na ruku jako na nohu. Měl by se mezi tím dělat rozdíl.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Délka

Příspěvek od adam_r » 04.2.2006 13:14

itelv píše:Chápu z obrázku správně, že by to bylo s touhle kastlí delší? Nevíte o kolik? Šlo by je spojovat do souprav? :?:
Je o metr delsi, nez T3. Souprava 2 wan je o metr delsi, nez 2xT6, Souprava wana+t3 ma stejnou delku jako 2xT6. Pokud se udela s progressem, tak neni problem udelat upravu zasuvek tak, aby bylo mozne spojovat wana+T3R.P Argument, ze by to vypadalo osklive na soto-fotkach neberu.
jara píše:U nás v DP Praha je problém s tím že nechtějí moc na ruku. Protože každej řidič nemá papíry na ruční řízení. Prej by se muselo zaučit spousta řidičů. Prostě DP praha
Podle soucasne upravy drazniho zakona maji vsichi drzitele ridicaku na tramvaj opravneni jezdit s jakymkoliv typem tramvaje na uzemi CR (je to tak pul roku stara aktualita) => Zalezi pouze na provozovateli, jak se s tim vyporada.

Odpovědět